Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 28 aprilie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 29.04.2017
Afara: e soare si cald si primavara adevarata, totul a explodat in verde, in flori
Sunt recunoscatoare pentru: 1.nebuniile care ma apuca, cand mi se pune pata pe ceva. Momentan este dorinta sa-mi fac maia pentru paine :)). Pana acum radeam de painea cu maia, nu-i intelegeam scopul stiind ca drojdia este foarte sanatoasa, contine B-uri... Am facut aseara o paine cu maia de o zi si este minunata, si astazi este si mai buna...asa ca am de gand sa-mi "cresc" o maia:)
2. pentru ca sunt bogata. Cand eram studenta, treceam zilnic in drum spre facultate pe Lapusneanu unde erau si sunt niste Galerii de arta cu exponate de vanzare. Era un tablou minunat cu Iasi-ul noaptea, imi amintesc si autorul, era 5.400.000 lei (in lei vechi). Zilnic treceam ca sa il vad si-mi imaginam ziua cand voi avea bani sa il cumpar, acea suma era pentru mine la momentul respectiv o avere. Ieri am trecut pe langa un magazin cu tablouri si in vitrina era Iisus, minunat, mic de tot, cat podul palmei mele. Am trecut mai departe,am fost si mi-am rezolvat ce aveam de rezolvat si apoi m-am intors, l-am negociat :)) si am dat un avans pana la salariu, ca evident nu aveam bani de el. Asta inseamna sa fii bogat, sa vezi ceva minunat care-ti va bucura ochii si sufletul in fiecare zi si sa ai banii sa-l cumperi:)
Ma gandesc: la mai nimic :) (asta inseamna lipsa de stres:)
Sper: sa fiu consecventa
Citesc: aseara am inceput Ce a lasat in urma ei, am citit aseara vreo 25 pagini, pana acum imi place tare
In bucătărie: the bread:)) , paste cu carne (daca tot am fost la cursul de bucatarie am zis sa fac retetele si acasa, ca imediat le uit:)), melci cu lapte, cafea
Ce mai mesteresc: gradinaresc - am pus zmeura si mana Maicii Domnului si un alun si am si am un castan de plantat si capsunele
Ascult: sunetele diminetii
În casa: e bine
Aziplantez capsuni, incep maiaua, facem ceva de mancare, ne bucuram de vremea buna
Ieri: am fost la job... ne-am bucurat de soare. Gaina a facut un ou :)), de acum urmeaza ferma de oua:))
Imi place: liliacul:) inflorit
Vreau: sa inaintez cu blandete, dar cu determinare
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ce vrea fiecare;)
Recomand: o carte pentru copii foarte potrivita pentru 6-9 ani, cu povesti faine, scris mare, multe poze:)), o carte care-i va prinde cu siguranta pe micuti:)


Un citat: "Zidurile pe care le construim in jurul nostru ca sa nu patrunda tristetea, nu lasa sa patrunda nici bucuria" Jim Rohn



4 comentarii:

  1. Bravo! Primul ou e lucru mare! La cat mai multe!!!! Superb liliacul!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), da, anul acesta cred ca e mai echilibrat pentru ca l-am tuns de florile moarte anul trecut:). O sa mai cumparam doua gaini:), ca sa avem trei si un cocos;), cu puii nu prea am avut succes:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...