Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 13 noiembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 13.11.2016
Afara: ninge, e viscol si vant
Sunt recunoscatoare pentru:voi care ma cititi si care uneori va faceti timp sa mi scrieti. As putea sa plec la capatul lumii pentru ca n-as mai fi singura, am mica comunitate din jurul blogului
Ma gandesc: sa ma organizez si sa le fac pe toate din timp, trebuie sa-i cumpar Ilincai cadou de Craciun, as vrea niste chestii cu care sa se joace macar o zi:)) (margele termice, un razboi de tesut, niste margele sa-si faca coliere, sa faca un mozaic...). De Mos Nicolae i-am cumparat carti despre care voi scrie mai pe larg si un set de facut prajituri:)
Sper:sa fim sanatosi, aseara stateam in pat la caldura in cersafuri curate, auzeam cum ploua cu galeata, asta e fericirea - sa nu te doara nimic, sa fii  hranit, sa stai la caldura sa ai mintea linistita
Citesc: When breath become air
In bucătărie: bors de fasole cu afumatura, chec, ceai de portocale, clementine multe, vreau sa fac maine o supa crema de dovleac cu branza moale:), acum beau salep cu scortisoara
Ce mai mesteresc: ieri am facut o soseta:)) de la varf pana la glezna, am incercat sa fac doua sosete in tandem, dar nu mi-a iesit:), poate data viitoare:)
Ascult: centrala, vijelia de afara (n-am auzit niciodata asa o vijelie parca:)), nu am mai prins una la casa:), la bloc nu se prea aude vantul prin copaci). Salcamii din curte sunt destul de elastici, se apleaca pana la pamant
În casa: e cald si bine:)
Azi: am fost la M&S sa-mi iau agenda, cea de anul trecut mi se pare cea mai tare agenda pe care am vazut o/avut-o, perfect organizata, dar nu aveau:). Am sa mai trec spre Craciun
Ieri:a fost o zi tipica de sambata, asa cum imi place sa fie sambata:)- e ziua in care-mi place mult sa fiu solitara, e o zi doar pentru mine
Imi place: delicatetea, aristocratia, relaxarea
Nu-mi place:grosolania, indarjirea
Vreau:sa postesc. Mereu imi propun si zilnic o dau in bara...
Ieri: s-a intors Ilinca din prima ei excursie cu clasa:). A fost doua zile la Durau:). a venit foarte entuziasmata:), au escaladat, a fost intr-un parc tematic, a dansat:). A avut 22 lei bani de buzunar:), din care s-a intors cu 11, ceilalti 11 i-a pierdut ca si i-a pus in fular:)) (fularul are la capete un fel de buzunare)
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam la caldura si sa citim/jucam
Un citat:
“Be a lamp, or a lifeboat, or a ladder. Help someone's soul heal. Walk out of your house like a shepherd.”
~Rumi

O imagine: 
lampa la fereastra...
iarna:)

38 de comentarii:

  1. Desi sunt mai tacuta in ultima vreme si citesc fara sa comentez, sa stii ca aici sunt mereu si te iau cu mine oriunde m-as duce. Nu cred ca am avut pana acum vacanta sau delegatie sau orice deplasare fara sa intru pe casutadinpoveste :)
    Cred ca o sa-mi amintesc mereu prima excursie cu scoala a copilului. A venit atat de murdar, nu se spalase, nu se schimbase, cu mancarea amestecata cu hainele in geanta (nici pachetul nu-l mancase) dar era atat de fericit si-i scrileau ochisorii si nu-i mai tacea gura de cate avea sa-mi povesteasca, incat nu am putut sa-l cert deloc. M-am bucurat de bucuria lui si l-am aruncat cu totul in cada :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nici ea nu s a schimbat si sandvisul l a adus inapoi lui cooper:). Stiu ca esti aici💟

      Ștergere
  2. :) O saptamana frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. te citesc cu drag! tare faina soseata ta, culorile sunt absolut geniala! sigur o sa reusesti sa faci si 2 sosete in acelasi timp. Zile sennine sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima mi a iesit, am sa o fac si pe a doua, apoi mai incerc ci doua odata:). Lana are un degrade care se aseaza foarte fain:)

      Ștergere
  4. M-a amuzat teribil patania Ilincai. Daca nu pierdea bani, poate venea cu toti acasa. E buna de trimis in excursii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama:)), voia sa si ia ceva de la chiosc, dar era inchis, i a zis ca se deschide la 8, dar aproape se culcau la 8:))

