Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 1 ianuarie 2017

Cuvantul anului 2017

Cuvantul anului 2016 a fost Schimbare.
 In afara faptului ca ne-am mutat la casa lucru pentru care sunt recunoscatoare zilnic, inca nu mi-a trecut bucuria si uimirea ca pamantul acesta e al meu, e casa mea, e satul meu. Am zilnic senzatia ca Dumnezeu m-a plantat in locul acesta, totul e dincolo de asteptari, zi dupa zi, dupa zi, de la drumul minunat, la curtea noastra, la copaci, la iarba, la veverite si pasari, la dealurile pe care rasare si apune soarele, la vecinii de treaba si discreti, la oamenii pe care-i intalnesc, la Biserica din lemn care are hramul Buna-vestire, cum altfel, la cainele dupa care ma topesc, la cei doi pui (doi au mai ramas:)) si cocosul pe care l-am luat de la bunicul dupa moartea lui (la el gainile au murit de moarte buna, si mai ramasese cu un cocos, care e asa de fericit sa socializeze, canta intr-una:). Pana si faptul ca al meu catel e surd mi se pare minunat, aseara dormea linistit in cusca:)), desi bubuiau pocnitorile si artificiile. Si pentru ca e atat de atent la mine, sa-mi faca pe plac, si-a rafinat cumva auzul la vocea mea, nu aude pocnitorile, dar ma aude si cand il strig incet:)
Spuneam ca in afara de mutatul la casa, moartea lui Mihaita (bunicul meu) inainte de Craciun n-au fost prea multe schimbari...sau au fost prea mici, schimbari de zi cu zi:)
Cuvantul anului 2017 este: "Bucura-te", de fapt cuvantul dupa care vreau sa-mi traiesc viata sa fie "Bucura-te", cand aceste cuvinte magice au schimbat totul, au despicat noaptea si au adus lumina si speranta fara moarte.
Fiecare dintre noi rezoneaza cu un anumit cuvant, pentru mine acesta e"'Bucura-te" -un verb, o forta, o bucurie, o minune in sine, cuvantul pe care mi l-as tatua pe pleoape si pe care l-as vota singurul cuvant care sa ramana pe pamant, singurul de care avem nevoie ca sa nu mai deznadajduim.
Sa aveti un an plin de bucurie, in care sa aveti nadejde, si forta, si dragoste, si rabdare, si credinta si curaj si bunatate si delicatete... sa avem un an bun si usor, cu urcus, cu momente minunate de care sa ne amintim dupa ani. La multi ani! Sa ne dea Domnul sanatate si intelepciune sa fim bucuria din viata celor din jur (sa incercam in fiecare zi:)
ninsoare si vrabiute pe gard in ultima zi a lui 2016
ingerasi adusi de Mosul - de cand mi-i doream:)
"mesajul vazei"

41 de comentarii:

  1. mi se pare foarte puternica ideea aceasta a unui cuvant calauzitor. Pentru mine cuvantul lui 2017 este ,,actiune".
    e interesant ca ti-ai stabilit ,,schimbare" si schimbarile au urmat. Totusi nu e putin lucru sa iti schimbi casa si locatia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta era si schimbarea pe care mi o doream, dar nu a fost nimic planuit, n am avut timp nici sa gandesc, am vandut ap si mi am gasit casa intr o zi...s au miscat toate cum nu m am asteptat:)

      Ștergere
    2. uneori usile ni se deschid pur si simplu...fiindca Universul raspunde dorintelor arzatoare :).Mi s-a intamplat si mie de multe ori. Unii o numesc sincronicitate, altii miracol :)

      Ștergere
  2. 1. Mă bucur că ai făcut o schimbare pentru sufletul tău, mă bucur sincer pentru reuşita ta.
    2. Toate pozele pe care le postezi sunt foarte frumoase.
    3. Îţi doresc să ai parte în noul an de bucuria pe care o meriţi.
    4. La mulţi ani fericiţi şi liniştiţi alături de Ilinca!
    5. Mi-e dor de blogul Irinei - dulce casă. Mai ştie cineva ceva de ea?!

