Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 24 ianuarie 2017

Ce am eu si nu are ea:))

Azi Ilinca fredona "ce are ea si nu am eu" aceasta melodie pe care o gasesc extrem de nociva pentru adolescente si fetite. Sper ca niciuna sa nu aiba mentalitate de victima si sa-si puna asemenea intrebari, pentru ca raspunsul e identic de fiecare data "nimic". Cu multi ani in urma l-am intrebat pe un barbat care era indragostit de mine de ce nu a respins o anumita femie si el imi povestea cum ca vorbea foarte mult si avea fundul mare si o tunsoare idoata cu breton. Si-i zic - pai exact asa sunt si eu. Si raspunsul a fost - dar la tine nu conteaza. Normal ca nu conteaza defectele care te scot din pepeni atunci cand esti indragostit de cineva:). Sper ca fetele sa inteleaga ca "ea" nu are nimic in plus, poate chiar in minus, ideea e ca nu conteaza pentru ca e indragostit; sper sa nu sufere prea tare:), sper ca Ilinca nu-si va pune niciodata aceasta intrebare, ci va vedea doar ce are ea, ce nu-i poate lua nimeni:)
Si asta fiind spuse, e Saptamana 3 din provocarea foto cu tema: Land


La solitudine

9 comentarii:

  1. Pozele tale sunt de vis! Nu-ți face griji..Ilinca va ști tot ce tu o înveți. Poate nu ar trebui sa comentez, pentru ca nu am copii și nu am dreptul sa o fac, dar mama e întotdeauna stâlpul educației copilului ei. Fetita va fi cea care va discerne ce sa păstreze și ce nu din educația primită. Dumnezeu sa va lumineze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), sper sa fie asa...si eu tot asa cred ca mama ne creioneaza personalitatea:)

      Ștergere
  2. Deci a doua poza este extraordinaraaa! Bravo
    Și sa iti spun....numai faptul ca Ilinca te are pe tine ca mama o va ajuta sa răzbească în viața!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Piesa asta si Carlas Dreams ma baga in depresie.De fapt Kiss Fm ma baga in depresie!Asta vara,mergeam la plaja,si piesa asta ma facea sa plec acasa de cum ajungeam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delia are o voce foarte buna, dar nu prea-mi mai place ceea ce transmite (prin muzica, haine).
      Carla's Dreams mie imi place, are cateva melodii cu mesaje puternice si foarte inteligent facute - nu sunt neaparat printre cele mai populare sau comerciale ale lor (am ascultat albumele lor). Nu-mi place cum se prezinta pe scena, dar asta e altceva.

      Ștergere
    2. Eu am o cultura muzicala destul de precara:), nici n am stiut cine o canta:). Carla s dreams si mie imi plac:)

      Ștergere
  4. Io sper sa vada toata lumea postarea ta si peste ani! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...