Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 22 noiembrie 2016

Dar de blog:)

Miercuri e yarn along - am desirat fularul si l-am inceput cu un numar mai mare de andrele, acum nu mai pare atat de batucit, am si descoperit niste andrele magice, imi pare rau ca nu am numai de astea:), parca merg singure:), primul meu gand cand  am inceput cu ele a fost "ce i ar fi placut bunicii mele".
Am terminat prima pereche de sosete pe care i le voi a mamei cadou de ziulica ei, dar abia astept sa ma apuc de a doua:)), dau dependenta sosetele, mi s-a mai intamplat doar cu patratelele bunicii:)



Pentru ca blogul a implinit cinci ani, as vrea sa ofer un mic dar, pentru ca in ultima vreme hand-made uiesc cu spor, darul consta in lana pentru un sal tomnatic si crosete din bambus in suport, o carte cu idei, o cana pentru un ceai cald si...un caietel din colectia mea de caietele:).


asa arata suportul si crosetele (acesta este al meu:)
Va rog sa lasati un comentariu la postare, in care sa scrieti  cum va ajuta lucrul de mana:) (asta insemnand orice hobyby:). Voi extrage castigatoarea de Mos Niculita, pe 6 decembrie:) ca pana de Craciun sa va ajunga in casuta la voi:). Multumesc:) ca mi sunteti aproape:)

61 de comentarii:

  1. imi este tare necesar acest hobby. in primul rand 'iese' ceva din mana mea, un obiect de care am nevoie, un brau mare si gros de lana , pe care-l folosim cand ne doare mijlocul. totosi frumosi , unii i.am daruit. un sal, un fular, o caciula pt mine, caciuli pt baieti si atatea si atatea .... apoi e chiar o relaxare. sunt eu, si linistea mea, un film la care ma uit, pt ca deja stiu pattern-ul pe de rost :). stiti ca eu asta imi doresc atat de mult? si nu am aproape niciodata. un week-end in care sa mai pot tricota. dar acum scot parleala. am concediu! asa ca de maineeee..... pazea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!din pacate in acest moment nu am timp pentru niciun hobby,având bebelușii gemeni de 1an.Mi-ar plăcea sa învăț,îmi place si apreciez lucrul de mana,eu ca si hobby am pana acum fotografia si cititul.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place foarte mult sa desenez, sa desenez portrete sau "desene" de pe internet.
    ma ajuta mult sa ma concentrez, ma ajuta sa ma relaxez si ...ma binedispune :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw, ce faina e cana! Eu obișnuiesc să asociez lucrul de mana cu liniștea și tihna. Așa că dacă am tihna tricotez ceva sau crosetez, pictez cu fie-mea, cos ceva la mașină de obicei tot pentru ea, etc. Acum câțiva ani am cusut goblen dar acum nu mai văd suficient de bine. Cam asta găsesc eu în lucrul de mana: tihna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mă relaxez prin origami și quilling, deși nu prea am mai avut timp în ultima perioadă... de ceva timp tot spun că o să încerc să învăț să croșetez, poate ăsta o fi startul... ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. Am invatat sa tricotez si sa crosetez inainte de a invata sa vorbesc bine. Mama a fost cea care mi-a despletit mainile, ea m-a invatat si m-a facut sa iubesc lucrul de mana. Desi nu am ajuns la nivelul ei, ori de cate ori ma apuc de tricotat...imi amintesc de ea, de priceperea si de placerea cu care lucra. Nu cred ca exista modele pe care sa nu le fi deslusit ori pe care sa nu le fi lucrat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu crosetez , am descoperit aceasta pasiune acum 5 ani, cand fiica mea avea cateva luni,iar de atunci ma relaxează,ma face curioasă de rezultatul final .
    Crosetez in special caciulite pentru copii deoarece sunt vii si colorate : )

