Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 20 noiembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 20.11.2016
Afara: e destul de cald
Sunt recunoscatoare pentru: prietenie
Ma gandesc: ca mai e putin si e decembrie:)
Sper: sa ma imbunatatesc:)) (de cand nu sper eu asta si...nu prea vad rezultatele)
Citesc: When breath become air
In bucătărie: bors de purcel pentru copii, va fi fripturica, bors de legume pentru mine, o negresa dupa reteta Mariei:*, peste care am pus ciocolata de menaj, clementine, rodii, mere, gutui
Ce mai mesteresc: ieri am facut a doua soseta, cred ca da dependenta facutul de sosete ca m-as mai apuca de o pereche:)), dar am de facut un fular pe care l-am destramat si m-am reapucat de el cu alte andrele. Apropo de andrele, am descoperit unele care merg singure :), sunt incredibile :)
Ascult: harmalaia copiilor (sunt patru si joaca un joc cu un lup si niste culori)
În casa: e cald si bine:)
Azi: blogul implineste cinci ani:) si desi de mai multe ori m-am gandit sa renunt, am continuat sa scriu, uneori mai des, alteori cu pauze lungi. La multi ani! Va multumesc ca ma cititi:*
Ieri: au venit copiii prietenei mele la mine, am bucatarit in mare parte
Imi place: linistea:)
Nu-mi place: zgomotul:)
Vreau: sa ofer un mic dar de blog pentru aniversare:) 
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa nu facem nimic :), mi-am cumparat niste fimo si as vrea sa incerc sa fac niste figurine (o iesle:) ca sa fiu mai precisa:)
Un citat:
"Veil upon veil, thought upon thought/ Let go of them all/ For they only hide the truth."Rumi
O imagine: 
liniste
prietenie

27 de comentarii:

  1. Ba sa nu cumva sa te opresti din bloguit!:) La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! (ce bine ca n-ai renuntat!)
    Cum sunt andrelele 'celea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miulrumesctumesc:) http://firedetricotat.ro/knitpro-royale/1053-knitpro-royale-andrele-fixe-80-cm.html#/ royale, am si symphonoe eoods si carbon si zing, dar astea sunt de departe cele mai faine:)

      Ștergere
  3. La multi ani!!! Ador sa citesc blogul, unele postari le citesc iar, si iar(si nu cred ca sunt singura)...Asa ca nu e cazul sa te opresti :) Zi frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multe postari ! Scri minunat despre lumea ta de poveste si savurez orice postare ! Ce coincidenta , tot la fimo si eu ! Spor in toate si pupici micutilor spiridusi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gabita:), tu esti o artista, eu ma joc precum copiii cu plastilina:)

      Ștergere
  5. La mulți ani blogului! Și ție sănătate să ne mai scrii! Că noi te citim!
    Multă liniște îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc💟, liniste sa ne fie in suflete😊

      Ștergere
  6. LA MULTI ANI blogului (blogurilor) tale! esti minunata, si tu si mica ta, sa nu cumva sa te opresti din ceea ce faci! ma bucur ca te cunosc, chiar si virtual! parca am fi prietene de o viata! te pup, weekend frumos si linistit, atat cat a mai ramas din el!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi, multi ani pentru "casuta ta"!Si sa nu cumva sa te gandesti sa ne parasesti ...ne esti ca o gura de apa proaspat scoasa din fantana intr-o zi de vara!senzationala poza cu norii!Sapramana linistita va dorim!Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aseara faceam bors si ma ratoiam la copii si am vazut cerul pe geam, mi am inhatat aparatul si am incercat sa imortalizez...nu are el din pacate posibilitatea sa surprinda exact la distanta asta, dar tot frumos e:)

      Ștergere
  8. La multi ani blogului, ne aduce bucurie! Si multe retete si idei bune pentru casutele noastre. Multumim! Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi, multi ani blogului! Pozele de azi sunt exact pe sufletul meu! Multumesc!

      Ștergere
  9. La multi ani! Esti persoana care m-a inspirat sa-mi insir si eu gandurile, sentimentele, trairile in acest mediu virtual. Ar fi gol pentru mine mediul virtual fara tine! Sa-ti dea Dumnezeu rabdare, intelepciune si creativitate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu iti doresc la multi ani si putere sa le duci pe toate cate ti le da Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani blogului! Draga mea, sa nu ne parasesti, esti mereu un moment de liniste si multe ganduri frumoase. O sursa de inspiratie si de clipe simple si minunate. Te citesc cu drag! Sa stii ca sosetele dau dependenta, dar o dependenta buna o numesc eu! Si mi-e imi plac andrelele Royale, aproape am terminat o pereche de sosete cu cele luate recent. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi, multi ani! Tuturor ne trece prin cap sa ne inchidem blogul, dar ar fi mare pacat. :( Cu pauze sau fara eu te citesc cu drag si imi aduci liniste...
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi si folositori ani, Anca draga, si tie si blogului! Multe postari frumoase si de aici inainte!

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulți ani. Eu ți-am descoperit blogul recent, dar am avut o impresie bună încă de la început, scrii foarte frumos, fotografiile sunt asemenea :) Să nu te oprești!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...