Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 6 noiembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 06.11.2016
Afara: ploua, e o vreme numai buna de stat la caldura si citit
Sunt recunoscatoare pentru: ca oamenii coborati din maxi-taxi oprit in fata mea, isi fac cruce la troita, barbatii isi scot caciulile
Ma gandesc: ca oricat incerc sa stau departe de tehnologie, cumva imi invadeaza viata, mereu casc gura pe tel
Sper: sa am puterea sa ma misc
Citesc: When breath become air
In bucătărie: challah minunata ca de fiecare data, chec (dupa reteta Iulianei - este chiar bun, ca al bunicii, Ilincai ii place foarte tare, pe unul l-am facut cu cacao, pe unul l-am lasat simplu si am pus afine, as mentiona sa folositi tavi mari ca vor creste ca fat frumos si vor da pe dinafara; mai este ceafa la cuptor, conopida gratinata (mi-a dat o prietena doua bucati de cascaval si trebuie sa le folosim, nu? am facut pizza, lasagna si acum conopida gratinata, maine probabil cartofi gratinati:)) - noi nu consumam nici 200g de cascaval pe an, nu-i inteleg rostul decat deasupra la pizza (unde poate lipsi pentru ca este mozzarella, la lasagna si cam atat); ceai de rodie cu miere. As fi facut bors de fasole cu afumatura si tarhon, dar neavand afumatura am renuntat la idee:)
Ce mai mesteresc: tricotez aceeasi esarfa, cu mare placere, culorile sunt atat de vii si faine, am incercat niste manusi dar nu-mi place cum ies, mi-ar trebui niste andrele
Ascult: linistea
În casa: e cald si bine:)
Azi: citesc, am vazut un film la care am ras cu lacrimi "Cu ce am gresit Doamne", despre niste francezi rasisti care au patru fete si fiecare se casatoreste cu un barbat de alta rasa:), glumele sunt bune, reale, n-au nimic vulgar in ele:)
Imi placea: sa joc Rent. Nu atat jocul in sine , cat atmosfera din timpul jocului, era asa...vacanta...
Nu-mi placea: sahul, e un joc al rabdarii, ceea ce mie imi liseste, parca simteam cum efectiv renunt la minute interminabile din viata pana se misca vreo piesa. Lipseste galeria si veselia unei echipe:)
Vreau: sa fac un tarc la cei trei pui care mai traiesc:)). Stau numai in casuta, care are geam si o suprafata destul de mare, dar as vrea sa ciupeasca iarba, sa scurme, sa fie, in fine, animale mai libere:). Anul acesta am avut mare succes cu puii(am avut in clocitoare 45 oua bio de brahma, unul si unul, au iesit 25 pui, momentan mai traiesc trei la mine, si unul la doamna care mi i-a crescut pana acum doua luni:)
Ieri: ieri a fost soare, chiar am stat pe terasa si am tricotat. Am fost cu Cooper la veterinar (are o otita care nu-i trece cu nimic, ieri am luat alt medicament)-medicamentele pentru animale sunt mult mai scumpe decat cele pentru oameni, iar medicina este destul de rudimentara, sunt foarte putini doctori buni si...laboratoare si mai putine, cred ca medicina pentru animale a stagnat saraca ani de zile pe vremea comunismului, sau se limita la animalele de prasila). Veterinarii cred ca au trebuit sa o ia de la zero. Sunt inebunita dupa cainele asta, nu se putea sa am un caine mai bun si mai simpatic:), e asa de istet si de vesel si, desi e surd, compenseaza foarte bine handicapul:)
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam la caldura si sa citim/jucam
Un citat:
"this is how 99 percent of people select their jobs: pay, work, environment, hours. But that's the point. Putting lifestile first is how you find a job-not a calling." When breath become airO imagine:

11 comentarii:

  1. imi vine sa ma mut la voi,asa de bine e cum zici tu acolo...
    Te rog,Anca, da-mi si mie share la postarea de pe faisbuc cu Rds ul ,poate mai vede lummea, multam fain!
    Zile tihnite in continuare!

    RăspundețiȘtergere

  2. Ce amuzant mi se pare sa vad scris ca nu-i intelegi rostul cascavalului :)) Pentru ca mie imi place prea mult, de cand eram copil si nu se prea gasea; pot sa-l mananc si gol, fara nimic altceva. Daca sunt singura si nu trebuie sa gatesc pentru nimeni, pai nici nu gatesc, imi pun cascaval cu paine si rosii si sunt fericita, asta e una din combinatiile simple pe care le-as manca oricand. Mai folosesc cascaval in piure de cartofi (facut cu putin unt, patrunjel tocat si cubulete de cascaval - care se topeeesc) sau il pun ras deasupra peste diverse (paste cu sos, ciupercute umplute la cuptor, friganele, cartofi copti etc.), sau taiat cubulete in salate, sau fac crochete de cascaval etc. Incerc sa nu mananc prea des, insa (poate creste colesterolul, ca e grasime animala)
    Demult, cand aveam porcusorul de Guineea, am dat peste un veterinar foarte bun care avea cabinetul in Podu Ros, dupa statie, inainte de a intra pe podul spre Nicolina. Nu stiu daca mai exista, dar s-a purtat foarte delicat cu porcusorul meu si l-a vindecat de doua ori, de doua chestii diferite. Sunt si veterinari buni, dar trebuie cautati (la fel ca si medicii pentru oameni - de ex medicul meu stomatolog a plecat definitiv din tara si caut de ceva timp un stomatolog de incredere, dar inca n-am gasit).
    Am tot vazut la tine ate, ate si iar ate :) si mi-am cumparat si eu 3 sculuri de lana Nepal, sa fac un fular. Stiu sa fac doar ochi pe fata, ochi pe dos, sa incep si sa inchei, dar e destul pentru un fular. Mi se pare terapeutic sa tricotez un fular pentru ca nu-mi trebuie multa atentie si sunt libera cu gandurile mele.
    O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca modelul meu preferat e ochiul lenes, adica numai pe fata sau doa:), asa ca stii tot ce trebuie:). Da e terapeutic:), frate miu zice ca ma pot inscrie la tricot viteza:)) daca devine proba olimpica🐱 Mie imi place branza...urda, mascarpone, gorgonzola, branza de burduf, moale cu mucegai (e minunata in supe creme), mozzarella, feta. Cascaval eu n am mancat niciodata in copilarie:)), cred ca am mancat pe la 15 ani la o nunta:)), poate de asta:). Am gasit un veterinar fain, tot recomandat, dar n are unde face analize, cooper are otita de foooarte multa vreme de asta e si surd...e rezistenta la medicamente:)

      Ștergere
  3. Ce frumos stau merele pe pom. Cred ca ar trebui culese sa nu inghete...
    Am sa ma uit si eu la film. M-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N am ce face cu ele sunt la vecina mea:), ale noastre s de mult mancate:)). A fost astazi pe hbo, cred ca il reiau:)

      Ștergere
  4. :) O săptămână frumoasă să aveți!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut filmul...razi de mori...numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ancuta, poate n-ai gustat cascavalul dobrogean inca, hihi? :D E singurul cascaval care imi place, e mai amarui. Restul e o guma...nici eu nu-s fan, desi imi place tot ce inseamna branza... (urda, aia fara sare si cascavalul sunt singurele pe care nu le cumpar). Si iaurturile imi plac. Laptele mai putin.

    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de bunatati la voi,asa manca de toate:)...azi am stat si noi la caldurica si am citit.O saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Atata timp cat lumea mai gaseste timp pentru rugaciune, mai exista speranta ca ne indreptam spre ceea ce trebuie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...