Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 13 noiembrie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 13.11.2017, soare si frumos afara, 15 grade:), e asa o lumina ireala, magica, vine iarna. 
Sunt recunoscatoare pentru:  viata la casa la tara - de ex sambata am intins lenjeriile afara pe sarma:) si seara le am pus la loc:), mirosind a curat si a vant. 
Ma gandesc: sa mi fac un plan de bataie
Sper: sa avem un post cu folos si nu doar un regim alimentr vegetarian, cam la fiecare post imi doresc asta. Sper sa reincep sa merg la biserica, m-am rupt
Citesc:  Open, l-am inceput, nu l am mai atins, acum recitesc bucati din Psihologia Varstelor
In bucătărie: paine, placinta cu mere, supa de dovleac, o ciorba de vacuta absolut minunata
Ce mai mesteresc: salul roz :), astept sa se usuce un sapun cu lapte de capra si miere facut sambata.  De cand folosesc sapun facut de mine, nu mai trebuie sa ma dau cu crema de maini si...desi foloseam un sapun foarte fain inainte, acum mi se pare a fi din plastic in comparatie cu al meu:). De ieri ma spal pe cap cu sapun cu ricin si urzica, clatit cu otet. Am sa vad daca voi fi la fel de incantata de rezultat ca si la cel de maini.
În casa: e bine
Azi ma apuc de treaba
Vreau: perseverenta
Saptamana care a trecut Am lucrat, am sarbatorit ziua Sf Arhanghel Mihail cu hamburgeri:)), am fost la cumparaturi doar cu mama:)(ce senzatie de vacanta:), avem o gaina noua, am facut sapun, mi-am cumparat vopsele de creta (nu le-am folosit inca), m-am apucat timid de treaba...
Un citat: "O persoana libera este o persoana care poate sa refuze o invitatie la cina fara sa ofere vreo scuza" J. Renard citat in Arta Simplitatii
O imagine:






the magic:)-primii stropi ce se transformau in zapada, lumina in umbra:)




10 comentarii:

  1. Si eu citesc psihogia varstelor. Mi se pare usor invechita. Ar trebui reactualizata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu trebuie sa o citesc, cea de Tinca Cretu e ok:)

      Ștergere
    2. Eu o am pe cea scrisa de Verza, dar...

      Ștergere
  2. Trecuse weekend-ul si mi-a lipsit jurnalul...sa stii!Iar pisoiul ala este senzational.O saptamana cu liniste !Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce paine frumoasa! Painile tale mi se par cele mai frumoase, mai adevarate, mai "ca acasa" nu ca la brutarie. Ce culoare frumoasa are coaja! Vad ca si tu experimentezi cu taieturi noi :)
    Si eu folosesc sapun natural, doar ca nu sunt in stare sa mi-l fac singura, deocamdata. Diferenta fata de cel mai bun sapun cumparat din magazin, mi se pare ca de la painea de casa cu maia la franzela feliata si vanduta in punga :)))
    Saptamana cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a iesit cam arsa parca, urmatoarea a fost de secara si a iesit suuuuper dulce cu coaja si miezul minunat. Eu aveam o parere proasta despre cosmeticele hand made, pentru ca nu arata si nu miros ca cele din magazine, dar acum, dupa ce am folosit sapunul meu, ceell de la L occitane mi se pare plastic:). Eu vreau sa fac lumanari:))) mai nou pentru ca imi place sa le ard si mi place ideea de lumini vii_momentan ardem din cele de la biserica pe care le punem intr un pahar cu orez drept suport:). Bucurii!

      Ștergere
  4. Simnt mirosul de pace si bucurie ce vine dinspre casusa ta, mirosea a aer proasptat a sapun al carui receta o vreau numaidecit :) a piine si a dovleac, a iarna ... e minunat la tine acasa. Un post binecuvintat si de folos draga Anca.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...