Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 6 decembrie 2016

Si darul merge la....

Am intrebat atunci cand am propus darul de blog ce inseamna lucrul de mana pentru voi si v-am citit raspunsurile cu mare placere:). Inseamna acel lucru numai al nostru, pe care-l facem numai pentru sufletul nostru, care ne duce in locul unde ne intalnim cu noi si cu Dumnezeu. E lucrul acela care ne pastreaza uneori sanatatea mintala si echilibrul, care ne place sa-l facem dincolo de rolurile pe care le jucam si nu sunt putine, in ritmul caruia curge timpul mai lent, cand linistea si bucuria le aseaza pe toate in fagasurile lor firesti. E momentul acela tainic de tacere, acele cateva minute uneori furate cand ritmul andrelelor, al crosetei, al acului, a masinii de cusut...ne permite sa creem ceva, uneori util, alteori frumos, sau poate o incercare de aruncat, dar, in care, punem putin din noi, din sufletul nostru, din talantul nostru, din visele noastre inodate ochi dupa ochi:)
Toate meritam toate darurile din lume, dar acesta merge in ghetute la nr 49 Copilarim- te rog sa-mi trimiti adresa ta la : anca.ivan99@yahoo.com sau ancaivan99@gmail.com. felicitari :)



4 comentarii:

  1. Felicitari! Sa te bucuri de premiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma pregateam sa iti scriu cat de mult imi place cum ai scris despre lucrul de mana si cat de adevarat este si apoi sa il felicit pe castigator si cand ma uit ... mi se pare cunoscut numele :))). Apropo de ce spuneam de Mos Nicolae. Apare de unde nu te astepti cu cate o surpriza minunata :).
    Multumesc mult ! :)
    Voi scrie un mail cand ma intorc de afara cu cretul meu. Am intarziat nepermis, dar este un smog la noi, mai rau ca in Bleak House. Nici nu poti respira :(.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari castigatoarei! Anul acesta a fost un Mos Nicolae tare darnic! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!! !Tocmai am citit comentariul de la postarea anterioara cu Mos Nicolae:)!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...