Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 5 noiembrie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 05.11.2017, soare, vant, toamna pe sfarsite, azi am stat putin afara, pe sezlong, cu cainele mic adormit la mine in brate si nu m-am miscat pana nu mi-a amortit bine mana.
Sunt recunoscatoare pentru:  flori din supermarket (ce minunatie sa poti cumpara pe langa cartofi, lapte, bulion, paine si un buchetel de trandafiri si sa fie doar 9.9 lei:). Nu sunt flori pretentoase, flori sa le dai la o ocazie, ci flori de toata ziua, flori care sa ne inveseleasca mesele zilnic
Ma gandesc: ca ar trebui sa incep sa lucrez pentru ce mi doresc. Am incercat sa platesc pe cineva, apoi ieri, mi-a trecut prin cap...dar daca as face-o eu?
Sper: sa fim sanatoase, sa am curaj si deteminare sa mi pun planurile in aplicare si apoi sa nu dam inapoi
Citesc:  Open, l-am inceput, imi place tare
In bucătărie: o paine creste in frigider (se va coace diseara), paine de ieri, biscuiti cu unt, gratar, ceai de portocale, pate de casa. Aseara am copt o painita impreuna cu jumatate de dovleac, mirosea incredibil in bucatarie (si in toata casa:)
Ce mai mesteresc: salul roz :), tocmai mi-am comandat niste vopsele:)) sa dau usile, abia astept sa le fac frumoase
În casa: e cald si bine si plin de lumina, apune soarele si o lumina calda pur si simplu inunda casa.
Azi am lucrat putin, am citit putin, ma duc sa desenez dupa ce termin de scris.
Vreau: perseverenta
Saptamana care a trecut N-am facut mare lucru, e una din saptamanile care trec spre a nu se mai intoarce niciodata. Luni-joi Ilinca a fost la un loc de joaca unde a mers si asta vara, vineri la o prietena a mea care e in concediu pentru a sta in vacanta cu copiii ei. Cand m-am dus seara sa o iau, prietena mea pusese o tona de muraturi; asa ca sambata am pus muraturi:)). Mi-am dat seama de ceva in timp ce vorbeam cu ea (ea si-a luat cinci zile de concediu sa stea cu copiii care au vacanta), mi-am dat seama ca eu n-am avut niciodata un concediu de cinci zile in care sa nu primesc niciun telefon de la serviciu, sau sa nu fac nimic pentru serviciu. Nu suna prea bine, si nu, nu simt ca am o cariera, ci doar un serviciu care-mi ocupa mai mult timp decat ar trebui. 
Un citat: "se cuvine a da atentie mai ales lucrurilor mici, maruntisurilor zilnice, neinsemnatelor. Acolo, in frecusul, monotonia si abraziva oboseala a vietii simple se verifica si se adevereste credinta, acolo se cunoaste pentru cine semenul sau poate fi numit si aproapele sau. Marile acte de eroism si mucenicie sunt, pentru cei mai multi cu totul improbabile. Dar gentiletea, rabdarea, politetea, bunavoirea, stapanirea de sine stau la indmana oricui si oricand." Nicolae Steinhardt, Daruind vei dobandi
O imagine:




16 comentarii:

  1. Am luat si noi un buchetel de trandafiri la 9.9 lei din lidl...superbi. Schimba atmosfera casei!

    Cum te descurci cu perioadele in care copilasul trebuie sa stea acasa?! Eu simt o presiune din partea apropiatilor...Isi fac griji pentru situatia mea financiara si profesionala, dar nimeni nu-mi poate recomanda o bona de incredere. Imi doresc sa revin in campul muncii, dar cresa nu e o optiune, iar o femeie in care sa am baza nu gasesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cunosc doar o pers apropiata care are bona. La un mom dat gasisem o doamna f faina, pensionara, dar ne am mutat la tara fix luna aceea. Sunt gradinite particulare care accepta copii mici cu pampers daca nu vrei cresa. Ilinca a mers pana anul trecut la grad partivulare pe per vacantelor, cu exceptia unei veri in care a mers saptamanl la alta gradinita, a fost ceva groaNic si pt ea si pt mine. Acum merge la un loc de joaca in vacante, problema mea mancarea de la cattering care e oribila, junk food. La scoala sta la afterschool, la grad a mers la program prelungit, si la gradinita si de stat si partic si la scoala au cantina. Mie mi se pare si mai ieftin/usor sa stea la program prelungit decat cu o doamna_in primul rand mananca diversificat si sanatos zilnic ceea ce nu ar face acasa, ar tb sa gatesc eu sa i las mancare, sau sa i las la doamna...si mi se.pare un efort mental f mare pt mine sa ma gandesc ce sa faca. Plus ca eu sunt dezordonata si n as suporta sa trebuiasca sa strang toata ziua ca vine doamna, ar fi ca si cum as fi la inchisoare. Mama stresata copil stresat. Dar la grad (scoala) exista un program, daca ai mai mult de lucru, mort vopt la 5te ridici si te duci sa ti iei copilul...N am experienta cu un copil asa mic, dar!!!desi sunt pentru gradinita partic e singura posibila.la varsta Sof, iti tb o pers sa stea acasa cu ea pentru ca un copil asa mic se imbolnaveste foarte des, saptamanl, o data la doua saptamani... altfel ajungi s o indopi cu antibiotice caca sa i treaca (am facut si asta, ca pur si simplu nu puteam sa lipsesc de la job desi nu operez pe creier), sau sa duci copilul bolnav si febril, tresari la fiece telefon ca e gradinita. Imi amintesc o zi cand o duceam si i era rau si anuntau la radioul din masina ca o fetita din Vaslui a murit de la o bronsita netratata. Imi venea sa urlu de furie si neputinta, am condus in continuare si mi am lasat copilul bolnav acolo. Nu a fost etic nici fata de copilul meu, nici fata de ceilalti copii, dar uneori faci ce poti...

