Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 14 octombrie 2016

Yarn along+Jurnal


Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 14.10.2016
Afara: e rece si mohorat. Avem un week-end prelungit:), pentru ca e Sfanta Parascheva, copiii au avut liber la scoala. Numai bun, Ilinca are niste muci de care sper sa scape pana luni
 Ma gandesc: sa fac o lista de cumparaturi si sa schitez asa un meniu in mare, oricat m-as chinui tot nu-mi iese, desi cinci zile gatesc doar pentru o masa pe zi, pentru cina si de obicei mancam luni, marti miercuri aceeasi mancare;)
Spersa fim sanatoase

As vrea: sa-i gasesc o casuta ieftina lui Cooper, daca nu, am de gand sa o construiesc eu. Momentan i-am improvizat o cutie de carton si o patura...
Citesc: nimic, am citit un rand de colo, unul de dincolo, nu se pune, as vrea ceva care sa ma prinda si sa nu fie pe telefon:)). Asa ca astazi, dupa ce termin jurnalul voi citi iar din Daruind vei dobandi :)
In bucătărie: o cafea lungita, cozonac, carne la dezghetat, supa crema de legume si voi recicla paine facand crutoane ( tai painea cubulete, pun sare, usturoi praf, ulei de masline, dau la cuptor si gata)
Ce mai mesteresc:  am terminat basca din firul curcubeu, m-am apucat de un fular asortat si voi face si manusi in paralel ca sa nu ma plictisesc:)
Ascult: centrala, Ilinca care canta
În casa:e cald si bine
Azine-am uitat la Fetita si Vulpea (multumim Claudia), un film foarte delicat si frumos, vom sta la caldura si vom citi
Imi placlucrurile bune din copilarie. Cred ca ne amintesc de noi asa cum eram, cum ar trebui sa fim, ne induioseaza copilul din noi si mai putin de copilarie ca si perioada
Ieri: job, acasa m-am chinuit sa descifrez o schema pentru fular:), am invatat cateva lucruri noi, daca as fi la scoala as spune ca am inceput cateva litere in alfabetul tricotatului si acum fac cuvinte cu ele:). Cand am ajuns acasa si am coborat din masina, tot drumul mirosea a fum, a fum adevart de soba. Vecinul de peste drum sta cu parintii batrani in curte si ei au...soba cu lemne si miroase a fum:). Cred ca asa miroase raiul: a fum, a ger, a iarba cosita, a pamant reavan, a praf muiat de ploaie, a piele de copil sarata de mare, a fraga neagra dogorita de soare, a paine scoasa din cuptor.
Am mutat puii in casuta de iarna, pana acum au stat intr-un tarc acoperit dar le era frig. Cred ca s-au obisnuit cu raul ca unul a si murit asta-noapte de atata bine;). Oricum am ajuns la concluzia ca puii sunt mult mai destepti decat unii caini (Pepsi), intr-o zi unul disparuse, nu erau pene nicaieri, am tras concluzia ca l-a furat un uliu, dar a doua zi zgribulit si ud tot de ploaie statea lipit de peretele casutei lui. Probabil iesise printr-o gaura in gard si s-a inoptat si a dormit ascuns pe undeva, dar a doua zi s-a intors. Pepsi nu a mai gasit gaura in gard...
Saptamana care a trecut: a fost linistita, cu dimineti reci, cu ploi muuulte, dar mie imi place orice vreme, in afara de cea sterila de sfarsit de februarie
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: poate vom iesi maine
Un cantec minunat: 

Un citat:" In textele scripturistice, indemnurile la curaj ale Domnului sunt numeroase.
Nu te teme ii spune mai marele sinagogii, lui Iair, cand vin unii si-i vestesc ca fiica lui a murit. Nu te teme, crede numai si se va izbavi. Credinta este, prin urmare, recunoscuta a fi o fapta de curaj, iar curajul e declarat aidoma credintei, o taina). Lui Simion, la fel i se graieste: Nu te teme, de acum inainte vei fi pescar de oameni. Ucenicilor si multimii tot asa: Nu te teme turma mica. Acelasi indemn apare si in forma plurala... indrazniti, Eu sunt, nu va temeti...Ingerul Domnului catre femeile venite la mormant: Nu va temeti...catre pastori: Nu va temeti caci iata vestesc voua bucurie mare!" Daruind vei Dobandi
O imagine: 
Ramasitele unui mic dejun cu cana mea preferata in soare (intr-o cana frumoasa si cafeaua are gust mai bun)