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai scrisesem un comment, care parc-a intrat în pămât...în care îți spuneam că am început ”lucrări” împletind cu andrelele bentițe și fulare și în apogeul creației, o bluză de mohair de un verde frumos...Cu croșeta am lucrat doar ”șnur”, că făcea bunica și îmi plăcea să o imit. Apoi am apucat în maini creionul, cărbunele, pensula. Dar am din ce în ce mai puțin timp pentru toate și îmi pare atât de rău...
    În altă ordine de idei, lucrușoarele făcute de tine sau văzute la tine îmi plac pentru că sunt frumoase, calde, colorate, vii și își spun singure povestea. Însă cel mai tare îmi plac mâții, pe seama cărora știu că n-o să se organizeze niciodată vreun dar de blog...dar îi iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubesc sa fac deserturi. As încerca zilnic 2-3 retete dulci, mă relaxeaza munca asta chiar si atunci când dau gres. Pentru că sotul nu prea mănâncă dulciuri, eu sunt intr- o continua dieta :)), iar copiii sunt mici si mi- i feresc de zahar ( mult),pentru a- mi putea practica hobby- ul, de ceva timp obisnuiesc ca darurile pentru cei dragi, indiferent de ocazie, sa fie un desert: Cel mai des tort, dar am facut si prăjituri, fursecuri, briose, biscuiti...
    Multumim pentru frumosul dar de blog, dar mai ales pentru minunatele postări!
    Manuela

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mine ma relaxeaza goblenitul (chiar si atunci cand trebuie sa descos ca am gresit) si crosetatul. E timpul meu cu mine si gandurile mele creative. Husa e asa frumoasa, crosetelor mele colorate le-ar sta foarte bine in ea.

    RăspundețiȘtergere
  11. ma ajuta sa ma relaxez, sa ma re-conectez cu mine, sa simt ca fac ceva creativ, util si placut. :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb firul curcubeu !!! ... Te imbratisez Ancuta si inca o data felicitari pt blog ! Handmade-uiala e singurul lucru care-mi reda increderea in mine , fara sa ma gandesc la nimic altceva . Uit unde sunt si prin ce trec , chiar daca tot ce fac e ... doar ca sa fac !! Deci cumva e terapie ! .... Eu iti multumesc pt ca ESTI !!! Te pup , draga mea , draga !!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi place sa tricotez sau sa crosetez dar in ultimul timp am cusut mai mult goblenuri. Am o satisfactie imensa cand iese ceva frumos din mainile mele si ma bucur sa fac celor dragi un cadou deosebit realizat de mainile mele. O icoana sau un peisaj cusut de mine cred ca este un dar apreciat si pe mine ma incanta sa mai cos cate un pic cu o ceasca de cafea sau ceai alaturi in zilele reci de toamna sau iarna, ascultand o piesa de teatru radiofonic. Asa cum spun prietenele noastre ma ajuta sa imi pun ordine in ganduri. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow!!! Recunosc ca sper sa fiu eu cea care se va bucura de toate aceste lucruri! :)
    Lucrul de mana m-a ajutat in primul rand sa trec peste depresia post partum care a durat cam trei ani. M-a ajutat financiar cand am avut momente foarte grele intr-o perioada. Ma ajuta sa fac cadouri faine prietenelor mele... Ma ajuta sa ma relaxez, sa creez, sa nu ma plictisesc vreodata, sa ma simt utila... sa ma simt speciala si mandra ca sunt in stare sa fac ceva frumos si util.
    La multi ani bloguletului! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place tare mult lucrul manual, in special tricotatul dar nu ma dau in laturi nici de la crosetat sau chiar si croitoria. Si imi place tare mult blogul tau!
    Silvia M., Iasi

    RăspundețiȘtergere
  16. Lucrul de mana ma ajuta sa fiu utila intr-un mod mai concret, sa ma relaxez foarte mult, sa ma autodepasesc, sa invat mereu ceva nou, sa-mi pun mintea in ordine, si lista poate continua, in functie de timp si spatiu! Multumim de fiecare rand si ppstare adusa de tine aici!

