Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 27 noiembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 27.11.2016
Afara: e soare
Sunt recunoscatoare pentru: povesti (carti, filme...)
Ma gandesc: sa-mi fac unghiile:) (m-am tuns si domnul a exagerat incat sunt aproape cheala, asa ca trebuie sa compensez cu elemente de feminitate). Sper ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare sa-mi creasca suficient incat sa nu mi se mai vada pielea:). Ilinca saraca s-a apucat de plans cand m-a vazut:)) -ce e drept si mie mi venea sa plang. Daca noua ne vine sa plangem ca avem o tunsoare aiurea, dar cele care nu mai au par, care au cicatrici sau defecte vizibile pe fata, cand fata face parte din identitatea noastra...
Sper: sa ninga:), dar sa ninga sambata, duminica, in vacanta ca sa ma pot bucura de fiecare fulg:)
Citesc: When breath become air (mda...si eu m-am plictisit de cand o tot mentionez)
In bucătărie: o mancarica cam gretoasa pentru mine (un fel de ghiveci in care am pus toate legumele pe care le-am gasit in casa, pilaf pentru Ilinca, rodii, clementine, mere pe care am sa le coc saptamana viitoare, cafea, icre
Ce mai mesteresc: am reusit sa termin paturica pentru bebelusul unor prieteni care se va naste la inceput de decembrie (mi s-a terminat lana si aveam de ales sa o abandonez sau sa pun alta culoare, am ales varianta doi:) - asta e unul dintre dezavantajele sa cumperi lana de la cineva si nu de la magazin-daca se termina...cam nu prea ai ce face:)
Ascult: Ilinca fosneste niste hartii-aseara mi-a scris o scrisoare in care a zis ca sunt cea mai buna mama din tot satul:)))) (cu completarea, chiar din tot Iasiul). Se mai poate lauda cineva cu titlul de cea mai buna mama din sat?
În casa: e cald si bine:)
Azi: mai tarziu vom merge la o pizza cu prietena care trebuie sa nasca peste cateva zile si pe care nu o vom mai vedea pana la botez:)
Ieri: am tricotat, am facut mancare, spalat rufe...o zi tipica de sambata pentru cele care ne suntem si menajere:)
Imi place: sa ma plimb singura
Nu-mi place: sa am ziua programata, chiar daca am toata ziua libera, dar la 16 sau 21 trebuie sa merg undeva, am senzatia ca toata ziua e pierduta :)
Vreau: sa cumpar brad weekendul care vine:)), ca de Mos Niculita sa fie impodobit:)
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: vom iesi in oras:)
Un citat
despre parerile nostre despre ceilalti "a te substitui Lui, imbrancindu-L si facandu-I vant de pe tronul Sau de Judecator si a te aseza tu, simplu om si pacatos, pe acel tron si a hotari tu, cu neinfranat orgoliu, cine se mantuie si cine nu, inseamna a savarsi hula si blasfemie si a cadea in pacatul mandriei luciferice" N. Steinhardt
O imagine: 
ieri
azi
paturica, baby merinos, pentru ca nu-mi ajungea lana albastra, am facut trei dungi portocalii:)
culorile sunt dulci, lana e moale moale numai buna pentru a incalzi si pastra mirosul bebelusului:)

23 de comentarii:

  1. Anca, m.ai facut sa zambesc la prima ora...:)))Am inceput si eu un fular pe nuante de lila/gri pentru mine in urma cu 2 ani pe care il termina in perioada asta mama mea pt fetita:)o sa.i cumpar mamei fire sa.i facem fetei diverse..asteptam incredintarea...te pup MS

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina combinatia de culori pentru paturica! Ca sa nu mai arate ca si cand ai fi "comis o crima' uite aici cum desfaci o rodie! :))
    Este doar un sfat! :)) Weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-a lungul timpului le-am incercat pe toate (metodele, si batute cu lingura si sub apa,pana la urma le ciopartesc pentru ca n-am rabdare sa astept:). Metoda e intr-adevar curata si eleganta si samburii raman intregi:)

      Ștergere
  3. Ma tund de ani de zile la acelasi stilist (ii zic asa ca sa nu-i zic coafor, suna iurea) Femeile coafeze m-au chilugit (de la chilug) de-a lungul timpului, incat mi-e frica sa ma mai las pe mana lor. Chiar joi sunt programata la tuns, vreau sa-l scurtez mult. Voi avea o tunsoare cu lungime medie, o noutate pt mine.
    Si da, nu trebuie sa ne facem probleme pt tunsori proaste. Bine ca avem par, sunt femei care din cauza citostaticelor folosesc peruca :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), da :) (lungime medie suna ca rapunzel pentru mine:)

      Ștergere
    2. Da' te-a tuns scurt, nu gluma :)))))
      Nu-i bai, creste!

