Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 25 decembrie 2016

...

 Sa prajituresti cu multe portocale, mac, nuca si scortisoara pana la epuizare, din pita arabeasca sa faci cele mai moi pelincute, vin fiert cu mirodenii, sa oferi si sa primesti tot ce-ti doresti si un pic mai mult.
Sa te scoli si sa ai toata ziua la dispozitie, sa faci cafea cu lapte, sa aprinzi candela, sa urmaresti cum soarele rasare pe dealul din fata ta, sa deschizi usa si aerul inghetat sa-ti invadeze plamanii.
Sa mergi cu viteza printr-un oras fantoma, noaptea, in ajun, spre casa, pe drum inzapezit, sa intalnesti cete de colindatori, sa ingheti, sa ajungi acasa, sa-ti pui pijamale noi, sa te bagi in cersafuri care miros a curat si a ger, sa fii sanatos, o dulce amorteala sa puna stapanire pe tine.
Sa fii in siberii fara sfarsit, in stepe aride cu vant biciuindu-ti fata, in liniste : Craciun fericit bunicule.

22 de comentarii:

  1. Craciun fericit Anca , cu lumina in suflet si dorinte implinite !!! Pupici dulci Ilincutai !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, draga mea,

    va doresc un Craciun asa cum mi-l doresc si mie, cu multa liniste si sanatate. Sarut cu drag micuta pe capsor. Va pup, fete frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. PS. sper si ma rog ca bunicul sa fie bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine, e cu bunica in cer:)inca din ajunul Craciunului:)

      Ștergere
  4. Craciun fericit bunici blânzi de altadata,din copilarii indepartate

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos ca o poveste. Sarbatori fericite si linistite sa aveti!
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit! Petrecere frumoasa! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori cu liniste si drag de bunicii care nu mai sunt, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, sa aveti sarbatori cu bucurie in suflete si sa fiti ocrotite de bunicii plecati intr-o lume mai senina. Bunul Dumnezeu sa ii aiba in paza lui. Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa i aiba in grija Domnul pe toti bunicii buni si dragi:)

      Ștergere
  9. Sa fiti linistite si impacate aici ,cu noi, in sarbatori luminate si ei senini si linistititi acolo,in tara de poveste a tuturor bunicilor. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...