Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 3 martie 2017

Jurnal

Vineri 03.03.2017, e soare si minunat la un moment dat a fost o furtuna, dar a trecut repede si acum este primavara:). Niciodat n-am asteptat primavara ca anul acesta, iarna mi-a parut vesnica si m-a obligat sa stau claustrata in casa.
Am vrut sa tai cocosul dar...pur si simplu n-am putut, nu cred ca il voi taia prea curand, am sa tin gainile pentru oua, sau...ca pet-uri:)). Mi-as dori sa le fac (nu eu, eu doar sa platesc) un tarc fain cu plase rezistente ca sa nu trebuiasca sa mai stea inchise. Acum stau si cu usa inchisa ca mereu intra catelul la ele si chinuie gainusa, i se pare o jucarie, nu-mi dau seama de ce, dar vrea sa se joace cu ea cam prea tare...se preface ca nu o vede si cum se misca hap sare pe ea... Azi Ilinca ii explica in engleza ca nu are voie la gaini "Cooper, no, Cooper no", dar "el nu intelegea".
M-am apucat si am citit Sufletul dupa moarte, de Serafim Rose, e o carte ce se adreseaza mintii...e scrisa ca de un om de stiinta, care demonstreaza...nu stiu daca ma asteptam la asta sau la altceva, de fapt sigur a fost buna pentru mine, pentru ca nu exista lucru pe care sa l citesc si care sa se dovedeasca nefolositor intr-o zi...
De martisor mi-am cumparat Antiparenting, merge struna, e foarte curgatoare si rezoneaza intr-o majoritate de 99% cu ceea ce cred eu:) despre cresterea copiilor si despre isteria din ultimii ani din jurul acestui subiect, care face in primul rand rau copiilor ca au mame si tati anxiosi si nesiguri pe ei, in timp ce copiii au nevoie de cineva care stie:), care greseste si se ridica, care este acolo impreuna fara fortari care frustreaza parintii, care si le varsa pe copii. Din toata culpabilizarea aceasta mi se pare cel mai grav faptul ca fiecare are impresia ca daca a urlat o singura data la copil i-a creat un damage total si irecuperabil, in conditiile in care copiii au o capacitate de a-si reveni incredibila:), atat fizic cat si psihic:) si tocmai dragostea asta neconditionata ne face sa iertam si sa credem de fiecare data :). Problema e ca daca copilul e un rautacios si un egoist ni se induce ideea ca nu e nicio problema, asa trebuie lasat el, sa nu-l stricam:)) daca actionam impotriva hachitelor sau toanelor sau minciunilor, sau...orice altceva. Parintele e clar de vina pentru tot, de la ratarile marunte, la ratarea intregii vieti. De parca copilul n-ar exista, ar fi ca un cufar unde varsam "timp de calitate" si cand nu mai avem atata timp si disponibilitate si neconditionare...frustrari.
Pentru 8 martie mi-am cumparat inca o carte  "Spre-marginea-luminoasa-a-lumii-eowyn-ivey". Nu aveam nevoie de motiv, dar sunt doua carti pe care le-am asteptat si am vrut sa mi le ofer cu o ocazie:)), ca sa fie cu atat mai sarbatoresti:).
Tot de martisor am fost la Carmina Burana, care pentru mine este cel mai frumos lucru care s-a facut in muzica, dar care...a fost execrabil, avand o interpretare moderna groteasca, pur si simplu si-au batut joc de muzica aceasta minunata, unele lucruri vechi care sunt perfecte, trebuie sa ramana ca in vechime;), Ilincai i-a placut foarte tare insa:).
Am cumparat o multime de martisoare oribile si foarte scumpe pentru colegii Ilincai, mai bine luam cate un ou kinder, dar a zis ca "se face de rusine". Sper ca la anul sa fim inspirate si sa facem noi din timp, mai urate decat plasticurile alea sclipicioase nu pot iesi:).
In bucatarie - mazare si lapte la fiert. As vrea sa fac reteta asta, dar bineinteles ca nu am naut:)), asa ca o aman pentru zilele urmatoare.
Dupa cinci zile de post...am avut niste dureri criminale de stomac si chiar ma gandeam sa renunt, ca na nu conteaza asa de tare ce mananci...nu stiu de ce, nu mi s-a mai intamplat, probabil de pe urma faptului ca am mancat mai multe proteine? (omlete in special) si acum fructele mi-au creat aciditate... Am avut chiar ideea sa renunt, hmmm, ciudat:)
De ieri ma duc la alta sala, aproape de mine, ieftina si fff faina, totul e profi (din pacate pentru mine conteaza foarte tare sa nu am senzatia de insalubru), a fost prea usor ce am facut, exercitiile nelegate si nu indeajuns de lungi pentru a solicita muschii, poate chiar o sa va povestesc de programul la care am fost luna trecuta. Maine insa ma duc la o ora care pare incredibil de antrenanta si vesela, abia astept...va las si un filmulet demo facut de antrenor cu fete vechi:) care stiu a tine ritmul, eu am sa stau in spate:)). Nu e super? Abia astept sa fac si eu asta:)). In continuare as vrea sa ma prabusesc pe canapea si sa stau cu o carte in mana, sau sa hand-made-uiesc sau sa fac orice altceva:)), trag efectiv de mine sa ma duc. Dupa ce ajung acolo imi place, abia astept sa se inventeze teleportarea:)).
Hand made absolut nimic, parca nici chef nu mai am, poate ma voi apuca de gradinarit:)), macar patrunjel sa mananc din gradina:)

Week-end cu folos si bucurii - la Libris este reducere la cartile religioase :), care in mod normal nu au reducere.