    RăspundețiȘtergere
  17. pe mine ma ajuta cusutul, ma ajuta sa ma relaxez, sa ma deconectez de tot ce inseamna viata agitata pe fuga. Vara cos rochite colorate pentru fetita mea mica, are 3 ani acum, ce bine ca e mica caci mai am ceva ani buni sa-i cos, iar toamna si iarna ii cos pantalonasi. As face asta toata ziua.
    Te imbratisez Ancuta, te simt aproape.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-a placut sa fac lucrul de mana de mica,iar cele mai multe dintre ele le-am invatat singura.
    Cred ca cel mai mult m-a ajutat in strainatate cand eram singura.Apoi cand eram insarcinata m-am apucat mai serios :)
    Imi place sa incerc de toate,cred ca m-as plictisi sa fac doar un singur lucru...de fapt sigur!! :)
    Pe mine hobby-ul ma satisface,ma multumeste ,mai ales ca sunt sustinuta si de cei din famile.Imi place sa daruiesc si toti prietenii,cunoscutii, familia,stiu ca de ziua lor vor primi ceva handmade:)
    Foarte frumos firul,mi-a facut cu ochiul sa ma inscriu :)) dar si celalalte lucrusoare!!
    Iti doresc o zi frumoasa,chiar daca nu comentez,iti urmaresc blogul si ma bucur de postari noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma ajuta sa ma relaxez, sa ma detasez de toata agitatia vietii. E timpul meu cu mine si cu gandurile mele. Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  20. De curand am descoperit pictatul cu acuarela/watercolor, si chiar daca nu iese cine stie ce, ma deconecteaza total...imi place, de asemenea sa impachetez cadourile in hartie colorata ( si daca e un pix imi place sa il impachetez:)) ) si sa decorez prin casa, mai ales toamna, sau iarna:D..pentru mine e un remediu antistres, de vindecare as putea zice, de purificare a gandurilor..de inspiratie, de creativitate..de liniste, si cred ca orice activitate "de mana" face asta.:D
    Multumim, suflet cald!

    RăspundețiȘtergere
  21. Spor la urmatoarea soseta! Pasiunea mea este clar taiatul si culesul florilor si joaca cu ele! :) in plus iubesc sa vad bucuria celor care le primesc! Mai nou ma pasioneaza cusutul, iar cand iau acul in mana ajung sa uit de tot ce e in jurul meu... Pupici!!!! Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  22. E primul dar de blog la care ma inscriu :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ancuta, nu-mi amintesc exact cand te-am descoperit, dar m-am atasat de tine instant. E o caldura in toate postarile tale care ma invaluie, plus curajul tau in fata vietii ma inspira. Imaginea ta va fi legata mereu de Opium YSL pentru mine :). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am uitat sa zic de hobby... imi place orice implica lucrul manual: taiat, lipit, cusut, pictat, crosetat... pentru mine e terapie curata, pentru ca ma linistesc, gandurile parca nu mai au aceeasi putere... Imbratisari apasate!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cu dar sau fara ( care e f0arte frumos, pe bune )m-am bucurat de aceasta intrebare. Lucrul de mana/hobby spune ceva despre tine, ca persoana. Povesteste despre nevoia de joaca, de a darui,de a te bucura,de a crea, de a te implica in ceva moale, colorat, jucaus, aromat. Eu tricotez, crosetez, fac bijuuri, pictez, dulciuresc, port ce fac, daruiesc, vand.Cand lucrez, cred ca stau cel mai mult de vorba cu mine, cu cei dragi de aici si de dincolo, cu Dumnezeu. Pentru ca e momentul meu de liniste si impacare. Sa va fie de bine, fete frumoase !Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie imi place mult: sa impachetez cadouri; sa cos la masina pernute/jucarii pentru copii, din materiale simpatice; sa tricotez fulare (pentru ca sunt foarte simplu de facut si-mi lasa timp pentru ganduri); sa fac ordine temeinica prin casa (nu rade :)), pentru mine e un hobby cand reusesc sa fac asta pentru ca ma relaxeaza, chiar daca ma oboseste); sa citesc romane politiste; sa aranjez mancarea dragut pe platouri/farfurii; sa ascult teatru radiofonic.
    Toate lucrurile pe care le fac cu placere imi dau in special multa energie sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit postarea repede, in graba, si abia acum am vazut ca trebuia sa ma refer doar la lucru de mana (scuze, ignora, te rog, ce am scris in plus)

      Ștergere
  27. Eheei lucru de mana pentru mine este lux, dar atunci cand pun mana pe el e deconectare totala...cu 4 fetite pe langa mine ma deconectez mai rar. Cusutul este pe primul loc...pictura, lipit, lucru cu fetru sau diferite materiale. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  28. Pentru mine lucrul de mana este un vis in primul rand :)) pentru ca visez mult si apuc sa lucrez putin, dar cand reusesc sa fac cate ceva ma invart intre tricotat, crosetat si cusut la masina. Imi place sa fac cate ceva pentru copii mai ales, le tricotez cate o caciulita, jambiere sau chiar si cate o pereche de pantalonasi bebelusesti, sau reciclez haine vechi de lana cu ajutorul masinii de cusut, pana acum le-am facut pantalonasi, bluzite, si mai am cateva haine care asteapta foarfeca impreuna cu ideile.

