Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 12 februarie 2017

Dupa o luna de sala

Azi a fost ultima zi a lunii in programul de sala, am avut 10 antrenamente, am lipsit la unul pentru ca ningea foarte tare si era intuneric si mi-a fost frica ca nu mai urc dealul pana acasa la intoarcere:)), dar simtindu-ma vinovata, am facut vreo zece minute de exercitii ca sa nu spun ca nu fac nimic.
Regimul alimentar l-am tinut aproape perfect, n-am trisat, n-am simtit nevoia sa trisez, am mancat o singura data o jumatate de felie de paine cu un iaurt cand ma razbise foamea la serviciu si n-aveam pachet, n-am mancat tot ce ar fi trebuit sa mananc pentru ca n-am avut intotdeauna timp de gustarile dintre mese. Am mancat zilnic ciocolata neagra ca sa nu ma frustrez (doua patratele pe zi), cafeaua am baut-o de cate ori am avut chef cu lapte si zahar (nu de la cafea m-am ingrasat, e bucuria mea zilnica si nu mi-am pus problema sa renunt la ea, n-am incercat alte variante de indulcitori...).
Nu am simtit nevoia sa mananc ceva dulce niciodata, nu ma atrage de altfel dulcele, slabiciunea mea cea mai mare ramane painea:)), aluatul de orice fel (paine proaspata si pufoasa, eventual calda, o felie de cozonac, blat de pizza la cuptor de lemn, gogosi, covrigi...)-toate lucrurile bune din lume sunt cu faina:)). N-am mancat deloc de frica ca nu ma pot opri, ca alcoolicii, asa ca mai bine nu ma apuc.
Socant este ca desi urasc sa fac sport, la scoala abia am trecut clasa la sport (in liceu am avut media 5:)), in gimnaziu nu mai zic, parca...a inceput sa-mi placa sa merg la sala:).
Mi-am cumparat adidasi (la primele sedinte ma duceam cu una dintre perechile de tenisi cu care merg primavara, dar alunecam, asa ca mi-am luat adidasi de "aia" urati de sala, si sticla de apa mi-am luat si...desi momentul meu preferat ramane stretching-ul de la sfarsit;)) (dupa ce eu ma prabusesc deja pe saltea), a inceput sa imi placa.
Rezultatele: se vad, am slabit 3 kg, dar arata altfel corpul meu:) si am castigat 2 la masa musculara;), asta inseamna ca am metabolismul mai bun, asta inseamna ca pot bea linistita cafelele:))
Speram sa slabesc mai mult in kg ca sa ma bucur mai tare, de motivata sunt motivata ca vad hainele si ma vad pe mine - incepe sa mi se vada trasaturile fetei (eu sunt foarte expresiva dar in ultima vreme aratam ca o minge de volei), a disparut cocoasa de slanina de pe umeri, si intr-o zi cand ma zbantuiam si mi-am pus mainile in sold m-am recunoscut:). Cum mi-a zis mie o colega: tu nu esti grasa, esti ingrasata :)) , corpul tau nu e facut sa fie gras, desi ai aceleasi kg ca altele, tu pari mai grasa:) (adevar a grait;)
Nu am sesizat o schimbare a dispozitiei, eu mereu am o dispozitie pozitiva si tonica.
Darrrr- nu mai sunt obosita, inainte la ora zece seara incepea sa-mi fie rau fizic de oboseala, acum la zece abia ma intorc de la sala:)
Si cel mai tare lucru: nu ma mai strange geaca:)) (e foarte frustrant sa te imbraci cu o geaca de iarna care abia te ajunge...si de fiecare data cand ma asezam jos speram sa nu plesneasca fermoarul:)
In concluzie luna asta incerc alta varianta, luna cealalta alta, pana imi gasesc sala care mi se potriveste si pe care sa o continui:)
Acum va las cu un filmulet motivational

29 de comentarii:

  1. Ma bucur mult de tot pentru tine!Felicitari si nu uita,schimbarea interioara va fi mult mai imbucuratoare decat cea fizica.Succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) deja parca ma deranjeaza mai putin sa ies din programul zilnic:)