      Ștergere
  5. Scumpa de ea! N-a cheltuit nimic!Oare de ce?! N a vazut pe nimeni sau a vrut sa-ti aduca inapoi banii?! Sau a si uitat, atat de incantata a fost de altele! Si tu ai fost linistita in zilele alea?! Eu nu puteam fi niciodata linistita cand era plecat, niciodata nu stiai ce traznai face!
    Si aici a fost vant puternic, din pacate nu a nins... Acum s-a linistit vantul dar s-a lasat frigul, mie imi place aerul tare si rece, sper sa ninga si aici in iarna care vine!
    Sa fiti sanatoase si bucuroase, sa aveti o saptamana buna si cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut frica legat de excursia pe munte, ma gandeam ca se va uda la picioare si asa va sta toata ziua:). Eu ce e drept i am zis de acasa ca nu e nevoie sa i cheltuie pe toti in ideea ca sa o invat sa economiseasca:). La noi e vijelie:)

      Ștergere
  6. Buna, Anca! Si eu te citesc cu mult drag si placere! Salutari din Alba Iulia!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta gandesc si eu despre fericire. Sa fiu sanatoasa si eu si toti ai mei, sa fie liniste si pace in casa, caldura, tihna, papa bun... chestii din astea marunte in primul rand.
    Lânica de la sosetele tale e minunata, poti sa imi spui de unde ai comandat-o? (Mi-ai mai dat tu un pont odata si acum am cutii pline cu mohair, dar si vreo 4 pulovere facute, si muuulte multe esarfe, dar lânica asta nu pare tot de la dna Dena)
    Sa va fie toamană blândă in casa, chiar daca la usă pare a va bate iarna morocanoasa, asta va urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit o cadou de la diana s yarn shop cand am cumparat lana degrade:). Nu are la vanzare, dar are Ramona Rumpel(caut o pe facebook), eu am cumparat de la ea asemanatoare:). Ce faci tu din mohair e minunat:)

      Ștergere
  8. Buna, Anca! Te citesc si te admir! Esti minunata si tu si Ilinca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei de unde atata minunatie:), multumesc ca ma citesti:)

      Ștergere
  9. Vulpite si multe culori :). Nu stiu unde gasesti atatea lucruri frumoase (mereu ai in fotografii cel putin un obiect mic, dragut si special).
    O saptamana frumoasa, asa ca voi doua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu vezi si mai bine lucrurile mici si frumoase:). Sa dea Domnul zile de liniste💝

      Ștergere
  10. Imi place mult de tot sa citesc jurnalele tale si sa admir minunatele fotografii. Lanita pentru sosete are niste culori perfecte! Pot sa te intreb daca esti multumita de andrelele pe care le folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte multumita pentru ca sunt subtiri, nr.3, la cele mai groase prefer symphonie soods, desi am avut surpriza negativa si mi s a agatat un fir de una si s a crapat in doua. Dar imi place mai mult la nr mai mari cum se simt in mana cele din lemn;)

      Ștergere
  11. Pupici si de la noi Anca! Nici eu nu mai apuc sa comentez, am mainile pline:-) dar imi incant sufletul cu armonia ce razbate din randurile tale! SA va bucurati de caldurica si tihna! E minunat la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mnea minunata:***********************************************

      Ștergere
  12. Cred că postirea nu se reduce doar la a mânca vegan și rugăciuni. Postul e mai mult de atât. Poți posti și dacă mănânci carne, spre exemplu, dar renunți la ceva ce-ți place foarte mult. Televizor sau un fruct preferat sau orice altceva. Renunțarea la mâncarea de dulce e spre ajutor trupului și sufletului spre a ne înclina spre cele duhovnicești. Faptele bune sunt o postire. E mult de spus...
    Sunt sigură că ai modul tău personal de a posti. Fiecare avem! :)
    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, tocmai la asta am refer pentru ca la mine postul e regim alimentar de cativa ani si as vrea sa nu fie asa... Oricum si din acesta cel mai greu mi e la laptele din cafea:)) sa renunt, e singura renuntare de altfel. Sper ca orice efort e spre bine:), sa tin post in adevaratul sens al cuvantului mi e imposibil...

