Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 29 decembrie 2016

Yarn along

E yarn along la Ginny:)
Imi place sa tricotez, faptul ca e o activitate repetitiva e aproape ca o mantra, ca o meditatie, ca o rugaciune. Fiecare gand se domoleste, se cerne, si apoi in ordine, se aseaza cuminte pe andrea odata cu ochiul.
Imi palce sa bricolez cam orice,  presupun ca am indemanare, dar dintre toate, sa tricotez imi place, de departe cel mai mult, desi este lucrul la care am cele mai putine cunostinte:). Mai linisteste iuresul din mine:)
Imi place sa citesc, inainte citeam carti adevarate, acum incerc sa le alternez pe cele destepte cu cele usurele.
Pentru ca sunt tare dezordonata si pentru ca bullet journalul pe mine m-a ajutat destul de mult sa ma organizez anul acesta, imi doream de Craciun Arta listelor, in speranta ca va fi un ghid practic :), asa ca Mosul mi-a adus-o printr-o prietena. E o porcarie, un mod de a vinde nimic frumos ambalat (coperta arata frumos), sa nu dati bani pe ea:), ideea e ca o duc pana la capat, sa vad daca nu gasesc vreo idee buna:)), de altfel cititul ei nu presupune niciun efort:)
De tricotat tricotez salul meu colorat pe care l-am terminat, apoi desirat pana la un punct si continuat din nou:). Am si o noua brosa de prins salul:) primita tot de la Mos in forma de pisicuta care-mi palce foarte tare:) . Am inceput si o noua preche de sosete pentru mine din lana colorata si am terminat fularul cadou pe care l-am pus sub brad, care astazi am vazut ca este si purtat:)

Imi place mult combinatia de culori a fularului, mi-ar placea sa o refolosesc pe jumatate din fata unui pullover bleumarin cu nasturi.
Astazi am fost harnica, dupa ce am venit de la job, am facut sarmalute care acum se coc in cuptor si chisca moldoveneasca si bors care fierb pe aragaz, Mi-a adus o prietena o bucata de slanina afumata, nici macar nu e prima lux, dar tremuram cand mi-am taiat o felie si am rupt o bucata de bagheta si i-am pus mustar, de placere tremuram:). Imi amintesc cand faceau bunicii mei slanina afumata si muschi si carnati toate adevarate, afumate la fum atat de incet si indelungat, incat in primele zile nici nu se incalzeau, si nu voiam macar sa gust. Tot ce era cumparat era valorizat pe atunci... incerc sa o inteleg pe Ilinca si prietenii ei care prefera oricand o prajiturica din plastic din supermarket oricarei prajituri de casa...
Maine nu ma duc la job si daca ma tine harnicia poate fac un cozonac:)), ca de la anul ma apuc de regim:))
Zile cu spor, sa aveti, sa va bucurati de fiecare clipa. Trebuie sa mi aleg un cuvant care sa defineasca anul 2017, si am unul...perfect, sferic, cel mai frumos cuvant din lume:)

15 comentarii:

  1. Cu cata caldura descrii aceasta activitate, cred ca mi-ar placea sa tricotez. In anul care vine poate incerc sa mesteresc si eu ceva.
    La capitolul citit stau binisor, sunt multumita de alegerile facute in ultima perioada.
    Cu ceva timp in urma am citit ceva recomandata chiar de tine, romanul "LAUR". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca ti a placut Laur, la mine e pe primul loc pe 2016 alaturi de Departe de trunchi:). Sa tricotezi e o activitate atat de relaxanta...e un fel de spa de zi cu zi:))

      Ștergere
  2. Eu am facut ieri un cozonace rapid :D. Imi place mult, nu pentru ca este rapid - am facut si cozonac clasic, ci pentru ca este extrem de bun si nu cade greu deloc. In plus crema de ciocolata (desi in functie de unt are tendinta sa mai si curga si imi unge formele...) este perfecta. Din pacate eu si nucile(desi era mare iubire intre noi) nu ne intelegem. [ urmari ale consumului de sare iodat.. :(]. Asa ca practic crema asta salveaza cozonacul. :D
    Un an nou fericit cu multa sanatate, liniste sufleteasca si iubire.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai timp sa mi dai un link, ei fac challah si in loc de apa pun lapte, mai dulce si i pun nuca cu cacao:)

      Ștergere
    2. Acesta este:
      http://www.blog.copilarim.ro/2016/05/cozonac-cu-crema-sau-cu-gem.html :)
      Dar iti trebuie o tava putin mai inalta pusa sub forme pt ca untul din crema mai face figuri si sa nu ai surprize.
      Eu am folosit unt de 80 (si covalact si bio de la dorna). Uneori a curs pe forma in jos destul de mult (la covalact am avut odata un mic lacusor de zer... desi frecasem untul inainte), alteori doar putin, urme fine. Depinde cum fac si ei untul.
      Dar ideea e ca nu trebuie sa il framanti. Se amesteca ingredientele, se obtine coca, o intinzi, pui crema.. si la cuptor. :)) Si iese foarte bun.

      Ștergere
    3. Taica-meu,care nu-i chiar un tinerel,a afumat in jumătate de zi.Desi stie teoria afumatului,dar cred ca era grăbit sa guste .Bunicii aveau alta rabdare ,timpul avea rabdare.Un an bun,fericit si sferic iti doresc !

      Ștergere
  3. Mereu imi place sa te citesc si imi dai mereu chef si dorinta sa scriu. Si nu-mi vine sa cred cat timp a trecut de cand beam cafeaua la Corniche dupa job. Una din rezolutiile pe 2017 este sa iau legatura cu o prietena veche asa ca te invit la o cafea sa depanam amintiri intr-o zi. Te pup si va doresc sa aveti un an mai bun decat vi-l doriti voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa scrii atunci, tare frumos scrii:). Mergem la cafea :). Un an minunat si voua!

      Ștergere
  4. La multi ani, Anca! Sanatate, bucurii si un an minunat tie si micutei tale! Cand am citit despre cuvantul anului -'sferic"- m-am gandit la...o burtica de gravida! :) :) Ciudat sau nu, asta mi-a venit in gand. Te pup si te citesc cu drag. Luminita C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi si buni ani Luminita! Despre o burtica este vorba, nu a mea, una pe care o cunoastem majoritatea si pentru care ne bucuram toti:)

      Ștergere
  5. Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, sanatate, sa va indepliniti dorintele! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. E frumos fularul. Eu am inceput unul pt Filip de cevavreme si m-am oprit...mi-am dat seama cs nu-mi ajunge lana...dar poate combin ceva culori...
    An nou cu spor in toate si binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...