      Ștergere
    2. Iarta mi greselile, ce vreau sa spun si ce scriu de pe telefon, nu se armonizeaza intotdeauna:)

      Ștergere
    3. Revenind la intrebarea ta, eu in patru ani am gasit doar o doamna faina si nu ca as fi pretentioasa, dar nu stiu unde ar fi trebuit sa caut...Acum astept sa mai treaca un an sa poata sta singura:) cu zilele, si acum sta cu orele, dar n am inca curajul sa o las pentru zece ore...

      Ștergere
    4. Da, ai dreptate in privinta imbolnavirilor, in colectivitate...e greu cu bolile. Eu am intrebat prietenele, vecinele. Nimeni nu recomanda pe nimeni. In plus, mi-a povestit cineva ca ar fi auzit o discutie in parc, o cucoana - bona se lauda ca ii da somnifere copilului si doarme mult. As innebuni, iti dai seama. I-as face plangere la politie.

      Ștergere
    5. Altcineva mi-a zis ca bonele furau din casa, chiar si zdrobitorul de usturoi...ca stau pe telefon ori la tv si copilul e lasat de izbeliste etc. Tot felul de povesti... O straina nu as baga in casa.

      Ștergere
    6. Nici eu nu am avut bunici disponibili, dar mama mi-a gasit o familie foarte buna la care am tinut mai mult ca la bunicii de sange. Iata ca istoria se repeta si Sofi nu are in grija cui fi lasata pentru a putea intra in campul muncii.

      Ștergere
    7. Nici eu nu am avut bunici disponibili, dar mama mi-a gasit o familie foarte buna la care am tinut mai mult ca la bunicii de sange. Iata ca istoria se repeta si Sofi nu are in grija cui fi lasata pentru a putea intra in campul muncii.

      Ștergere
  2. Imi place sezonul toamna-iarna.Scrii mai des pe blog ☺️

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru jurnal.O saptamana linistita sa aveti!MIHAELA

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit tot felul de povesti horror cu bone. Nu zic ca nu exista si femei de buna credinta, zic doar ca e greu sa le gasesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Anca!
    Stiu ca anul trecut ( cred) ai scris pe blog la un moment dat ca ti- ai achizitionat un aparat foto bun. Imi e aproape imposibil sa caut postarea de pe telefon, asa ca, poti, te rog, sa imi spui cum se numeste aparatul tau? Tare as vrea sa reusesc sa imi iau unul acum cu reducerile de black friday, dar nu stiu dupa ce sa ma uit. De vreo 4 ani fac poze doar cu telefonul si nu sunt deloc reușite, iar copiii cresc si rămânem.far amintiri.in formatul asta.
    Mulțumesc mult!
    Corina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma uit acasa cum se numeste exact, dar e mare si greoi, unul la fel de bun are fratele meu, e mai slab la fotografii facute la distante mari, in rest n-am vazut diferente si este muuuult, mult mai fiabil, il poti lua peste tot, pune in poseta... https://www.emag.ro/aparat-foto-mirrorless-sony-alpha-a5000l-20mp-black-obiectiv-16-50mm-ilce5000lb-cec/pd/DH8W4BBBM/?X-Search-Id=e8c563382b8699775777&X-Product-Id=10933472&X-Search-Page=1&X-Search-Position=2&X-Search-Action=view.

      Ștergere
  6. Mulțumesc frumos!
    Corina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...