19 comentarii:

  1. Stai asa, cum adica sa tai cocosul? Adica sa-l tai TU ?? :D :O Daca voi avea vreodata casuta mea, pai iti spun clar si sigur de pe acuma c-as avea patru gaini (pentru oua) si-ar muri de moarte buna, fericite, in cotet. :))
    Catelul Cooper, din moment ce nu-i cuminte, poate fi legat 2-3 ore cat zburatacesc putin gainile prin curte.
    De parintele Serafim Rose am citit o alta carte, "Ortodoxia si religia viitorului" scrisa tot bine argumentat. Poate din cauza ca el insusi a trecut prin foarte multe inainte de a deveni ortodox si, astfel, poate a simtit ca trebuie sa faca sa fie totul clar, demonstrat, pentru altii. Nu stiu, e doar o parere, oricum cartea pe care am citit-o eu mi-a placut, poate si pentru ca tema aleasa chiar parca cerea pareri clare, demonstrate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa da voiam sa l tai...n am problema cu taiatul, trunchi si secure, intr o clipita. Asa spuneam ca n am o problema dar nu mai sunt in stare:). Asta o sa se intample, o sa l leg. Eu nu stiu daca mi a placut sau nu...nu pot defini. Ma asteptam din cauza numelui la altfel de carte, de fapt nu...eu in mom ala aveam nevoie de o altfel de carte :).

      Ștergere
  2. Ce mult imi place sa te citesc! :*

    Si vreau sa cumpar Antiparenting, dar am tot amanat ca am cheltuit iar mult pe carti :)... Mai nou comand de pe carti de pe emag cu transport gratuit pt ca au punct de colectare colete la noi.
    Post cu folos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N o cumpara ca ti o trimit eu💝.

      Ștergere
    2. Anca, iarta-mi indrazneala, as putea sa ma inscriu si eu la tine sa mi-o imprumuti, cand se poate? (eu nu mai am spatiu unde sa pun cartile, si am zis sa imprumut, unde e posibil.) Multumesc.

      Ștergere
    3. Intai la tine ca esti aproape apoi Claudiei:)

      Ștergere
  3. 5 zile de post ?! wooow. cata determinare, te admir sincer, eu nici macae 2 nu rezist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca:), cumpara produse de.post ca sa ai ce manca si sa nu fii nevoit saannaci altceva. Vointa e un muschi ce se antreneaza:). Exerseaza...eu tot exersez:), nu mi iese de fiecare data:)

      Ștergere
  4. care face in primul rand rau copiilor ca au mame si tati anxiosi si nesiguri pe ei, in timp ce copiii au nevoie de cineva care stie:), care greseste si se ridica, care este acolo impreuna fara fortari care frustreaza parintii, care si le varsa pe copii. Din toata culpabilizarea aceasta mi se pare cel mai grav faptul ca fiecare are impresia ca daca a urlat o singura data la copil i-a creat un damage total si irecuperabil, in conditiile in care copiii au o capacitate de a-si reveni incredibila:), atat fizic cat si psihic:) Si acum am momente cand ma simt atat de vinovata! Ma lupt cu mine mereu si am ajuns sa urasc aproape fiecare articol de parenting scris vreodata fiindca ma face sa ma simt mizerabil. Nu mai traiesc prezentul cu Andrei fiindca sunt mereu ingrijorata de viitorul psihologic.
    Trebuie sa cumpar neaparat cartea aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e concluzia mea personala, parerile lui sunt mult mai nuantate si vorbeste despre multe alte aspecte, inclusiv cat e de important pentru copil sa se joace cu animale, liber...:)

      Ștergere
  5. :) tre sa -mi iau si eu cartea de antiparenting, am auzit de ea si acum ca spui si tu ca e ok... :) sper sa ajung in Ro luna asta! :) pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. p.s. sper sa-ti treaca durerile de stomac!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am luat si eu Antiparenting.Iti recomand librarie.net pentru carti. Are preturi mai mici decat libris, carturesti sau elefant.La multi ani de ziua mamei/femeii!:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! Mi-am luat si de la ei, in genere verific un cos de carti pe toate site-urile:)). Ce e drept sunt amre fan Libris pentru ca nu platesc transportul :)

      Ștergere
  8. Va recomand cu drag si cartea Povestiri din Kolima de Varlam Shalamov. Despre experienta Gulagului, la fel ca la Soljenitan. Imi cer scuze daca nu am scris corect numele, dar nu retin niciodata din pacate ortografia exacta. O primavara frumoasa va doresc! Cu admiratie, o cititoare

    RăspundețiȘtergere
  9. Gainile pot trai mult si bine . Am avut si noi un timp si pentru mine au ajuns animale de companie, chiar stateau la mangaiat. Binenteles ca au murit de batranete.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...