      Ștergere
  2. Felicitari! Incet si sigur se topesc kg tale...eu m- am rotunjit bine de tot dupa niste vitamine... ce regim ai tinut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3 mese+doua gustari. Micul dejun: omleta din 2 oua+legume trase in tigaie/peste afumat+branza telemea+rosii+ardei (aprox asa), gustarea era un iaurt de la napolact (o sticluta de sana+seminte de chia)/o banana, un mar, pranzul e in genre cam acelasi ca-l cumpar d ela cantina (piept de pui cu salata de varza/salata de morcov+telina), gustarea doi de ob un mar o port, un iaurt, seara ciorba de vacuta/carne cu elguem la cuptor/supa crema de legume cu smantana... Nue un regim... ceva ce se considera ca poti tine la infinit si antronorii erau incantati ca am slabit de fapt 5kg de grasime, dar am pus doua de muschi asta inseamna ca mi-a crescut metabolismul. In regimuld at de ei aveam si niste biscuiti de tarate, dar am zis pas. A si am mancat zilnic doua patratele de cioc neagra si cafea cu lapte si zahar de cate ori am avut chef:)) (n-am mancat paine si dulciuri , dar nici n-am simtit nevoia decat o singura data cand am vazut gogosi:))

      Ștergere
    2. Multumesc,Anca.Asa incercam si eu de multe ori si-mi reusea...doar ca am caderi destul de dese de calciu si magneziu din cauza asta sunt nevoita sa iau suplimente si ma ingras.

      Ștergere
    3. Iau si eu de cand ma duc la sala calciu sandoz:, acum multi ani am castigat intr-o luna 7 kg cu magnerot si calciu:)) asa ca te cred:) (doctorita mea a zis ca prefera pacientii sanatosi si grasi:))

      Ștergere
  3. felicitari!ma bucur ca n-ai renuntat!ma gandeam ieri ca atata se vorbeste la noi de investitii in spitale si in medicamente, dar nu se gandeste nimeni sa investeasca in educatie pentru o viata sanatoasa si in viata sanatoasa (de ex. sport gratuit pentru copii, abonamente reduse la sala pentru adulti, sau alte facilitati de genul asta).
    ce regim ai avut, low carb?asa e, toate lucrurile bune sunt cu faina alba, cu amidon sau/si cu zahar. Practic nu avem ce manca :)). Nu poti sa faci din broccoli si salata confort food :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema este ca se pot pastra din cand in cand lucrurile bune,dar ele trebuie sa fie deserturi nu mancarea de zi de zi la fiecare masa cum erau la mine...:) cred:)) (mie mi a venit greu sa renunt la paine, inca imi este, si nu la feliile de paine feliata de la mese ci la painea adevarata, aia calda si moale si alba, aia facuta de mine din care pot manca jumatate muiata in ulei de masline:)) si mi-a mai venit greu sa mananc oua:)) - eu mancam oua doar la Paste:)- acum mananc oua la doua zile:))

      Ștergere
    2. Si...am ramas cu cafeaua cu lapte:) asta e cel ami fain confort:)

      Ștergere
    3. frumos ai mai zis! uite ca se poate sanatate fara bani (ok, sala costa, dar si acasa se pot face alternative).

      Ștergere
  4. Chiar vroiam, Ancuta, sa te intreb cum merge treaba! <3 Felicitari, ne motivezi si pe noi! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mandra de mine, de fiecare data mi-e greu cand trebuie sa merg la sala, dar cumva atata tevatura am facut ca mi-ar fi si jena sa renunt:)). Plus ce ar spune Ilinca cand eu toata ziua ii zic ca trebuie sa exersezi:))

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Am raspuns lui Carmen - fara paine, fara dulciuri si 3+2 mese

