Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 17 decembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 17.12.2016
Afara: e soare, e nins
Sunt recunoscatoare pentru: lumea pe care a creat-o Dumnezeu pentru mine:), lumea creata pentru fiecare din noi:)
Ma gandesc: la ce mai trebuie sa fac pana de Craciun, trebuie sa mai cumpar doua cadouri, dintre care unul stiu exact ce este si de unde, meniul l-am facut, cumparaturi vreau sa facem luni seara, iar portocale si restul probabil joi-vineri. Imi place ca anul acesta copiii iau vacanta in ajun, asa chiar vor simti sarbatoarea, nu va fi o lalaiala pana de Craciun:) si noi la fel, dincolo de mancaruri si rasturnat casele cu fundul in sus, ne vom planui mai putine, vom face si mai putine si ne vom bucura mai mult:)
Sper: sa ninga:) de Craciun, acum e nins la noi si eu imi traiesc visul :)
Citesc: one small act of kindness (am citit doar prima pagina:)) ca n-am avut timp:)
In bucătărie: am facut orez chinezesc pentru mine si Ilincai ii voi face si piept de pui cu smantana alaturi (o reteta de pe net), briose si fructe
Ce mai mesteresc: m-am reapucat de esarfa mea, am incheiat-o, apoi am stricat-o si m-am apucat din nou de ea (cea curcubeu)
Ascult: centrala si un caine la vecini care latra
În casa: e cald si bine:)
Azi: mai tarziu vom merge la un concert caritabil la Biserica
Ieri: am avut mult de lucru la job, apoi am iesit cu fetele in oras:)
Imi place: sa ninga, sa ninga, sa ninga
Nu-mi place: sa vad doamne purtand ghetute stramte si cu toc, un pic deasupra gleznei cu fusta (au ceva lipsit de eleganta si firesc ca si coafurile "tesatura"-carlionti multi in varful capului si ceafa taiata scurt, eventual si rasa (parca le ia orice urma de feminitate si delicatete, devin ca niste functionare)
Vreau: sa avem sarbatori linistite, cu bucurii adevarate:), cu familie si prieteni si liniste:)
Saptamana care a trecut: a fost alba:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa mergem la Biserica si apoi sa nu facem nimic, sa stam acasa:)
Un citat: "Ce înseamnă răbdarea? Înseamnă să te uiţi la ghimpe şi să vezi trandafirul."-am primit de ziua mea de la o colega...
O imagine: 
azi



 Zile ninse cu bucurii va doresc:). Mai avem o saptamana pana la Craciun, sa o facem sa conteze, sarbatoare nu e doar duminica ci si luni si joi si vineri. Nu pierdeti timp rascolind case si gatind cat pentru o nunta, pastrati totul simplu, bucurati-va de fiecare zi, de fiecare lucru, de fiecare moment:)-ridicati ochii din oale si priviti pe geam, opriti-va din dereticat si cantati cu copiii, beti o cana de ceai, un pahar cu vin. Eu asa am de gand sa fac:))

21 de comentarii:

  1. Multumim! Vom încerca!:)) Sãrbãtori frumoase ca voi sa aveti!♡

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce planuti frumoase aveti,asa am de gand si eu anul asta...nu mai vreau gatit peste masura ,dar nici curatenie pana la epuizare...le iau incet pe toate.O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de cativa ani le tot simplific:), iar acum...cumva invat sa ma bucur si de zilele dinainte:). Daca n-am chef sa fac decat o fripturica atuncia sta vom manca:) si niste prajituri, mereu imi place sa fac prajituri:)

      Ștergere
  3. Exact asa vad si eu Craciunul. Biserica, mancare fix cat e nevoie, nu in exces, dulce cu masura, fructe cat cuprinde, colinde, copii fericiti, cald si pace in case si suflete.
    Asa va doresc si voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Vom face biscuiti pentru Mos Craciun impreuna pentru ca-i place foarte tare Ilincai sa-i pregateasca si pentru ca are forme noi, pe altii ii vom darui, ii vom manca sau agata in brad, vom merge la luminite si ne vom poza, poate cu colinda la cei foarte apropiati vineri, pentru ca sambata nu vreau sa iesim din casa:), vreau sa primim noi colindatori, sa facem masa cu familia extinsa, sa mergem la Biserica si cam atat:)

      Ștergere
  4. Ce frumos! Imi place citatul, foarte profund.

    Sărbători minunate și ție și familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani sanatosi , plini de frumos si liniste in suflet !!! Te imbratisez cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te iubesc! Esti o frumoasa in suflet, ti.am mai spus-o! Asa am de gand si eu sa fac, mai multa bucurie si mai putina grija de tot si toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca comentariul meu ajunge în spam! Am scris si la postarea trecuta ceva dar ... :)
    Va doresc tot ce este mai frumos si mai bun, multa pace si multa iubire! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:), am cautat in spam, erau cateva mesaje:)

      Ștergere
  8. vai ce frumos! totul alb! cred ca printesa ta e super incantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, cand am ajuns acasa intr-o seara zic uite ca au pus nisip ca sa nu alunece masinile, la care ea "dar si mai mult sclipici":)

      Ștergere
  9. Briosele arata senzational!
    Avantajul statului la curte: copilul se poate bucura de aer liber chiar daca mami are treaba prin casa. Oare ce mesterea Ilinca acolo?
    Nici mie nu imi place combinatia intre ghetutele descrise de tine si fuste. Brr! :)) Cum e coafura "tesatura"? Incerc sa vizualizez si nu imi iese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaa, mi-e asa de drag cand o vad cum se joaca in curte, mereu isi face un scripete cu o galeata plina ba cu apa vara, ba cu frunze, ba cu zapada acum:)), apoi o cara cu o roaba de plastic:))

      Ștergere
  10. Imi place la nebunie ingerasul ♥♥♥ Te rog spune-mi unde il pot gasi si eu?
    Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de la Jisk, am dat cred 25 lei, are aripi de tabla:) de asta mi-a palcut tare de el:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...