Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 8 ianuarie 2017

Provocari Sapt 1

An nou, obiceiuri bune:
Iulia ne invita sa economisim 52 saptamani. Am mai incercat metoda asta prin 2011, apoi m-am tot imprumutat din bani pana cand am renuntat:). Anul acesta vreau sa inaugurez din nou borcanul celor 52 saptamani:), numai ca eu il voi transforma in regula celor 12 luni (mi se pare obositor sa pun banii 52 saptamani mai ales ca eu iau banii lunar, asa ca lunar voi pune in pusculita 50 lei ca in decembrie sa ne cumparam brad si cadouri:)) (voiam sa pun 100, dar nu m-as tine de treaba:))-economisesc deja o parte din venit si imi vine greu sa o fac pentru ca sunt multe cheltuieli in perioada asta:)
 Irina  a afisat pe facebook o provocare de a fotografia 365 zile.
Desi imi place tare mult sa fotografiez, eu n-am mereu camera la mine, nu pot face poze zilnic, de multe ori pana deschid camera sau caut telefonul pierd minunea din fata ochilor si prefer sa ma bucur de ceea ce vad, decat sa imortalizez momentul dar...o provocare saptamanala pare mai umana:)
Provoarea e aici: https://dogwood.photography/52weekchallenge2017.html
week 1: STORY: RULE OF THIRDS - The rule of thirds is the first compositional rule most photographers learn; but most don't know why they learn it. The rule of thirds is amazing for telling a story. Tell a story using rule of thirds
Auzisem de regula asta, am incercat s-o aplic apoi am uitat-o, incat cand am citit provocarea ma gandisem la regula celor trei obiecte din decoratiunile interioare:)) (sunt o mare artista de felul meu)
Am incarcat sa pozez astazi dar...a fost un calvar, bate asa de tare vantul incat nu se vede nimic, am sa pun totusi o poza cat de cat coerenta; n-am folosit regula lui 3, am taiat pozele cu un program care mi-a desenat perfect patratelele:)). Dupa 50 poze in care nu se vedea decat alb si gri, am intrat in casa plangand de durere de degete:))

livada de pe strada mea:)

pozele de astazi, merele sunt oarecum pe una din verticale:) (zilnic ma uit la merele astea:), stiti cat sunt de bune merele inghetate? si nimeni nu le culege...)

14 comentarii:

  1. Eu voi incerca sa pun la borcan restul pe care il primesc si care pare nesemnificativ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am adunat intr un an toate monedele si mi-am cumparat brad (cel mai scump pe care l-am avut 160 lei) si un scrabble, deci nu e nesemnificativ. Dar eu am o mare bucurie dimineata la job- imi cumpar o cafea 2 lei si un covrig fiert 70 bani...deci imi trebuie si monedele:))

      Ștergere
    2. Nu ma refeream doar la monede, ci chiar si la bancnote de 1 leu, 5 lei.

      Ștergere
  2. Pupici Ilincutai ( ce frumoasa e gecuta !)!!.... Chiar ca seamana livezile !!!... si cat de frumos e dealul plin de case ce se vede-n zare !! .... Cu durere fara durere , mie chiar imi plac pozele ! Va pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt , o parte a comentariului meu , ar trebui sa fie asa :" Hei Anca , chiar suntem vecine ,e aceeasi livada !!!...Hai la mine ,sa bem un ceai cald si aromat ! "...(da asa-i la mine , toate-s cu intarziere ). Pupici si-o saptamana superba , draga mea !

      Ștergere
    2. Cu siguranta o sa bem o cafea/un ceai intr-o zi:)

      Ștergere
  3. Genial. Am experimentat provocarea celor 52 de saptamani anul trecut si..a fost un esec. Ajunsesem sa ma imprumut de la borcan in fiecare luna...pana cand l-am golit. Am avut un an cu un proiect foarte costisitor...ne-am construit o casa langa oras..si ne-a cam dezechilibrat. Dar oricum sunt inconsecventa si imi suna foarte bine provocarea lunara. Ieri citeam despre asta pe blogul Iuliei si ma gandeam la a economisi exact pentru cadourile de Craciun...Voi incerca varianta lunara...
    Si provocarea foto este senzationala..
    Multumesc pentru ideile faine si peisajele de poveste pe care le postezi!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu multumesc ca ma citesti:). Eu daca as construi o casa n-as avea bani nici de paine:), nici nu mi-ar trece prin cap sa economisesc:). Doar mutarea si putina (extrem de putina) renovare si ep mine m-a secatuit:). Spor la economisit si fotografiat:), tare mi-ar placea sa imparti cu noi:)

      Ștergere
  4. bine spui...te secatuieste....dar am renuntat la concediu, am facut ceva sacrificii si suntem incantati. Ne-am mutat si si ne bucuram de o curte plina de zapada si copii care pot iesi de mai multe ori pe zi afara...Din pacate nu am un blog sa postez cateva fotografii cu ce-i frumos pe aici, dar nu se stie niciodata. Cat despre economisit...va tin la curent. Sper sa-mi iasa de data aceasta..
    Si..vreau sa-ti spun ca imi place muuult de voi doua si ...va admir pentru ca va descurcati de minune. Este o bucurie pentru mine casuta ta. Imi da o energie fantastica....toate fotografiile cu gradina, curtea, pisica, catelul si nu in ultimul rand voi...Toate acestea sunt, cumva, asemanatoare cu viata noastra. Si imi place la nebunie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ca ti-ai facut planuri si mereu gasesti cate ceva care sa te tina in priza.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani pe 2017 si un an mai bun!
    pozele sunt foarte frumoase, ti-am mai zis: ai ochi pentru frumos. Cu merele inghetate, tin minte ca in copilarie imi placeau ....

    Felicitari pt acceptarea provocarii economisirii. Eu fac ceva asemanator: la fiecare salariu automat imi trec o suma in contul de economii, ca doar prima factura si cea mai importanta de platit sunt eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta la provocări.Eu cu fotografiile nu sunt asa buna prietena, de foarte multe ori uit sa le fac.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pozele sunt superbe, desi te inteleg cu durerea de degete incercand zilele trecute sa fotografiez la -14 grade.
    Voi incerca si eu metoda aceasta de economisire, am o cutie perfecta care sa devina pusculita.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...