Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 10 decembrie 2016

Sedinta foto de Craciun

Mereu mi-au placut pozele americanesti de Craciun si mereu mi-am propus sa avem si noi o sedinta foto, aveam atatea idei... Apoi am inceput sa caut un fotograf, m-am uitat pe facebook la niste poze,unele superbe, unele foarte prelucrate, altele cu un cadru jenant (chiar daca acasa se vede aspiratorul si prelungitorul si firul de la prelungitor, dar am vazut seminee facute din cutii pe care era lipit tapet, cum este la gradinite la serbari), asa ca am hotarat ca pot sa fac si eu propria sedinta foto acasa:)
N-am reusit sa fac cate poze mi-as fi dorit pentru ca a venit un domn sa mi taie cateva crengi din salcami si sa-mi curete trandafirii, iar eu am carat crengutele, asa ca voi repeta sedinta foto, poate chiar cu o rochita mai pretioasa, cum va fi cea de serbare:) (la care este tinuta obligatorie rochie alba si cum Ilinca n-are nimic alb, i-am comandat rochie alba cu paiete aurii - va merge si la un botez cu ea - nu ma deranjeaza serbarile atata vreme cat sunt cu tinuta la alegere, altfel mi se par o cheltuiala inutila).
Am facut 104 poze din care 16 sunt de aratat lumii, nu am rabdare sa ma joc cu ele sa le prelucrez:), pe una am sa o transform in felicitare de Craciun.
Daca vreti sa va faceti propria sedinta foto:
- incercati ca in spatele cadrului sa fie un perete alb, cat mai vast, pentru a nu se vedea diverse care n-au ce cauta in poza perfecta de Craciun(aspirator, cabluri, prelungitoare)-la noi acest lucru nu e posibil, bradul a cazut si l-am ancorat de scara (l-am legat cu o sfoara), asa ca ar fi fost imposibil sa-l mut langa un perete
-ascundeti prelungitoarele in spatele unui cadou, a unei jucarii..., firele sub covoare
-faceti cat mai multe poze:))
Si distrati-va:)



sa nu incercati cu o cana plina;)



40 de comentarii:

  1. Ce a crecut Ilincuta! E un cliseu vorba asta:) dar s-a implinit asa frumos! Ii prieste dragostea!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cui nu i prieste? A avut vara asta un puseu de crestere :)

      Ștergere
  2. Vaaaai ♡♡♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  3. ANCUTA, CE BINE SEAMANA CU TINE, CE FRUMOASA SI CE SCUMPA ESTE, CE FRUMOASE FOTOGRAFII, LA NEBUNIE MI-AUPLACUT:). VA IMBRATISEZ CU DRAG!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) seamana cu mine nu numai fiic, din pacate si cele rele le a preluat si ma vad ca intr o oglinda:).Multumesc:)

      Ștergere
    2. daaaa, inteleg perfect ce spui, the same situation is here. va pup:).

      Ștergere
  4. Wow! Ce mare e Ilinca! Super pozele! Gand la gand cu bucurie! Intr-un an am facut si eu acest lucru si anul acesta voiam sa il repet. E asa fain sa le vezi in anii urmatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa faci:), acum cat mai e mic si dragalas:)

      Ștergere
  5. E uimitor s-o vad pe Ilinca cat s-a dezvoltat in ultimii trei ani. E absolut superba! Sa fie sanatoasa si sa-ti aduca numai bucurii!
    Ideea cu pozele de Craciun e super! Poate incercam si noi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa:) cu trei baietei scumpi pozele vor fi minunate, pentru ca in afara de decoruri si dragalasenia lor vor arata si relatia si apropierea dintre ei:)

      Ștergere
  6. ce frumoase sunt pozele! imi place mult sedinta voastra de Craciun! Totul e frumos la voi!
    In ceea ce o priveste pe Ilinca: e tare frumoasa! m-am distrat privindu-i coditele. asa sunt si fetee mele. oricate elastice de par as cumpara, mereu au unul de-o culoare si altul de alta culoare. pupici de la fete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da mereu le cauta prin tot dormitorul:)), mereu nu le gaseste:). Pupici trei fete minunate💟

      Ștergere
  7. Nu stiu ce are Ilinca de-mi incalzeste sufletul de cate ori o vad, dar asa se intampla si pt mine e un copil special, vad in ea copilarie dar si o profunzime ciudata pe care n-o percep (eu) in alti copii... Sa-ti traiasca si sa fiti sanatoase! Dar tu?! Poze cu voi amandoua?! MUUUULT drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu profunzimea asa e:), chiar este un copil extrem de profund:). N a avut cine sa ne pozeze:)), poate la cealalta sedinta:))

