Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 27 august 2018

Corfu

Imi e frica sa inot pe burta, pe spate s ok. In fiecare zi reinvat, dimineata ma lupt cu frica, pana seara sunt o mare inotatoare. A doua zi o iau de la capat. Ar trebui sa evoluez, dar nu se intampla asta, e ca si cum, invingand demonii astazi, maine se regrupeaza si devin mai puternici.
Imi plac zilele inorate si marea dupa 18seara.
Am terminat cartea de vacanta in prima zi, dar hotelul la care stam are o mica biblioteca in hol unde fiecare-si lasa cartile pe care nu mai vrea sa le ia acasa si poate imprumuta altele:)
Suntem in Corfu, insula verde verde si... destul de autentica. Are multe insulite spectaculoase care pot fi vizitate cu vaporasul, sau se poate face plaja pe ele cu taxiul pe apa, unele cu mici pesteri unde apa are culori incredibile. Strazile sunt foarte, foarte, foarte inguste mai ales prin satele din munti.
E cunoscuta ortodocsilor pentru Sf Spiridon, dar tot aici este si Sf Teodora imparateasa, de a carei poveste Ilinca a fost foarte impresionata.
Incerc sa ma abtin si sa nu cumpar nimic care nu intra in ideea mea minimalista. As lua mai multe chestii din lemn de maslin, dar cele care mi plac sunt foarte scumpe si... nici nu le vad locul in casa noastra.
 Ilinca insa are o multime de plasticuri, Doamne cat urasc tot calabalacul cu care mergem spre/venim de la plaja. Noroc ca e hotelul pe plaja, altfel cred ca le aruncam cat colo:saltea, colac, aripioare, plasa de prins pestisori, ochelari de scufundat, prosoape, creme. Plus bastonul meu de inot.
Visez sa ies la pensie si sa ma mut in Grecia, sa am marea in fata si livada mea de maslini in spate. In Maronia, acolo unde am fost in decembrie, era o doamna intr-un sat, care la ora 14 statea intr un sezlong, cu picioarele sprijinite de balustrada casei si se uita la mare. Asta e imaginea luxului suprem, a linistii, a bucuriei, a pacii. Iarna in satele din Grecia miroase a ulei de masline, pentru ca iarna, se culeg maslinele si se preseaza uleiul:).

Ma gandesc sa ne intregim Ieslea:)

1. Valeu, cat de frumos!

Mi-ar placea sa o duc si eu pe Sofia pe taramuri elene.

Vacanta frumoasa, sa fiti sanatoase si iubite!

1. Sigur o sa mergeti, desi... un copil nu face diferenta dintre o plaja din Maldive si o piscina banala dintr un oras, mai ales daca are vreun tobogan...Toate nuantele acestea de tucoaz sunt pentru ochii nostri, ai adultilor:)

2. Credca vreau si eu iarna in Grecia <3. Ok, poate si acum mi-ar prinde bine o evadare... as invata poate sa si inot :D. Prea frumos arata apa acolo!
    Pupici si relaxare si vreme buna :D

1. Miltumim, da apa e minunata si si schimba culorile incredibil in functie de lumina. Si vara si iarna e frumos, mai mult iarna, toamna, primavara daca ma intrebi pe mine. Vara nu e anotimpul meu preferat de vacante:)

3. Noi am stat in urma cu patru ani, pentru doua saptamani , intr-un sat din sudul Greciei, la 40 de km de Kalamata. Am simtit socialul din toate unghiurile si am vazut cat este de ieftin si frumos sa traiesti acolo. Apa vine din munti, este foarte buna si gratis, temperatura minima este de 15 grade iarna, iar vara este foarte cald ziua, dar noaptea se racoreste atat de tare, incat ai nevoie de o pilota. Gaseam legume proaspete, ulei de masline, orasul aproape, pretul caselor cu minim sase camere accesibil. Evident ca vara poti inchiria...;i asa ne-am gandit si noi ca tare fain ar fi sa ne mutam in Grecia dupa ce iesim la pensie...
    Anul acesta am fost in Nea Potidaea ;i am stat la o pensiune a unor bulgari. Nu stiau nici o alta limba decat...bulgara, iar pensiunea lor era full.
    Asa ca, mai in gluma mai in serios, este o idee cu mutatul in Grecia...una chiar buna.
    Vacanta frumoasa in continuare!!!

4. Si eu am fix acelasi vis: la pensie sa vand totul cu exceptia bibliotecii si sa ma mut pe o insula in Grecia .... pana atunci insa mi-as dori o luna pe an acolo, doar eu cu un partbagaj de carti! Cu drag, din Timisoara, Olivia

5. Ce frumos articol! sa va fie de bine vacanta si sa dea Dumnezeu putere de munca sa iti iasa visul pt ca meriti. Acum inteleg de ce vrei sa invetzi greaca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...