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place sa fac diverse, in special pentru fiica mea. Ma face fericita bucuria ei atunci cand ii plac lucrurile facute pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  30. Este primul meu comentariu! Munca mea de moment(ani) este sa am grija de copii. Inafara de asta, cele trei bloguri pe care le citesc reprezinta asa-zisul "hobby". Realizatul de felicitari si decoratiuni nu se pune, prea rar reusesc sa ma bucur de asta. Keep writing! Oamenii se bucura! Cu drag, o olteanca.

    RăspundețiȘtergere
  31. Spre rusinea mea nu stiu sa crosetez, dar cu toate astea ma simt ca in episoadele tv care se termina cu ...va urma. Stiu sa impletesc, dar acum nu- mi gasesc timp deloc: casa, copii ( ai mei si ...tot ai mei, cei multi de la scoala). Poate totusi intr-o zi imi iau inima in dinti si incep, iar tu esti un exemplu pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  32. Lucrul de mana este o terapie pt mine, ma ajuta sa uit de toate dupa o zi grea. Ador sa cos goblen, sa tricotez si sa crosetez lucruri pt mine si copilasul meu. Iar acum pasiunea mea ma ajuta sa pregatesc cel mai frumos cadou pt baietelul meu de aproape 3 ani: o carte senzoriala din fetru. Foarte frumos cadoul ( m -as bucura sa fie al meu), blogul il ador e primul "loc" vizitat de mine in fiecare dumineata. La multi ani! Oana, Piatra Neamt

    RăspundețiȘtergere
  33. La mulți ani blogului!
    Hobby-ul meu actual este broderia. Ca mamă a 4 copii, mă ajută să simt că din mâinile mele iese ceva ce rămâne, ceva vizibil. Mă recreez si ma odihnesc în timp ce cos.

    RăspundețiȘtergere
  34. La multi ani bloguleț!
    Imi place in egală masură să tricotez și să croșetez.Pentru mine lucru manual mă relasează total și mă implinește sufletește mai ales după o zi plină petrecută lângă doi pitici năzdrăvan. Cu drag Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  35. Crosetatul este lucrul de mana invatat de la strabunica mea draga, as putea spune un dar pe care acum il duc mai departe crosetand jucarii. Ma ajuta sa fiu din nou aproape de copilarie. Claudia - Croseta Jucausa

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu ador sa crosetez; am invatat toamna trecuta si de atunci am facut caciulite, fulare, paturele pt bebelusi, ornamente de Craciun etc. Crosetatul ma ajuta sa evadez din rutina zilnica si sa fiu o mamica mai linistita si mai calma :D.

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani ! Citisem undeva ceva interesant: " Lucrul de mana tine psihiatrul departe" :)) prima data m-a amuzat, dar apoi mi-am adus aminte de Rucodelia parintilor din manastiri. Rucodelia adica lucrul lor de mana ii tinea departe de gandurile cele rele. Da, crosetez ocazional caci cu 4 copilasi si cu serviciu abia mai am timp sa dorm, dar mi-e tare dor de impletitul firelor si de bucuria cu care purtam in copilarie lucruri tricotate de mama mea cea neobosita!:)
    Draga mea Anca, te urmaresc de ceva vreme, cam de cand Ilina a venit in viata ta si te admir in continuare ptr gestul tau. Maica Domnului sa iti ocroteasca familia ta frumoasa!
    Mihaela Terzea din Brasov

