Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 16 ianuarie 2017

Sapt 2 fotografie

Provocare fotografica-sapt a doua:
https://dogwood.photography/52weekchallenge2017.html
Straight out of the Camera. No Photoshop. Shoot a compelling image and post it without edits. No cheating!
 Nu e greu, eu nu editez nimic:)), mai ales cand am un model perfect:)

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Shuba:) si da este minunat:)

      Ștergere
    2. Viata in casuta din poveste, ii prieste Shuba a intinerit, pare foarte fericit. Ma bucur pentru voi.😊

      Ștergere
  2. Faina poza, fain modelul!!!! :) vreaun sa incerc si eu provocarea asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi minunat:), pe mine m-a obligat sa scot camera si sa chem pisica la poza:))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Este da:), desi mie nu-mi palc pisicile:))

      Ștergere
  4. Cat. Boris :D
    Imi plac urmele de labute de pe zapada de langa scari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am pus ca poza de desktop... sper sa nu te superi! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Nu contest, dar eu sunt o persoana care iubeste cainii:)) (zilnic cand vin acasa, cainele sare in jurul meu ca un iedut, nu mai paote d ebucurie, apoi fuge la usa de la bucatarie si se urca pe uns caun afara si se uita prin geam la mine:)...zilnic ajung acasa si nu vad niciuna din mate, doar daca le este foame, sau sete, sau vor atentie:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...