Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 16 ianuarie 2017

Bucuriile curate ale vietii mele 2016-2017

Ce am facut si ce vreau sa fac:)
In 2016:
1- am mancat sarmale facute in scoici in Turcia (le vindeau niste baieti pe strada, era o lira una, erau minunate:)
2-m-am plimbat de-a lungul falezei vreo cateva ore cu o cunostinta si cand s-a terminat plimbarea eram prietene
3-am fost la o piscina la mine in oras (pot sa merg oriunde la plaja dar la piscina la noi in oras unde dai peste toti cunoscutii...)
4-am cumparat casa pe pamant
5-am cosit iarba
6-am ajuns la Biserica mea
7-am citit un roman intreg in engleza - When breath become air
8-am impletit primul meu pullover si primele sosete
9-am plantat un trandafir care culmea s a si prins
10-am luat un catel de pe strada
11-am gasit un parfum nou care-mi place Donna Trusardi
12-am citit doua carti bune de nota 4.5 : Laur si Departe de Trunchi
13-am gasit o metoda de a ma organiza
14-am scos pui la clocitoare
15-am descoperit Busuioaca de bohotin de la Crama Basilescu (nu exista vin mai bun:))
16-mi-am cumparat la fiecare iesire la supermarket floricele (trandafirasi de obicei sau zambile:)
17-am stat treaza de revelion(ca asa am vrut, au fost mutle dati cand am stat treaza pe la petreceri, sau ca imi era jena sa ma duc sa ma culc:) si am baut sampanie, imbracata in pijamale pe terasa urmarind focurile de artificii de pe dealuri
In 2017 vreau:
- sa vizitez un oras de pe bucket lista mea - anul acesta Barcelona:)
-sa fac sport (asta e o activitate musai da-i si cel mai greu de facut pentru mine, am sa scriu despre poticniri si despre reusite:)- m-am inscris la o sala, m-am stricat la burta de emotie, cred ca as putea pilota un avion mai degraba decat sa fac sport, as putea sa nu mai mananc deloc:)) numai sa nu fac asta (am asa o aversiune fata de sport, incat am nevoie de motivatie uriasa)
-sa invat sa innot (in fiecare an ramane pe lista:)
-sa ma inscriu la un master (un master pe care sa-l si termin:))
-sa citesc o carte pe luna (luna asta Arta listelor, care cu greu se poate numi carte si Nu te misca)
-sa incep un proiect secret
-sa fac o fapta buna pe zi (nu mi-a iesit in fiecare zi, dar...intr-o zi m-am oprit si am ajutat o doamna care cara un televizor sa-l duca la reparat, in alta zi am luat un domn in varsta care mirosea urat cu masina (de la mine de la tara), daca era fat frumos parfumat, n-ar mai fi fost o fapta buna, nu?
-sa ma rog mecanic cum o fac, dar sa nu sar peste rugaciune
-sa renovez unele lucruri la casa
-sa frec menta pe net mai putin (m-am dezabonat din diversele grupuri din care faceam parte:), iar pe facebook stau spre deloc
-sa-mi fac o gradina cu verdeturi (marar, patrunjel, cimbru, leustean, busuioc:) si sa plantez flori care-mi plac (muscari si zambile si caprifoi si luleaua turcului). Sa pun seminte de iarba printre trandafiri (ma cam depresiveaza gradina de trandafiri...le trebuie ceva printre tufe;), sa schimb niste pomi fructiferi...mi-ar placea niste copaci care sa creasca copaci, nu copacei;)
-sa rog un vecin sa faca un tarc la gaini ca sa le las libere, asa isi vitamina D printr-o plasa pusa in usa deschisa
-sa reincep sa reciclez/transform lucruri ;) - de ex. cand am cumparat casa, domnul m-a intrebat daca-mi doresc ceva din mobilier, si am ales o masuta de cafea din stejar cu intentia de a o transforma, acum sta pe terasa, dar vreau sa o raschetez si sa o vopsesc:)...e din lemn adevarat, din acela pe care-l mangai cand iti treci mana pe suprafata lui
-sa reincep sa ies vinerea in oras :) (sa fie lege:)
-sa zbor cu balonul cu aer cald
-sa intretin relatiile de prietenie (anul trecut am fost salbatica si am refuzat constant intrevederile cu prietenii:)
-sa iesim cu bicicletele in weeke-end prin vii (sa-i cumpar Ilincai o bicicleta potrivita pentru ea :) - am vazut un Pegas atat de frumos, cu niste pampoane lungi prinse de un ghidon din piele cusut cu sfoara, dar avand in vedere ca o va tine doar cativa ani, voi merge pe o varianta mai ieftina:)
-sa-mi cumpar carti pe telefon :)) (desi ma dispera sa citesc pe telefon, am descoperit ca de fapt le citesc, pentru ca le am tot timpul cu mine:)
-sa reincep sa pictez icoane
Obiceiuri rele la care sa renunt:
-sa nu mai cheltui bani pe carti de copii :)) (care-mi plac in primul rand mie si apoi Ilincai:) si celorlalti copii la care le fac cadou (sapt asta am cumparat doua:))
-sa nu-mi mai cumpar papuci(am pentru urmatorii multi ani:));
-sa nu-mi mai cumpar fire pana nu mai fac ceva cu astea pe care le am :))