pur si simplu e o placere sa tricotez cu el, are o caldura aparte
basca pentru mine am facut-o crosetata, am sa inerc si una tricotata intr-o zi
copilul meu iubit, minunat si sensibil dupa ce s-a terminat Fetita si vulpea
toate aceste culori
Pentru ca miercuri nu am postat nimic din lipsa de timp, particip la link-partiul yarn along a lui Ginny. 

16 comentarii:

  1. M-ai topit cu Jurnalul ăsta...ce rai frumos ai în sufletul tău! Te îmbrățișez! Îmi zboară acum prin cap numai culorile tale, fumul, lumanarica, cuvântul de folos...zâmbesc, zâmbesc și tac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...totul e frumos in jurul meu, atatea culori, atatea arome, atata liniste, multumesc Domnului ca inca le mai surprind, inca ma mai ating, dar departe de a fi un rai in mine, sunt muuulte barne de abia se mai zareste uneori lumina...

      Ștergere
  2. Noi facem focul in semineu (din-acela din tabla cu usa de sticla). E minunat intr-adevar, sa simti caldura din focul cu lemne. Cum trosnesc lembele in soba, seara cand dorm copiii si e liniste in casa.
    Foarte frumos ti-a iesit basca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix de ala imi doresc si eu, care seamana mai mult cu o sobita:), dar neavand cos e momentan prea complicat :). La tara, uneori, seara, deschideam usa la soba si tot minunat era:). Cum stateam asa in drum si inspiram aerul rece cu fum imi dadeau lacrimile de bucurie, chiar si pentru atat merita sa stai intr-un sat:)

      Ștergere
  3. Eu mi-am dorit sobe cu lemne in casa și le am!! M-ai înnebunit cu Cohen și piesa asta....superba la fel ca multe alte piese ale lui....!! 🌸🌸🌸

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ce faaaain, eu sper la o sobita de fonta intr-o buna zi...

      Ștergere
  4. N-am cuvinte sa spun cata bucurie am cand va stiu asa impreuna... Intelegi. Voi doua sunteti o singura taina mare si frumoasa peste orice inchipuire... Binecuvantari!
    ( bascuta ti-a iesit mi nu na ta si ai lucrat-o tare repede, mi se pare?! ma simt lenesa total! )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, intr-o dupa-amiaza, merge repede ca e crosetata:). Sa ne fi vazut astai prin oras ce taina, eu acra toata ii reprosam Ilincai ca mereu se murdareste ca un purcel, ea dandu-si ochii peste cap:)) incercand sa ascunda cu geaca faptul ca are blugii scrisi cu pixul, dar...da, mai sunt si momente delicate si tandre si intime care ne ridica si ne apropie si ne fac un suflet:)

      Ștergere
  5. Totul din lemn Iasi. Sunt niste amici de ai mei care fac chestii din lemn, printre care si custi de catei. Nu stiu preturile cum sunt si nici foarte multe detalii caci nu prea discutam lucruri de genul. Ei sunt draguti si vorbeste cu ei ca poate vei fi multumita.
    Bascuta este superba! Sa o poarte Ilincuta sanatoasa! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E a mea bascuta:)), ea e doar modelul, ei ii cumpar de la H &M caciuli ca le pierde des:)). Am gasit casuta sh pentru catelus, dar multumesc de recomandare vad ca fac lucruri foarte diverse si faine:), care sunt utile la o casuta:)

      Ștergere
  6. Mare bucurie, draga mea: casuta, satul, fumul, iarna pe ulita acusica, si voi doua impreuna iubindu-va! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru melodie! Mi-ai facut seara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), este minunata, ca toate melodiile lui:)

      Ștergere
  8. Imi place scaunul alb de bucatarie, exact acesta e modelul de care vreau si eu sa imi cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de la ikea, sunt destul de practice si usor de curatat.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...