      Ștergere
  8. Vai cat e de frumos la voi acolo <3!! O atmosfera de basm - si o printesa micuta si tare draguta :*!!
    Chiar ma gandeam cand am citit ca a cazut bradul ca poate este din acela artificial dar m-am uitat apoi mai bine la el. Si sa vezi coincidenta. Azi i-a cazut si surioarei mele (dar ea il avea pe balcon, afara).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), la noi au contribuit si motanii, dar si el cred ca s a mai strans, s a mai uscat:), de acum nu mai are cum sa cada:))

      Ștergere
  9. Ce drăgălașă e micuța! Iar pozele, în ansamblu, sunt foarte reușite și cu bun gust.

    RăspundețiȘtergere
  10. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    (aici sunt multe inimioare, in caz ca nu se vad)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase fotografii. Ilinca este superba. Marti imi voi lua si eu gargarita acasa si vom impodobi primul brad de Craciun. Va pup, MS

    RăspundețiȘtergere
  12. Am scris si eu un mesaj, dar s-a pierdut (poate din cauza ca era scris de pe telefon), cu inimioare multe pentru Ilinca care asa de mult a crescut si are si codite. ♡♡♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos , m-ai inspirat sa fac si eu cu Sophia saptamana viitoare,ca tot am ratat sedinta foto de la gradi :)
    Imi place braduletul vostru , al nostru este artificial si mic din lipsa de spatiu 🎄
    Sărbători frumoase 🎅🎄☃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al nostru e micut si cam ciufulit ca a cazut:). Neaparat sa faci, an de an:). Sarbatari binecuvantate!

      Ștergere
  14. Foarte frumoase pozele voastre de Craciun! Simple, naturale, autentice! Nici mie nu-mi plac cele de studio cu decoruri incredibile si abstracte. Am vazut la cineva celebru (nu zic cine :))) o sanie din carton care plutea pe valatuci de vata...horror! Oricat ar fi de luminoasa si stralucitoare ar fi fotografia, mintea mea nu poate ignora cartonul si vata aia intinsa pe jos :))
    Ilincuta e mare si frumoasa. Si are codite impletite!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)daaa, ii place tare cu coditele si mie imi place cum ii sta:). Au mutle imperfectiuni pozele, dar cine sta sa se uite la ele? Cele facute acasa au mutle avantaje:))-se pot repeta de cate ori vrem, sunt gratis si ne mai si distram:))

      Ștergere
  15. (comentariul meu de ieri s-a pierdut, l-am trimis de doua ori)
    Ilincuta atat de mare s-a facut, ca dintr-odata. Si mai are si codite!
    E frumos la voi si va admir in fiecare an bradul cu multi ingerasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, a crescut mult, e destul de inaltuta, nu-i mai vine nimic de imbracat de anul trecut :). Era mai frumos inainte sa cada, in ajun am sa-l mai cosmetizez:)

      Ștergere
  16. Absolut minunat la voi acasa !!! ... Fara cuvinte ... doar muuuullta admiratie !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei e cadru de poze:)), in rest e ca in orice casa:)

      Ștergere
  17. Nu am decat un singur cuvant...SUPERB...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)multumesc, tot ce trebuie e un bradut, o camera, o jumatate de ora libera:)

      Ștergere
  18. Cu asa model normal ca ai cele mai faine poze!!! Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. "Jucati-va" si seara. Dar iti trebuie timp de expunere mai lung si un trepied. Daca nu ai, improvizeaza dintr-un scaun, o masa, gasesti tu. Ideea e ca aparatul are nevoie de 5-10-15-2o sec.sa faca fotografia in lumina slaba. Daca nu sta fix, iese fotografia tremurata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc, dar radem intr una si Ilincai ii e greu sa fie serioasa:). Cred ca nici nu ma ajuta prea tare aparatul, el e f fain in lumina buna, dar seara da rateuri:). La asta desi era zi am aprins absolut toate luminile din casa:))

      Ștergere
  20. La multi ani! cred ca a fost ziua ta :)
    Cu drag,
    Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani, draga mea! Bucurii, bucurii si fulgi de nea iti doresc! Te imbratisez, om frumos si cald!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...