      Ștergere
  4. Multumesc pentru ideea cu paturica! Nu stiu de ce uitasem ca pentru bebelusi e usor si rapid de facut una.
    Mie nu prea imi place sa ma plimb singura. Daca sunt oameni am senzatia ca se uita toti ciudat la mine... daca sunt pe campuri ma ia un soi de teama...
    Draga Ilincuta! Sunt constienta ca sunt femei cu probleme mai grave. Intotdeauna vor fi oameni cu probleme mai grave decat ale noastre, dar tot as suferi daca mi s-ar intampla ceva la par, tot imi doresc sa slabesc, tot ma intristez cand tenul o ia razna si am cosuri. Nu stiu daca e drept fata de noi insene ca de fiecare data sa ne infranam fiindca stim ca se poate si mai rau... Cam egoist din partea mea, nu? :(
    Va pup fete frumoase cu par sau fara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si la cafenea/restaurant pot merge singura si la mine nu se uita nimeni:)), e normal sa vrem.sa ne imbunatatim, dar sa o facem cu bunavointa, cu indulgenta si cu drag :)

      Ștergere
  5. Cu atâta drag astept articolele tale de weekend, Anca...razbate asa, o liniste de care am nevoie. Sa aveti o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma pot lauda cu titlul de cea mai buna mama din lume ( chiar daca nu ma simt asa). Baietii mei nu rateaza nici o ocazie sa imi spuna asta.
    Paturica e superba! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt din sat:)),inainte eram si eu din lume, dar ori am retrogradat, ori a constiemtizat Ilinca ca stam intr un sat:)

      Ștergere

  7. Imi place ca mereu ai flori sau fructe proaspete in pozele tale! Paturica e superba, e mai interesanta asa cu dungi. Culorile se potrivesc de minune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt 9.9 lei in kaufland sau lidl, imi cumpar de fiecare data cand ma duc la supermarket:), adica de 2-3ori pe luna:). Au devenit una din cumparaturile de baza:)

      Ștergere
  8. Mi-ai amintit de ultima data cand m-am dat pe mana unei coafeze (ca stilista eu nu-i pot zice :))) si m-a tuns de toti banii. Asa m-am incurajat si eu atunci, ca sunt rele mai mari pe lume.
    Mie imi place tare, tare cum suna "cea mai buna mama din tot satul". E asa, dulce si frumos. Mie cand se mai marise copilul si incepuse sa-i placa sa ma tachineze, imi spunea ca sunt ce mai buna mama de la etajul 1 :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am cumparat deja bradul pt Mos Nicolae! :) imi place poza ta cu cafeau! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu saptamana asta vreaus a l cumpar ca weekend ul viitor sa l facem:), sa fie de Mos Niculita:)

      Ștergere
  10. Si eu sunt patita cu tunsul, acum ma duc cu poza.e mai sigur:)) chiar azi vorbeam cu cineva, ce zapada era cand eram mici si mergeam la colindat..era asa magic..de-as putea da timpul inapoi numai pentru noptile acelea de Craciun.
    Stiu ce zici de zilele programate, exact asa le simt si eu cand e ceva de facut.
    Mie mi se pare mai frumoasa asa paturica, are acel ceva, nu ca ar fi fost monotona doar gri, dar mi se pare mai speciala asa:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu tot o poza i am aratatvpe tel, dar dupa ea era alta:)) rasa si presupun ca a dat mai departe:)).
      Pentru zilele de Craciun da si pentru ajun...

      Ștergere
  11. Ohhh ce frumos <3!! Faceti bradutul inca de atunci!!
    Si eu sper saptamana viitoare sa reusi sa facem ceva. As vrea un varf din gardul de braduti de la bunici si gradina. E ca si cum ar fi cu noi de sarbatori si ne-ar veghea :D.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...