      Ștergere
    2. anca, ce minunat ai spus! Postul inseamna infranare, cuget, liniste, iertare. Se poate posti si cu slana daca doar asta e acasa, si e un post minunat daca juma din slana o imparte cu ala de nu are nici atata...
      Cu ani in urma am ales ca in perioadele de post sa renunt la cumparat sandvish/restaurante etc chestii din astea. Aveam zile cand la pranz imi luam ce aveam: o bucata de paine seara facuta, sau cartofi fierti si muraturi. Banii am ales sa ii donez si sa incalt niste copilasi in nevoie.

      Ștergere
    3. Postul are si o latura care tine de regim alimentar (pentru a tine trupul in frau) - si eu sunt la stadiul de regim alimentar si nici pe acesta nu-l tin corect pentru ca mananc mancarea de post cu pofta sau prea mult.
      Sunt putin impotriva ideii ca se poate posti si cu carne daca se renunta la altceva (tv) si asta din motivul ca se poate ajunge pe nesimtite la unele interpretari personale care sa ne indeparteze de idealul de a tine postul asa cum ne invata Biserica. Mai bine e sa admitem ca nu postim, ca nu putem la acest moment, dar sa incercam mereu cate putin pana depasim neputintele, cu ajutorul unui parinte. Ca in timp sa nu ajungem sa ne amagim singuri cu idei noi. Dar sunt de acord ca putem posti si cu carne daca doar asta avem ce manca, daca sunt situatii in care nu avem de unde procura mancare de post.

      Ștergere
    4. Eu sunt la stadiul de regim.alimentar din pacate... sa tac, sa fiu mai blanda, sa zambesc celorlalti mai mult, sa ma rog, sa merg la Liturghie, sa ofer. Poate voi ajunge si acolo, acum mananc de post, sunt pe prima treapta de cativa ani si nu vreau sa renunt, ar simtio ca pe o coborare:)...macar atata efort...

      Ștergere

    5. Ancuta, poate n-ai citit bine, si eu tot la acest stadiu sunt si in niciun caz nu ti-am spus sa renunti. Am avut retineri doar la ideea ca se poate posti si cu carne daca renuntam la altceva (tv) pentru ca am pe cineva in familia extinsa care se amageste si-si face propriul mod de a posti, de a se spovedi.
      Dupa cum mi-a spus un parinte cand m-am plans de faptul ca postul meu e regim alimentar: nici acesta nu e chiar nimic si nu e de lepadat, e o treapta de la care incepem. Sa nu ramanem doar la ea toata viata, dar e importanta, e o randuiala buna.
      Asa ca nu te demoraliza singura, continua.
      Am tot avut urcari si caderi (n-am mers la Liturghie, nu puteam tine post nici macar miercurea sau vinerea, n-am mers la spovedanie foarte mult timp, apoi am mers, apoi iar nu, apoi iar da etc.), dar nu e bine sa vorbesc despre ele pentru ca sunt personale, tainice si daca as vorbi despre experientele mele as putea tulbura pe altii. Am trecut si eu prin toate si trec.
      Regret de multe ori cand scriu comentarii si mai bine nu scriu in ultimul timp, am ajuns la concluzia ca nu stiu sa ma exprim. :))

      Ștergere
    6. Am inteles draga mea din prima, dar intaream:) ca sa nu se inteleaga ca am propriul meu mod de a posti. Am la prea multe propriul mod, eu sunt o rebela de felul meu, dar postul il tin(cand pot) asa cum il stiu din bunici:)

      Ștergere
  13. Câtă liniște și suflet frumos încape în căsuța din poveste! :) Minunate imagini!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie mi-esti draga:)Am o incantare sufleteasca cand te citesc, iar fetita ta e o minune!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Copilul tau este tare econom...:)
    Oricum cred ca esti o mama minunata si ai reusit sa ii oferi atata si atata dragoste.
    Ma inspiri.
    Adevarul este ca la casa totul se simte mai intens,abia astept sa citesc ce scri cand vor veni sarbatorile...zapada multa...
    Ma bucur asa de mult pentru casuta ta..
    Sa fiti fericite in ea si sa zambiti mereu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :**************multumim draga noastra draga

      Ștergere
  16. Numai simplitate si frumos aici la voi! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :****************************************

      Ștergere
    2. minunat! te citesc cu mare drag si parca sunt si eu acolo cu voi! <3

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...