Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 07.01.2016
Afara: ninge tare si viscoleste, e iarna, ce bine ca e week-end :)
Sunt recunoscatoare pentru: zapada:) (chiar daca nu stiu cum vom ajunge luni la job, chiar daca strazile nu sunt curatate, chiar daca mai patinam - bucuria de a vedea cum ninge, de a merge prin zapada, de a vedea dealurile ninse asa de odihnitoare, nu se diminueaza;)
Ma gandesc: ca e un week-end cu sarbatori, numai bine de stat in casa si citit:), uitat la filme plangacioase:) si...facut planuri
Sper: sa se opreasca viscolul ca sa iesim cu sania maine:)-astazi mi s-au lipit degetele de clanta:)) pentru prima oara dupa muuulti ani:)
Citesc: Arta listelor...tot nimic nu e de capul ei:))-noroc ca foloseste la inceputul fiecarui capitol cate un citat fain:)
In bucătărie: se finalizeaza un bors (mancarea preferata a Ilincai si a lui Cooper :)), am avut cate o felie de ceafa la cuptor si niste piept de pui la marinat pentru o mancare rapida cu legume si taitei, ceai de portocale, portocale si dulciuri de la Craciun (imi plac sunt Rafaello si Rumcasali (pentru ca-mi place romul:)0)-Cuba-libre e una din bauturile mele preferate:). In ultima vreme spun ca nu-mi place ciocolata, n-am mai mancat una adevarata de cativa ani, una cu gust de...ciocolata nu de zahar:)
Ce mai mesteresc: tot esarfa mea, am facut doua fete de perna dintr-un material cu vulpite si arici pentru ca erau prea inchise pernele de pe canapea
Ascult: centrala si vantul prin copaci
În casa: e cald si bine:) - am scos bradul, am strans decoratiunile de Craciun, ma sufocau dimineata:))  cand m-am trezit-erau peste tot (am observat ca pe an ce trece bradul e tot mai mic:))
Azivom sta la caldura si vom citi, ne vom uita la filme:)
Ieri: am fost la job, apoi am venit acasa si am dat putin zapada din fata usii, asa de amorul artei:), pentru ca a viscolit si a adus o inapoi, dar imi doream sa fac asta:)
Imi place: sa ma plimb prin ninsoare (cu ugg uri si manusi din cojoc), cred ca o sa-mi cumpar si un cojoc intr-o buna zi, cu perii scurti si gluga mare mare:)
Vreau: sa schimb ceva anul acesta in felul in care arat (ma machiez zilnic - creion+rimel si sa-mi fac unghiile - desi cele cu oja semipermanenta/gel mi se par vulgare sunt singurele care rezista cateva zile la mine:)
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa facem ce ne pofteste inima
Un citat: "Asa cum invatam din Talmud, noi nu vedem lucrurile cum sunt ele, ci cum suntem noi"R. N. Remen "Intelepciunea din bucatarie-citata in Arta listelor
O imagine: 
liste, si idei si bullet journal (sau multe prostioare care tare-mi mai plac:)

20 de comentarii:

  1. Da, da, da! Si mie imi plac Raffaello si bomboanele alea cu rom si cocos! Anul asta pana sa pun globurile in brad, m-am jucat un pic si l-am umplut cu Raffaello. Tare bine-i statea :))
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. O saptamana usoara si frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei , MINUNAT la voi acasa ...!!! Hm ...!!! Cu riscul de-a fi catalogata drept bagacioasa, tot o sa spun , ca tare curioasa m-ai facut, cum si ce scri tu in toate frumusetile acelea ! Adica mai pe scurt spus , m-a facut curioasa organizarea ta ! ... Va imbratisez , dragele mele dragi si multumesc pentru ca ne impartasesti din frumosul vostru !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic:)), dar imi plac tare:). Agenda cu blocuri o folosesc pentru a nota tot ;) (ce trebuie sa cumpar, nr de telefon importante (servicii, doctor, coafor, invatator), retete, date (sedinta cu parintii, cand expira asigurarea) ce fac luni, marti, ce mancam, date nastere, planuri vacanta, idei, facturi de platit, de facut, buget...site-uri faine (mai pe scurt bullet journal adaptat de mine nevoilor mele:). Celelalte le-am primti de ziulica mea sit are-mi plac, caietul il voi folosi la citate faine, iar carnetelul pentru a scrie lucrurile pentru care sunt recunoscatoare, pentru care...ma bucur:)

      Ștergere
    2. Agenda cu blocuri am recunoscut-o , e cea de la M&S ... si eu o astept sa soseasca ! Toate celelalte sunt tare frumoase si se potrivesc manusa cu "BUCURA-TE" - cuvantul anului ales de tine. Ti-am spus eu, ca ai darul de a aduce la suprafata frumosul din oameni si de-ai canaliza si mobiliza , in a cauta la randul lor frumosul ! Multumesc pentru raspuns ! Te pupicesc !

