Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 18 decembrie 2016

Pregatiri de Craciun

Anul trecut am aratat cartile nostre de Craciun, preferata mea ramane de departe "Povestea primelor daruri de Craciun"
Anul acesta, Ilinca a primit de Mos Nicolae doua carti cumparate la super reduceri inca de prin vara-toamna:). Pe prima imi doream tare sa o aiba, nu stiam textul, voiam sa ma ajut de poze ca sa-i povestesc despre Nasterea Domnului, dar vazand si textul, cred ca este cea mai clara, mai aproape de adevar carte care trateaza subiectul:), o recomand cu caldura:) (ii traduc bineinteles:). Copiii mai maricei o pot citi cu ajutorul parintilor si-si exerseaza si cititul in engleza (are text putin:).




 A doua stiam ca o va bucura foarte tare, o urmaresc de anul trecut, era 100 si ceva de lei la pret intreg, am dat 30 pe ea, Ilincai i se pare cea mai tare carte pe care o poate avea o fetita:) . Are multe retete pe care sper sa le incercam:). Daca stiti vreo fetita pasionata de gatit...

La noi a nins...asa ca ninge si in desenele Ilincai:)


Voiam sa o pun sa-i scrie o scrisoare lui Mos Craciun, dar care e scopul? Mai ales ca deja i-am cumparat cadoul, asa ca i-am zis sa-i scrie Lui Iisus ca e ziua lui. Ce sa-i scrie? Motivele pentru care este recunoscatoare, pentru care-i multumeste:) . Ma gandeam ca ar putea deveni o traditie la noi in familie, sa scrie in fiecare an si apoi sa i le arat:). Am o singura observatie: bufnitele si fluturii pentru care multumeste sunt niste abtibilduri 3d:))

18 comentarii:

  1. Lista pentru Iisus m-a dat gata! Cate motive frumoase de multumire a gasit mititica de ea! Cred ca e cea mai frumoasa idee, sa faci o colectie de liste pe care sa i le dai cand se va face mare :)
    Imi place si cartea despre Craciun, dar mai ales cartea de prajiturit mi se pare perfecta pentru orice fetita.
    Sarbatori fericite, cu liniste si pace in suflete, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)si mie mi s-a parut fain, incerc sa pastrez adevarul Craciunului, nu numai pentru ea cat si pentru mine, sau mai ales pentru mine, mie mi se pare ca am pierdut si ca tot pierd...

      Ștergere
  2. Si pe mine m-a dat gata lista, o sa preiau ideea si o sa-mi fac si eu. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a impresionat profund listuta Ilincai! Ai o fetita minunata, Anca, un dar de mare pret de la Dumnezeu! Ma bucur pentru tine, pentru voi doua si va doresc sa ramaneti mereu asa: lipite sufleteste una de alta! Te citesc cu drag, Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  4. la varsta asta stie sa scrie? wow, cat de tare! ai facut lectii cu ea sau pur si simplu e la o gradinita buna?
    scz pt deranj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este la clasa zero si stie sa scrie de aprox un an pentru ca se plictisea:)) si ma tot inebunea cu "ce litera e asta" - toti copiii invata sa scrie:), nu e nevoie sa fie grabiti nicicum:)

      Ștergere
  5. Multumesc pentru idee!!! Ce copil uimitor ai! Draga de eaaaaa! Imi vine s-o mananc!!!
    Ce faina cartea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place listuta Ilincai....e super o sa iti furam si noi idee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)cred ca e o idee care poate fi folosita atat de copii, cat si de parinti:)

      Ștergere
  7. Imi plac cartile tare mult si deja vad ca se contureaza un mic cofetar la orizont! :) lista e fenomenala!!!! Cu ce o sa ne mai surprinzi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E hotarata de vreo doi ani ca se va face pictorita:)), dar cine stie?

      Ștergere
  8. Ce frumoasa e cartea,potrivita pentru odomnisoara,iar ideea cu lista o "furam" si noi.Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si retetele sunt faine:), o sa facem din ele, macar una pentru Craciun:):*

      Ștergere
  9. Minunata lista, dar mai ales sufletelul din ea!:* Sa aveti sarbatori cu tihna si drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. ""COVORUL ALB SE-ASTERNE IARA
    DIN CRIVATUL DEZLANTUIT
    NOI COLINDAM PE TIMP DE SEARA
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT
    SI CERUL PARCA SE-NCALZESTE
    IAR VANTUL ASPRU A CONTENIT
    IN SUFLETE SPERANTA CRESTE
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT""

    Craciun Fericit,plin de bucurie,lumina,dragoste si oameni iubiti alaturi...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...