      Ștergere
  6. Ma bucur mult pentru tine ❤❤❤, e asa bine cand incepi sa te simti mai usor, cand nu te mai strang hainele, cand stii ca faci un pas spre a fi sanatos, in primul rand. Aspectul fizic in care nu te mai simti "tu" e o consecinta neplacuta, dar sanatatea e cea care conteaza cu adevarat si ea sufera tare atunci cand ne ingrasam ca niste purcei.
    Si eu stiu cum e "sa te imbraci cu o geaca de iarna care abia te ajunge...si de fiecare data cand ma asezam jos speram sa nu plesneasca fermoarul", fix la fel am patit si eu iarna asta.
    Am renuntat total la dulciuri, am aproape 6 zile (eu daca gust doar o patratica de ciocolata, gata, ziua e compromisa, pana la finalul ei in mod sigur imi mai cumpar ceva dulce; sunt o drogata cu zahar de care incerc sa ma las asa cum altii se lasa de fumat sau droguri). Cand simt ca mi-e pofta de ceva bun (inca sunt in "sevraj"), mananc o banana sau o portocala si-mi trece frustrarea. De-acum o sa reduc mult painea, pastele, cartofii si sa mananc seara la o ora normala (pana in 8). Si tare as vrea sa-mi schimb modul de viata, sa adopt un stil mai vegetarian, carnea sa apara rar in meniu (desi nici pana acum nu mancam des carne, dar acum as vrea si mai mult - si din motivul ca a inceput sa-mi fie mila de animalele sacrificate prea mult, prea pentru consumerism, iar uneori carnea ajunge la gunoi si e mare pacat de sacrificiul lor inutil). Asa ca momentan caut retete simple si bune, din ingrediente locale, de-ale noastre.
    Mult spor in continuare, sa slabesti incet si sigur! :* (3-4 kg pe luna mi se pare perfect, mai mult ar fi nesanatos - din punctul meu de vedere)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au acestia un cantar mai smecher si iti arata si grasimea de pe organe...nu stiu daca e posibil, dar ideea e ca aveam 7 kg si acum am 6:)) depuse pe organe.
      Succes cu legumele, cred ca sunt multe retete care se pot face, minunat de bune, grecii, turcii au tone de mancaruri de post bestiale. Mie imi place carnea:)) (nu puiul din pacate:))
      Pentru pofta de dulce un fruct sau ciocolata neagra sunt cele mai bune variante:)
      Multumesc:*

      Ștergere
    2. Nu doar legume, ci si branza, lapte, oua, iaurt; nu trec la regim vegan. Ciocolata neagra nu gust pentru ca are si ea zahar, iar eu as fi in pericol, s-ar deschide pofta.
      Interesant aparatul care arata cata grasime au organele interne ... :|

      Ștergere
  7. Felicitari! Ma bucur pt tine! Bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ca si in cazul unei facultati cel mai greu e sa te ridici, sa te imbraci si sa te duci:)), acolo faci ce fac toti:))

      Ștergere
  8. Uauu bravo!!!! Am incercat cateva zile sa renunt la dulciuri, dar dupa ziua 3 n am mai putut. Tre sa incerc ideea ta cu patratelele de ciocolata! Tksss! Si spor la sala!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la mine a mers, sau un fruct care-ti palce foarte tare...

      Ștergere
  9. Minunat ! Jos cu painea ! Eu am mers cu dieta Motignac ( care e de fapt un stil de viata ) mult timp. Aveam total interzis la faina alba, asa ca painea era integrala cu adaos de tarite. Chestia e ca acum nu pot sa mai maninc paine moale, afinata, imi place painea mai densa, mai indesata, taritele sau faina de secara ii dau un gust dulceag, asa ca poate cu timpul o sa alegi o paine mai putin "periculoasa ". Asa si cu legumele fade, sau pestele nu stiu care, se pot gasi ingrediente care, adaugate, le dau savoare,ele devin " mancabile, ba cu timpul chiar devin preferate. Spor si rabdare !Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Legumele sunt minunate, imi plac in multe combinatii, ce-i drept la paine e mai greu pana ma voi obisnui cu alte variante, momentan sunt fara de frica sa nu mi placa si variantele alea;))

      Ștergere
  10. Bravo Ancuța! E așa bine când vezi ce arata cantarul, când poți să-ți închizi pantalonii sau nasturii la cămașa preferata, când te uiți în oglindă și începi să te recunoști..... Mult succes și ambiție in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur pentru tine Anca!!! Si sa stii ca ai transmis, prin textul asta, multa ambitie sa ma tin si eu de programul meu de sport..adica cele 5 exercitii fizice pe care le fac si calugarii tibetani...pentru ca eu nu prea pot face prea multe, sa nu suprasolicit coloana vertebrala...dar ma adaptez cum pot. Iti doresc sa ai rabdare cu tine in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce ma bucur pentru tine! Keep going! Chiar a venit sala asta la momentul potrivit corpului tau, si cel mai bine conteaza sa te simti tu bine cu tine.
    Si eu de cand fac exercitii ma simt mai energica, nu mai pic seara fara vlaga.

    RăspundețiȘtergere
  13. Te felicit pentru rezultate...Mie nu mi se pare ca sunt putine kg mai ales ca ai slabit intr-un mod atat de sanatos..
    Succes pe mai departe si spor mult la sala...
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...