    RăspundețiȘtergere
  38. Lucrul de mana imi amintește de verile copilărie petrecute la tara.Era o grozăvie pentru beata mea bunica sa nu faci nimic cu mâinile in timpul ce rămânea liber intre muncile câmpului.Saracuta,de toate ne învață!E singurul meu regret .Ca n-am știut sa ma bucur cu adevarat de aceea perioada.De asta acum încerc sa-mi spal păcatele cu pătrățelul bunicii .Crosetatul era o arta pentru ea.Era singurul pe care nu-l stăpânea .Blogul tau imi amintește de copilărie,de diminețile in care bunicii ne trezeau cu cel mai blând glas(eu preferam ca la armata),de serile cu miros de mancare gătită la plita ,cu mugetul animalele,cu povesti...A fost frumos si iti multumesc ca scrii pentru noi 😘

    RăspundețiȘtergere
  39. Mie îmi place să realizez flori din hârtie (creponată) sau să fac diverse forme din origami și mai ales fluturi. Mă relaxează foarte mult și chiar așa imperfecte cum ies uneori lucrurile de mână, au un farmec deosebit, mai ales atunci când sunt făcute din suflet. Pe mine mă bucură și îmi colorează viața lucrurile făcute de mână și întotdeauna am apreciat oamenii care fac asta (fie că e vorba de cusutul unei ii, croșetat, realizarea unor cercei, olăritul, realizarea unor lucruri din ceramică și multe altele).

    RăspundețiȘtergere
  40. La multi ani ani!Sa ne revedem cu bine tot aici si peste 50 de ani!Sunt pasionata de lucru de mana inca din copilarie ma relaxeaza si ma linistete.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  41. Sa tricotez e un mod de a-mi pune gandurile pe andrele, de a imi strange ingrijorarile si a le aseza in ordine, pentru ca in final sa le transform in ceva calduros, colorat si plin de speranta. Luminita C

    RăspundețiȘtergere
  42. Lucrul de mana este terapie de suflet pentru mine....si timp de rugaciune. Va urmaresc cu drag, tare frumos in casuta voastra ! La multi ani !
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  43. La multi ani blogului! Sa ne scrii in continuare pt ca o faci foarte frumos, mereu am o stare de bine cand intru aici si te citesc! Despre lucrul de mana: ma relaxeaza extraordinar, e timpul meu cu mine, imi incarca bateriile. Tricotez, crosetez si cos goblen, nu toate odata ci in functie de inspiratie. Acum tocmai am terminat o caciula fetei mele si dau zor sa termin un goblen. Imi plac mult firele pe care le folosesti, iti urez sa ai spor in tot ce faci! Cu drag, Mihaela L

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce lucruşoare frumoaseeeee ^_^ Pentru mine lucrul de mână este sursă de venit :-) şi mai apoi timp ideal de ascultat conferinţe şi timp minunat de mediataţie. Deci mă ajută să îmi plătesc facturile şi in acelaşi timp mă ajută să mă adun şi să mă liniştesc.

    RăspundețiȘtergere
  45. In scoala generala si liceu faceam macrame si pulovere:)...dupa 20 de ani doar unele mici crafturi cu ai mei copii...mi-ar place sa ma apuc de crosetat cu andrele de la tine:).Oricum , lucrul de mana e unul dintre hobby-urile ce imi aduce mereu relaxare si bucurie

    RăspundețiȘtergere
  46. Desi mi-as dori foarte mult, inca nu stiu sa tricotez😕 Si pentru ca am vazut ca premiul contine cartea aceea care te ajuta sa inveti tare mi-as dori sa o castig. Acum cel mai mult ma relaxeaza coloratul. La multi ani blogului!

    RăspundețiȘtergere
  47. Mai scrisesem un comentariu, care vad ca a disparut. Oi fi fost eu prea grabita si am inchis pagina inainte de a se fi salvat. Nu-i nimic, "comentez" din nou. Intai vreau sa-ti zic ca firele tale, nu numai astea ce le-ai pozat acum ci si cele pe care ni le-ai aratat in trecut, toate-toate sunt foarte frumoase, foarte pe gustul meu. De fiecare data imi faci pofta. Imediat ce plec de la tine (de pe blog bineintele) intru pe net si caut fire in degrade. Inca nu am gasit unul care sa ma satisfaca total. Am comandat unul ce parea ok, dar lucrandu-l mi-am dat seama ca galben dupa roz e prea mult pentru mine, asa ca am ciopartit firul, adica am taiat toate portiunile de galben. A iesit frumos pana la urma.
    Legat de hand-made... Pe mine ma face sa ma simt folositoare. Familiei, prietenilor. Mare parte din ce mesteresc se transforma in cadouri si bucuria pe care o vad la cei ce primesc ceva iesit din mainile mele, la mine se multiplica. Deci ihandmade-ul e sursa de bucurie pentru mine, ca sa concluzionez.
    Weekend frumos sa aveti, in casuta voastra de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  48. Lucrul de mana imi aminteste de mama...Mie imi place sa "ma joc" cu masina de cusut, dar am si goblenit, brodat, tricotat, crosetat candva.