    Gata! Te las. Sper că n-am omis nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, sunt ok, multumesc ca te-ai gandit la mine!am trecut blogul in privat. O sa-l repun online cand o sa am timp sa ma ocup de el.

      Ștergere
    2. Te aşteptăm cu nerăbdare.

      Ștergere
    3. Irina multa bucurie vei aduce;).
      Laura si voi sa aveti un an usor, cu muuuulte multe bucurii💝. As vrea sa fac poze si mai faine dar n am cunostintele necesare sa le prelucre, nici rabdarea necesara sa invat un prpgram:)

      Ștergere
  3. La multi ani, Anca si Ilinca! :*
    Imi pare tare rau pentru bunicul, cu toate astea, din modul in care ai scris, te simt linistita, impacata, ca o ninsoare lina cu fulgi multi, pufosi (asa cum iti place tie).
    Ingerasii imi plac mult pentru ca sunt copilaresti, dar in acelasi timp au ceva sacru in ei, ca intr-o icoana.
    Cuvantul anului ti se potriveste ca o manusa, exact asa esti tu, o forta, o bucurie.
    Eu nu am un cuvant al anului, dar stiu ce mi-as dori pentru mine nu doar in 2017, ci pentru totdeauna: "curaj" si "fara delasare" (in toate aspectele vietii mele lipsesc astea doua si lipsa lor ma trage tare in jos)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga noastra la multi ani frumosi si buni si delicati ca tine:). Eu nu cred ca n ai curaj, cred ca este timp pentru toate si ca il vei avea la timpul potrivit. Cat despre delasare...join the club;)

      Ștergere
    2. Mihaita a fost...un copil, stii in curtea bisericii auzeam oamenii vorbind si toti povesteau cate o intamplare de cat de bun a fost, a fost un copil toata viata:)

      Ștergere
  4. Este minunat sa te citesc. Si imi pare sincer rau de Mihaita. Iti doresc un an in care sa te bucuri in fiecare zi de copaci, de flori, de Ilinca, de voi, de tot ce va inconjoara. Va imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce cuvant minunat ai ales! Iti doresc un an minunat, presarat cu bucurii! Iti citesc blogul,desi nu intervin la comentarii,dar sa stii ca iti admir perseverenta, frumosul din suflet si ...firescul. E atata nevoie de normal,de firesc,in aceasta lume stramba in care traim. Multumesc pentru articolele pe are le scrii.Irina Huludet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase💝

      Ștergere
  6. Si blogul tau este o bucurie pentru noi, cei care il citim :)
    Prin intremediul lui ne bucuram cu tine de acele "lucrurile mici, simple si frumoase..." pe care ni le imaprti!
    "Cînd sufletul este apăsat sau amărît, nimic nu i se mai pare important.
    Dar bucuria poate atribui importanță și lucrurilor celor mai mărunte."
    Savatie Bastovoi
    Multe bucurii sa avem. La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! Multuemsc pentru cuvantul frumos:)

      Ștergere
  7. La multi ani ,2017 !! Iti doresc un an bun si cu multa BUCURIE .Cuvantul anului 2017 pentru mine este : ''Calatoreste'' . Vreau sa vizitez multe locuri ,de cate ori voi prinde ocazia . :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai inceput anul chiar oferint bucurie din bucuria ta! :)
    Ador pozele minunate facute in casuta din poveste (si in imprejurimi). Sunt ca o evadare, ca o gura de bucurie pura. Multumesc pentru aceasta stare de bine, de liniste si de frumos.
    Iti doresc multa sanatate, tie si celor dragi tie. Ne e tare de pret.
    Iar pe cei dragi noua, plecati in lumina (cum imi place sa ma gandesc) sa ii purtam mereu in suflet. Pentru ca si ei ne vegheaza de acolo de unde sunt.
    Imbratisari cu drag,
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa fii sanatoasa si sa ai spor la pus in practica multele idei pe care le ai, pupic pentru oita:)
      Imbratisari:*

