Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 1 noiembrie 2016

E toamna cu gutui si lana

Miercuri e Yarn along
Vine iarna...azi dimineata era zapada pe masinile care coborau Buciumul:)
Am abandonat putin esarfa mea curcubeu pentru ca imi doresc sa ofer un fular cadou:) de Mos Niculita. Firul 65%lana, 35%alpaca, este foarte foarte moale si placut la atingere si mi se pare ca arata foarte bine tricotat:). Fularul va contine culorile in ordinea in care le-am aranjat, griul si rosul se vor intercala:). Incerc sa fac liste de cadouri (simbolice:) pentru toata lumea de Craciun. Ilinca mi-a zis ca nu vrea nimic de la Mos Craciun, sa duca la copiii saraci mai bine, pentru ca ei pot sa-i cumpar eu:)).
Am primit niste gutui bio de la o colega, asa ca m-am chinuit si am facut dulceata. Este foarte aromata si buna:), am pus pe o farfuriuta sa fac poza si pe prima am tot gustat-o pana am terminat-o. Voiam sa abandonez facutul de dulceturi, dar mi-am cumparat un borcanel de 200g cu dulceata de cirese amare pe care am dat 16 lei si speram sa aiba gustul ala, dar e o dulceata banala, mult, mult prea scumpa pentru ce ofera si exact la fel ca cea pe care o fac eu. Din cotoare si alte gutui am facut compot sa bem, e singurul care-mi ieste la fel de bun si cu textura ca cel din comert. Secretul este sa pun si cotoarele la fiert:). Din orice altceva imi iese un fel de apa fiarta in care am spalat fructe:)
Noi mancam dulceata, copilul meu mananca in aproape toate diminetile de week-end lapte cu cacao, paine cu unt si dulceata, asa ca voi tot face:). De cirese amare, de gutui si de afine/fructe de soc imi si plac:). Am avut un borcanel de dulceata de cirese amare de la bunica mea pe care l-am mancat pe ascuns:) (Ilinca nu observa diferenta, dar pentru mine e un fel de masina a timpului:) (poate mai face la anul, ca anul acesta n-au fost cirese:)
Citesc When-Breath-Becomes-Air, carte cumparata de mama mea, dar care desi imi place foarte tare merge foarte greu pentru ca o citesc de pe telefon si mi se pare ecranul mic si enervant.
Saptamana asta sunt in concediu pentru ca are Ilinca vacanta:) - mi se pare minunat sa am concediu cand afara e frig si ploaie:), iar eu stau in casa cu o cana calda de cafea/ceai/compot.
Imaginile care se vad de la ferestre sunt minunate acum, soarele de toamna ne ofera uneori, pentru scurt timp o lumina de miere care infrumuseteaza orice lucru, oricat de banal si neinsemnat, apusurile de cele mai multe ori imi taie respiratia, iar faptul ca pot vedea linia orizontului, imi da o stare de bine, de normal, de...asa cum trebuie sa fie:)
bisericuta de peste dealuri


that tree

de la geamul bucatariei

dulceata de gutui




27 de comentarii:

  1. Dulceata pare delicioasa! Si sunt sigura ca si este asa!
    Iar fularul cred ca va iesi perfect!
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper, ca e pentru cineva car enu poarta hand-made-uri. Dulceata este chiar foarte buna, are exact gustul si textura care trebuie sa le aiba, fara prea mult efort:)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaa, si toate se vad de la noi de la ferestre:)

      Ștergere
  3. Ce bine arata dulceata! Am cumparat si eu 10 kg de gutui de pe olx , dar am zis ca le mancam asa , mai fac seara si compot, dar acum ma bate gandul sa fac si eu dulceata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun compotul, dar si dulceata:)

