Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 14 mai 2017

Dove Dove Dove

Asa cum scriam aici am participat la o campanie Buzzstore de testare a produselor Dove, #buzzdove.
Poate pentru ca am o anumita varsta, particip numai la produsele pe care le cunosc, care imi plac:)) si nu prea mai sunt dispusa sa fac incercari. Dar cui nu-i place Dove?
Dove e un sapun care imi aminteste de tinerete:)), cred ca a fost primul sapun lichid cu care m-am spalat si mi s-a parut oau. In continuare imi place foarte tare, ca sa nu ma plictisesc de parfum, il roteam cu un altul:). Este o prostie, dar si spalatul pe maini poate fi o bucurie.






Ce-mi place cel mai tare la Dove? Parfumul. Daca hidrateaza mainile? As putea spune ca nu le usuca ca alte sapunuri lichide:), mainile mele oricum sunt destul de chinuite pentru ca nu suport manusile:) cand fac treaba, si fac destul de multe daca ma gandesc bine desi sunt o lenesa:))
Cred ca Dove e un sapun onest :)), face ce spune ca face, are un parfum minunat, nu usuca pielea mainilor, are un design simplu care-ti da senzatia de curatenie, iar la pret e la fel ca oricare alt sapun din gama lui. Daca dupa terminarea mostrelor o sa-l cumpar? Da, cu siguranta:), un mare avantaj cand cunosti un produs este faptul ca salvez timpul in supermarketuri, nu pierd vremea analizand dintre zeci de sapunuri, pur si simplu ma duc si-l pescuiesc de pe raft si trec mai departe;).
Si...daca nu v-ati inscris in comunistatea Buzzstore, puteti sa o faceti accesand linkul acesta , au multe chestii interesante de testat:)

10 comentarii:

  1. Am folosit Dove sampon si sapun ... cu adevarat bun , dar mi s-a pus pata pe gama asta ,cand am auzit ca sunt testate pe animale ... si gata am pus punct !! Am vazut niste filmulete horor cu "practicile"... repet bun, dar ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna mi-a placut enorm parfumul, dar imi usuca mainile... rau de tot.
    M-am inscris la cateva campanii pe site, dar inca nimic. Nu ma incadrez probabil la ceea ce cauta. :)
    Supere fotografii ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mai aplici cand au campanii faine:). Mie nu mi le usuca mai tare ca altele, nuci nu mi le hidrateaza, dar imi place f tare mirosul:)

      Ștergere
  3. Eu folosesc de ceva timp sapunurile de la Savonia. Sunt naturale, pret decent pentru un sapun 100% natural si scapi de senzatia de piele uscata, care tine. E adevarat ca nu are parfumul delicat a lui Dove, dar nici nu mai stau cu tubul de crema de maini dupa mine.

    http://www.savonia.ro/sapunuri-naturale/gama-traditionala/

    Am ajuns sa le cumpar in functie de sezon - iarna cuisoare si scortisoara, vara lamaita, menta :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant, am sa studiez problema :)) (site ul:)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Meteorites guerlain, pudra perle pentru obraz (oare asa se numeste?)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...