      Ștergere
  9. "nadejde, si forta, si dragoste, si rabdare, si credinta si curaj si bunatate si delicatete." Extrem de frumos, mi le-as scrie undeva ca sa nu le uit; sunt lucruri de care avem mare nevoie. Imi pare rau pentru bunicul tau, sa-i pastrezi amintirea vie si frumoasa.
    N-am nicio urare mai frumoasa decat cele pe care le-ai facut deja, dar sa aveti un an asa cum vi-l doriti, sa cresteti frumos si sa va bucurati de tot. Pentru mine esti un model de caldura si de "acasa", chiar daca nu ne cunoastem.
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ei Ralucuta nu-s eu chiar un model:), uneori sunt o scorpie:))

      Ștergere
    2. Whew, atunci or mai fi sanse si pentru mine :)) Multumesc!

      Ștergere
  10. Foarte frumos si inspirat cuvantul anului 2017! Sa nu-l uiti nicicand!

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru început:''La mulţi ani ! Multă sănătate şi doar bucurie în suflet !''
    ai scris foarte frumos, m-ai emoţionat prin tot ce ai descris din jurul tău...
    cu drag, îţi doresc să te bucuri de o viaţă minunată acolo la căsuţa ta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, cu sanatate, liniste putere de munca, dragoste si intelegere si in casuta voastra (unde sigur este) si in jurul ei:)

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. La multi ani cu sanatate si binecuvantare!

      Ștergere
  13. Mamaaa, ce ma asteapta ! Pentru anul acesta cuvantul ales dintr-un joc, nu de mine , a fost DISTRACTIE.
    Asa ca Doamne, poate ca in jocul nostru, dupa multi ani dificili s-a gandit ca nu sunt prea batrina pentru Distractie,indiferent ce -o insemna asta.
    Anca, bucurii sa ai, sa ai un preaplin, un senin, un drag si o veselie care sa-ti permita asta, in fiecare zi. La multi ani !Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai e calumea distractie, poate insemna sa nu iei lucrurile pre in serios, sa nu te iei pe tine prea in serios, sa faci ce ti place sa te relaxezi, sa razi pana la lacrimi:)....la multi ani draga Ana!

      Ștergere
  14. Succes, Ancuta! Tare fain mai e acolo la voi...

    RăspundețiȘtergere
  15. Bucura-te, suflet bun! Sa ai un an plin de bucurii si multe realizari frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani, Anca! Iti multumesc pentru linistea si frumusetea cu care ma incarc cand poposesc pe blogul tau! An nou prosper iti doresc!

    De unde se pot procura asa ingerasi? :) Imi plac atat de mult, as dori sa achizitionez si eu. Multumesc!
    Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!
      Ingerii ii face o doamna din Bucuresti-Beatrice Iordan, uite: http://adelaparvu.com/2015/04/20/doamne-ce-ingeri-frumosi-face-beatrice-iordan/

      Ștergere
  17. Nu mă mai satur sa privesc ultima poza! E perfecta!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa va fie toate cu spor si spre BUCURIA sufletului in noul an ! Va imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani!

    Dumnezeu sa il ierte pe bunicul tau! Si bunicul meu a murit inainte de Craciun, il chema Mihai. Pentru o secunda am avut senzatia ca avem acelasi bunic, asa era si al meu, un om bun si bland, cu zambet imprimat pe chip. Faptul ca il am pe Dumnezeu aproape m-a ajutat enorm de mult sa trec mai usor prin (niciodata nu cred ca se poate trece peste) acest lucru.

    Un an nou cu bucurii sa aveti! Cuvantul lui 2016 a fost "Seninatate". Pentru 2017 inca nu m-am decis. :)

    Aa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...