      Ștergere
  4. Speram sa vad si poze cu zapada😩

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pur si simplu a fost vijelie si vizibilitatea era redusa:)

      Ștergere
  5. Ce univers frumos și cald ai acolo, în ciuda gerului de afară :) Și eu mă tot gândesc în ultima vreme să-mi cumpăr un cojocel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) imi plac cojoacele pentru ca pe dedesupt nu trebuie sa ai decat o bluzita:), tin cald cald:)

      Ștergere
  6. Vaaaai ce frumos e ceainicul (si toate celelalte lucrusoare)! Si mie imi place sa ma inconjor de lucruri frumoase, dar nu prea ma indur sa le cumpar pentru mine, mi se pare ca n-am sa le folosesc niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu numai pentru mine le cumpar:)) (glumesc, dar in special pentru mine) si chiar le folosesc:), nu tin nimic de bun, toate sunt doar niste obiecte facute sa ne slujeasca nu sa le slujim noi pe ele:). Multe din obiectele de la mine (cum e si setul din care face parte ceainicul, le-am primit:) de la oameni dragi:)

      Ștergere
  7. Anca, daca ma crezi, desi imi plac agendele, nu reusesc sa pastrez nici macar una. Folosesc cateva pagini, pe urma le rup si le arunc. Am eu o boala mai veche. Atunci cand dac o greseala sau o mazgalitura ori daca scrisul nu mi-e caligrafic nu pot continua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) pai si ce daca ai scris urat, taie si o iei de la capat, la mine agendele sunt numai taieturi (cum altfel as putea sterge lcururile de facut, sau listele de cumparaturi?:)

      Ștergere
  8. Acum responsabilitatile s-au inmultit si am nevoie de putina organizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte dezordonata, bullet journalul insa a prins f bine la mine, l-am adaptat nevoilor mele (nu e pe capitole, dar am toate intr-o singura agenda :)

      Ștergere
  9. Ahhh..imi place ca nu sunt singura care se "Afunda" in liste si listute,,in agende si culori :))
    Sincer,cred ca ne fac viata o idee mai organizata,ami ales daca avem si serviciu pe langa casa si copil/copii..insa nu ma pot abtine sa nu notez orice fleac care mi se pare demn de hartia alba...
    Si la noi este zapada...chiar foarte multa...sotul meu a dat-o de cateva ori si a pus-o viscolul inapoi,ca si la tine...insa de ieri s-a mai linistit vremea...sper sa se deszapezeasca drumurile...este prima iarna in care am stat efectiv numai in casa din cauza burticii(imi e teama sa nu alunec/cad/sa o scot la frig...ce sa zic..sunt paranoica :)) )
    Sper sa aveti zile linistite de iarna draga Anca
    Un inceput de an minunat si un an plin de realizari iti doresc tie si Ilincai..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea ia si protejeaza ghemuletul mic care inca sta la caldura:), sa stii ca nici nu e asa de fain afara, bate vantul tare si se merge greu:) - stai la caldura, ai sa ai timp la anul sa iesi zilnic la zapada:) (fie ca os a vrei fie ca nu, copiii adora zapada si lor nu le e frig niciodata:)

      Ștergere
  10. Oh... deci nu numai mie mi se pare ca ciocolata nu mai este ce a fost!!!
    La noi este foarte frig. Zapada mai putin, sau mai degraba ceva inghetat... Fara gluma, sau mai stiu eu ce, imi trebuie urgent niste sosete din acelea micute speciale pantru Dodo. Efectiv nu stiu cu ce dau pe jos (nu sare, ceva care lasa in urma niste chestii albe) si dupa 2 pasi schioapata de trebuie sa il car in brate ca altfel risc sa isi faca rani. :((((
    Hugs :),
    Rux

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...