      Ștergere
  4. Foarte perspicace Ilinca:))Eu nu ma omor dupa dulceata de cirese amare, am strans anul asta de la bunica si am facut.In schimb am ce am cu cea de cirese negre, dar nu am mai gasit nici de cules, nici de cumparat. Gutuile imi plac asa crude, iar in mirosul lor zici ca-i toata toamna:)
    Frumoase fotografiile si lumina calda ce patrunde prin geam.
    Imi place combinatia de culori ce le-ai ales pentru fular, eu astept de anul trecut sa imi termine sora-mea fularul (da ai ghicit, la ea s-a prins tricotatul):))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), cu atat va fi mai pretios fularul si mai purtat:). Si mie imi place cum miros gutuile mult mult si crude si coapte in cuptor:)

      Ștergere
  5. Beautiful colors! And they all look so warm and soft!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) thank you, i love the colors of the fall, and the worm light:)

      Ștergere
  6. Love the colors of the yarn you chose!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's the firt time i use it, i like its softness(65% wool and35% alpaca:)

      Ștergere
  7. O, Doamne! Ce priveliști breathtaking! Mă întreb uneori cum te schimbă să locuiești într-un mediu ca ăsta, în loc de o stradă gri și zgomotoasă.

    Noiembrie tihnit să aveți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca imi odihnesc ochii ca privesc in departari si mintea:). Si strazile zgomotoase au farmecul lor:). Un noiembrie linistit si plin de bucurii mici si mari!

      Ștergere
  8. Senzationala culoarea gutuilor din farfurie...pare ca imprastie caldura!Am intrat de mai multe ori s-o vad.Zile senine sa aveti...fete dragi!Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumina e de vina;), geamul bucatariei e spre sud si dupa amiaza intra o lumina de miere minunata:). Zile pline de bucurie💟

      Ștergere
  9. Citesc blogul tau demult, nu prea comentez dar crede-ma ca de multe ori am senzatia aceea ca esti "painea cu dulceata"pentru sufletele ce rezoneaza cu tine:)) Nici mie nu-mi place sa citesc texte lungi pe telefon, in afara de bloguri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca painea cu dulceata? Ce compliment minuant💟🎆💐 multumesc:), bucurii!

      Ștergere
  10. Si ca sa completez eu, ca painea proaspat scoasa din cuptor, cu unt (president) si cu dulceata de cirese amare:)Sufletele ce se aseamana se aduna;)

    RăspundețiȘtergere
  11. wwwoooww ce peisaje frumoase.Sunteti foarte norocosi ca reusiti sa aveti asa peisaje de la fereastra casei.Superb!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce poze frumoase, ce peisaje... "Liniste si pace" s-ar putea numi postarea asta. Toamna frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Voiam sa stii ca de-a lungul saptamanii intru de multe ori sa vad poate...poate ne mai scrii cate ceva.si cand nu gasesc nimic nou...mai arunc un ochi pe postarile mai vechi.Tare bine imi fac...esti un om tare frumos (in interior si exterior).Liniste si pace sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu ti se pare ca firul e usor înţepăcios? Am facut 10 cm din fular si cand il pun la gat nu mai pare asa moale ca atunci cand am luat sculul in mana. Persoana careia voiam sa-i fac fularul sigur n-ar suporta senzatia pe care o lasa lana. Firul e natural, mult mai moale decat lana din care faceau bunicile sosete demult - nu se compara, e mult mai fain. Insa tot nu e atat de moale incat sa nu lase nicio senzatie neplacuta pe piele. Adica nu e pentru mofturosi sau cei cu piele sensibila ;)). Cred ca mai degraba merge pentru sosete (numai ca nu stiu sa fac si nu prea am rabdare sa invat pentru ca nu ma atrage ... dar poate ma mobilizez)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, mie imi place:), nu sunt atat de sensibila. Dar eu am sa l destram si am sa l fac pe andrele de 5.5. Am vazut la o domana care facea pentru copilul ei si arata si se simtea foarte bine impletitura asa mai alrga, la mine e prea batucita. Pentru cei foarte sensibili si pretentiosi merge doar baby merinos:)(acela e atat de moale si fin ca merge si pe piele de bebelusi:)

      Ștergere
    2. Atunci baby merinos o sa iau pentru fular, ca sa se poata purta fularul direct pe piele.
      Chiar acum comand. Multumesc! :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...