Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 24 ianuarie 2017

Yarn along:)

Ei bine, am terminat salul, il port:), abia astept sa incep altceva:)
Este foarte frumos si calduros. S-au strecurat cateva greseli, dar una peste alta imi place tare:), l-am dat cu parfum, lana pastreaza minunat parfumul propriu si familiar:), culorile sunt incredibile.
Ginny ne invita sa impartasim ce citim si ce lucram, so...yarn along:)



si brosele cu care-mi prind fularele:)


De citit, Ilinca-mi citeste Casuta, o carte pe care am citit-o de cateva ori in librarie, o carte care-mi place foarte tare, despre o casuta care ajunge intr-o metropola si care-si doreste sa traiasca pe un deal la tara:)... (exact ca noi, a fost comentariul Ilincai) si o carte pe care am dat 8 lei- Dupa fapta si rasplata, care are niste povesti asa frumaose si firesti, una cu un catel o puteti citi frunzarind cartea pe Libris (contine chiar si o poveste despre o adoptie) - sunt povesti rusesti, iar eu rezonez bine cu spiritul rus:).
Sa aveti spor si culoare dar mai ales Bucurie!

33 de comentarii:

  1. Salul este... perfect! Se vede atat de frumos modelul, iar de culori nu mai zic. Felicitari!
    Chestiile acelea din lemn sunt superbe.
    Si eu rezonez...asta poate si pentru ca sunt pe jumatate rusoaica... de fapt ucraineanca.;) Sunt simpli, cu o gandire clara si echilibrata. Au povesti inspirate din viata, dintr-o viata curata cu alegeri simple, dar importante. Sunt profunzi... Cum sa nu iti placa? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)lana este pur si simplu superba:) si culorile atat de vii, la fiecare culoare ziceam ca e culoarea mea preferata:)

      Ștergere
  2. Frumoasa cartea cu casuta, ne place si noua foarte mult. Fain este si salul tau, tare imi doresc sa invat si eu ca faci tu:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte simplu, iti trebuie o pereche de andele si un ghem de lana:)

      Ștergere
  3. Felicitari pentru sal! Este foarte frumos, iar brosele sunt deosebite! Imi faci pofta sa tricotez ceva din lana :) Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos e salul, absolut superb. Sa-ti aduca bucurie!
    De unde iti iei brosele de lemn? Eu mi-am facut cateva pulovere fara sistem de inchidere si trebuie sa le cumpar totusi ceva de prins :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la un domn de la un targ, are o carte de vizita am sa ma uit acasa:)

      Ștergere
  5. Foarte faine culori!!! Si povestea casutei! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salul este superb! Mă farmeca firul acela! Îmi poți spune, te rog, de unde l-ai cumpărat sau cum se numește? Îți mulțumesc frumos pentru tot ce ne arăți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la diana"s yarn shop, este minunat si are si andrele f bune si faine ea:)

      Ștergere
    2. http://firedetricotat.ro/lana-100/989-rainbow.html

      Ștergere
  7. Super salul/fularul! ma impulsionezi si pe mine sa ma apuc de firul asta sa fac ceva, si sigur ceva de genul va fi! Poate dupa ce nasc ma apuc, ca acum am vre-o 4 proiecte incepute pe care vreau sa le finalizez! carte e printre preferatele copiilor mei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumos:), are o caldura speciala:). Ai tot timpul:), nastere usoara draga mea💝sa te ajute Maicuta Domnului!

      Ștergere
  8. Ce-mi place salul tau!!!!! Modelul, culorile, faptul ca e de lana. Tocmai ce am zis ca nu mai cumpar fire pana nu termin ceva, dar trebuie sa-mi cumpar si eu un astfel de material, e superb.Sa-l porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, este foarte faina lana asta, culorile sunt vii si calde:)

      Ștergere
  9. Superb salul sa il porti sanatoasa! Cat fir ai folosit pentru el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un scul si fooooarte putin din al doilea, puteam sa folosesc unul singur:)

      Ștergere
  10. Imi plac atre mult culorile. Cred ca se potrivesc in orice anortimp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, mi se pare asa de veseeeel:), e minunat, cred ca am sa i-l dau mamei mele, ca ea e asa colorata si vesela:)

      Ștergere
  11. Superb salul,si foarte frumos se aseaza culorile ;) , ce ata ai folosit ? Imi doresc si eu sa locuiesc pe un deal :)
    Zi furmoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://firedetricotat.ro/lana-100/989-rainbow.html

      Ștergere
  12. Serios???? Este si la noi cartea? Vaiii deci nu se poate... desenul meu si al lui Ralu preferat <3:
    http://www.blog.copilarim.ro/2010/10/little-house.html

    Salul este minunat! ai rapit curcubeul si il porti pe umeri <3.
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Curcubeu...bravo,ti-a ieșit un super sal!
    Ai găsit "adresa" celui cu broșele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are doar nr de tel pe cartea de vizita, pe facebook poti incerca Balasiu Victor.

      Ștergere
  14. Pentru ca toate hainele sa fie parfumate, poti tine in sifonier/dressing o batista data cu parfumul preferat. Lana si blanita il pastreaza cel mai bine. Parfumul hainelor este discret si nu mai necesita pulverizare pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vaiii cat de frumos este salul...un curcubeu vesel ...nuuu mai degraba o zi de toamna calduroasa...Este superb si te felicit pentru el...
    Imi place raftul alb..de fapt ambele..cred ca le-am vazut la...jisk?Imi plac mult in special acela tip turn .Ma gandesc ca este usor de ascuns in el geanta sau esarfele ori fesurile(sunt fan) pe hol,la intrare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, lana este absolut fantastica si face toti banii:). Da la Jysk, le-am primti cadou:)

      Ștergere
  16. ti-a iesit minunat salul!Sa il porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...