    RăspundețiȘtergere
  49. Ești M I N U N A T A ! Om Frumos!La multi multi ani " căsuței din poveste". Cochetez cu croșetatul pentru mine e relaxare. Te imbratisez tare! Cu drag Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
  50. La cat mai multi ani frumosi si creativi, plini de articole de suflet ii doresc blogusorului. :)
    Asa este - lucrul de mana e balsam pentru suflet si un refugiu in liniste pentru minte. Pentru mine este cel mai bun tratament :).
    In plus - nu se poate masura bucuria pe care o simti cand poti oferi cuiva ceva facut de tine, cu muuult suflet.
    Si mie imi place sa tricotez (de fapt a fost prima "iubire" daca pot spune asa - de cand eram mica ma lipeam de Buni, aproape ca nu putea lucra de mine, asa fascinata eram de andrelele si lucrul ei. aveam si niste preferate roz - cea mai fericita am fost cand am putut in sfarsit lucra cu ele :p). Imi place mult modelul "ciorapesc". Ciorapei nu am lucrat inca dar ii am pe lista de dorinte :D.
    Ma rasfat insa oricand pot si gasesc timp cu croseta. Iubesc papuselele amigurumi si sunt fericita ori de cate ori pot crea inca una.
    As vorbi despre lucrul de mana o zi intreaga si nu as obosi deloc :P.
    Abia astept sa vad cum va arata fularul la final. <3
    Cu drag,
    Rux

    RăspundețiȘtergere
  51. Lucrul de mana, in cazul meu, crosetatul m-a ajutat foarte mult in perioada in care am facut o mica depresie. Am depasit momentul datorita faptului ca imi tineam mintea ocupata cu noi modele si mici daruri facute cu mainile mele.
    Iti urez din nou La Multi Ani! si inspiratie fabuloasa

    RăspundețiȘtergere
  52. Pentru mine lucrul de mana (tricotatul) inseamna joaca cu diferite texturi si culori, ganduri bune pentru cei ce lucrez, liniste, relaxare si nu in ultimul rand bucuria de a darui!

    La multi, multi ani inainte blogului, darul pregatit de tine e minunat! Va face fericita o viitoare sau actuala crosetareasa.

    RăspundețiȘtergere
  53. Pentru mine lucrul de mana este evadare. E ca si cand ies la plimbare in natura, cu cea mai buna prietena a mea !
    Este bucurie !

    RăspundețiȘtergere
  54. In urma cu 3 ani am început sa croșetez informandu-ma de la bunica mea , de pe net si încet incet am reușit sa fac diverse lucruri. Croșetez, mai nou am reluat si tricotatul , atunci când dorm copiii. Simt ca am timp si pentru mine, ma relaxeaza si ma ajuta sa ma simt bine ca am făcut si eu ceva. Simona P

    RăspundețiȘtergere
  55. Si eu ma inscriu. :) pt mine lucrul de mana inseamna rucodelie si rabdare, ceea ce eu nu prea am:)
    Multumim de dar!

    RăspundețiȘtergere
  56. La multi ani blogului tau!Pentru mine crosetatul este relaxare ma ajuta sa uit de toate.Simona

    RăspundețiȘtergere
  57. Imi place tot ce inseamna handmade, imi place sa tricotez, sa crosetez, sa pictez, iar mai nou am invatat tehnica servetelului. Este prima data cand am intrat in casutadinpoveste si imi place mult :) ! La multi ani blogului ! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  58. Nu am mai croșetatul din școala generală, dar as vrea sa ma reapuc. Nu cred ca am uitat ceea ce știam, cred ca m-ar ajuta sa ma relaxez. Plus ca mi-ar place sa primesc darul de la tine. Daca nu este prea târziu, as vrea sa particip la concurs. Ana.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...