28 de comentarii:

  1. Ce lista faina! Mi-ai dat si mie cateva idei!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Mi-a incantat sufletul sa te citesc...e o mare fericire ca te-ai mutat la casa.Tare frumoase privelisti se vad de la terasa ta.Parca mi te si inchipuiam in pijamale,cu sampania in mana de revelion privind artificiile.De multe bucurii ai avut parte ...iti doresc sa ti se implineasca si celelalte propuse...An nou cu sanatate si pace sa aveti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In pijama noua cu papuci de casa noi asortati:)). Sa dea Domnul la toata lumea:)

      Ștergere
  3. Imi permiti sa-ti dau un sfat?! :)
    Aici in Olanda gradinarii planteaza printer tufele de trandafiri lavanda. Lavanda ocroteste trandafirii de acei pureci verzi care sunt tare daunatori!
    Sa ai success in tot ceea ce ti-ai propus sa faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar palcea tare mult lavanda:) (n-am nicio idee cum se planteaza...(am sa ma interesez:)

      Ștergere
  4. Frumoase liste! cum te pot ajuta/motiva? sa iti spun ca inotul este atat de placut, alunga orice grija, dupa ce inveti si scapi de frica? Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-ar placea sa innot si...nu mi-am dat seama cat e de fain sa innoti pana cand am fost intr-un golf in Grecia si rusoaicele innotau in fiecare dimineata la rasarit cate o ora de parca fusesera sportive de performanta, iar eu ma balaceam:))

      Ștergere
  5. La ce sala mergi?Eu in Martie fac un an.A fost greu.Nu stiu cum am ajuns la performanta asta cu antitalentul meu pentru sport si o lene ce ma apuca fix cand merg la sala.Dar am mers constant ,de trei-patru ori pe saptamana,cu unele exceptii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt varza:)) nici n am stiut ca am atatia muschi in corp care toti ma dor. merg la Zenity -Limitless (eu merg de doua ori pe saptamana)-si mi se pare mai mult decat suficient:) - dupa ce ies din program o sa merg mai aproape de casa, pe la Hill:)

      Ștergere
  6. Ce bine m-am amuzat de fapta cea buna cu domnul mirositor....eu cred ca si daca era fat frumis era tot o fapta buna. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragalasa de tine! Sa-ti ajute Domnul in toate, stiu ca vei bifa cel putin 90% din ce ai pe lista, pentru ca te stiu o fire razbatatoare :). M-ai incuiat la sarmale in scoici...cum vine asta?

    P.S. Si eu am pe lista inotul, dar la mine e element secret... shhhht! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa invatam sa innotam:), macar ca sa ne simtim suficient d ebine in apa:) (eu innot cu aripioare:)), in scoici de alea negre care sunt si la noi era un amestec cu orez si carne de scoica cred, nus tiu ce contineau ina fara de orz si piper dar erau incredibile:) (cred ca erau facute la aburi:)

      Ștergere
    2. http://ozlemsturkishtable.com/2015/06/homemade-stuffed-mussels-with-aromatic-rice-midye-dolma/
      iaca de astea:)

      Ștergere
  8. Draga mea, sa dea Domnul ajutor in toare!

    P.s.citesti carti care nu iti pkac, doar pt a le finaliza?:) pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea, am citit tot cu senzația continuă de - uite ce frumoase lucruri își dorește Anca! - și când am ajuns la balonul cu aer cald, m-am topit. Păi, io zic că aproape că e un fapt. În weekendul 19 - 21 mai se organizează Magia Baloanelor, acolo, aproape, la Războieni. Și... eu am să vin, voi face parte dintr-un echipaj. Bine, organizez și eu un festival cu baloane în toamnă, deci dacă vrei Maramureș + baloane... se poate și așa.
    Aș zice că urmează să ne cunoaștem, nu? Uite, ce emoție! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu de el :) deja m am inscris pe facebook ca sa primesc noutatile:). Yupiiii, ce minunat ar fi🎆

      Ștergere
  10. Eu nu stiu sa inot. Am incercat sa invat, nu reusesc sa imi sincronizez miscarile :).

    iar la ate nu stiu cum faci dar eu cumpar compulsiv opsesiv de parca maine s-ar termina atele de pe pamant :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf, in ultima vreme am inchis site urile cu ate dupa ce le am pus in cosul de cumparaturi:)

      Ștergere
  11. Ce lucruri frumoase si simple iti doresti! Mult, mult succes in indeplinirea lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa se implineasca cele ce ne sunt de folos:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...