Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 martie 2017

Degetul

Ilinca ma striga din dormitor "mami ce inseamna cand cineva iti arata degetul?" eu incep sa-i explic ca inseamna ceva urat, dar cum anume? "Cand tii degetul in sus" , continui ca este un gest vulgar si daca l-a vazut la scoala sa nu-i raspunda la fel nimanui, dar cine i l-a aratat?
"Alesia tine degetul asa si spune "pe cuvant de onoare", inseamna ceva urat? "(intre timp vine langa mine tinand degetul mic in sus).
A, asa e o expresie zic eu...la care Ilinca "dar cum e ala urat?"

6 comentarii:

  1. Cate patesc si eu de astea....:) Eu ma mai enervez pe unele chestii pe care urmeaza sa le faca/sa le zica si cand colo....lor nici nu le trecea prin cap ce credeam eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare amuzant!asa e mintea noastra a adultilor...Vreau sa-ti zic ca imi e dor de jurnal, imi creasem un obicei ca sambata dimineata cand ma trezeam sa intru sa vad daca ai postat jurnalul si il savuram rand cu rand.Big hug!Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaaai, e fix ca aia in engleza. Ce inseamna, mami, secs? Mama se da la explicatii complicate, si apoi ii zice: da' unde ai auzit? pai tati mi-a zis "I will come in 2 secs, wait"

    RăspundețiȘtergere
  4. Mortaaaaal!!! :)))
    Ai patit ca in videoclipul cu fetita care intreba ce e virgin si maica-sa se chinuie cu tot felul de explicatii rosie toata la fata de stanjeneala; iar la un moment dat pustoaica uitandu-se la sticla de ulei de masline intreaba si extravirgin?. :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...