Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 4 octombrie 2016

Miercurea fara cuvinte/Yarn along

E miercuri, Ginny ne invita sa ne inspiram din colectia de la petrecerea sa de link-uri sub numele de yarn along.
Cum imi place sa citesc si sa tricotez, mereu raman o constanta in viata mea, ma forteaza sa citesc mai mult, sa lucrez mai multe, ca sa nu particip de fiecare data cu aceleasi lucruri.
Am pus muraturi :), un borcan de gogonele si patru de conopida, pusul muraturilor mi-a luat cel mult un sfert de ora. Daca imi ies, voi pune mai multe la anul:). De altfel fata de anii trecuti, anul acesta n-am facut dulceata decat de trandafiri si aceea dintr-un accident...mancam miere sau cumparam cate un borcanel. Mie imi place doar cea de cirese amare si numai cu gustul acela, gust care mie nu-mi iese:). Am pus putine muraturi, pentru ca, desi, am cumparat mai multe gogonele, sambata si duminica au fost sarbatori si pana luni dupa-amiaza s-au copt:)).
Am terminat salul de toamna, la timp pentru ca vine vremea rece, am de gand sa-l fac cadou si...poate sa ofer si un ghem din lana tomnatica unei doritoare sa-l faca ea insasi.
Maine ma duc sa-mi fac analize de sange, nu le-am mai facut din liceu sau facultate, deci de muulta vreme, de cate ori ma simt rau imi promit ca ma duc, dar cum ma simt bine, uit. Suna cunoscut, nu-i asa? Am fost cu copilul sa i se faca vaccinul de cinci ani si am cerut si analize pentru mine. Vaccinul nu l-a facut ca are un punct pe o amigdala. O sa ajunga la 20 de ani fara vaccinul facut, cand este vaccin nu e sanatoasa, cand e sanatoasa nu a fost vaccin (sanatoasa e un termen vag, pentru ca mereu mie mi se pare sanatoasa daca n-are febra si nu tuseste). A avut dreptate dna doctor sa refuze vaccinul, punctul de puroi nu a evoluat, dar e plina de muci.
De citit citesc Arta de a fi  si incerc Soren Kirkegaard, dar e prea destept pentru mine, are niste fraze lungi alambicate si greoaie. Ce e drept, m-am si dezobisnuit de citit carti serioase:). Zilele trecute mi-era dor sa reiau Fratii Karamazov, pe care-i pastrez pentru un moment perfect cum ar fi pensia.
Paharul de vin din poze nu e doar de decor, imi torn cate un pahar de vin cand vin acasa:), busuioaca de bohotin e preferata mea. Nu sunt o bautoare de bere, nu-mi place, dar vinul demidulce ma binedispune:). Un doctor spunea la radio ca in genere o femeie poate bea pana la 750ml per zi;), mie imi ajunge cantitatea asta cam doua saptamani deci e bine. Oare asa se scuza si alcoolicii? Asa incep?
Doua faze simpatice de ieri:
- ma blocase un domn in parcare, il rog sa-si mute masina. Mi-a zis ca e asa de murdara incat a crezut ca e abandonata. I-am explicat ca nu e murdara, e noua culoare, rosu-prafuit;). Barbatii si masinile lor curate...DAca nu ploua, vineri o duc la spalat;)
-Ilinca imi spune ca vrea un catel alb, mic si cret. Eu ii spun ca vreau un buldog francez. La care ea: dar daca e francez, nu intelege nimic din ce-i spui;). Ar fi primul caine care nu m-ar intelege.




Sa aveti zile senine, pline de candoare si bucurie!

25 de comentarii:

  1. Ce frumos e salul! Ce greutate are? Ma intreb daca imi va ajunge firul pe care il am ca sa fac un sal mare.
    La tine e soare...la noi ploua de ieri...si cerul plange...
    Bucurii sa ai! Ca tu ne bucuri pe noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte usor, am folosit un ghemulet mic, dar si salul e mai mult o esarfs,am sa_l cantaresc:) si_ti spun:)

      Ștergere
  2. Salul este superb...si perfect lucrat...curat. Imi place foarte mult. Sper sa pot crea si eu intr-o zi ceva asemanator.
    Referitor la buldogul francez.....care-mi place tare mult si de care intentionam sa le iau copiilor....vreau sa stii ca are o problema... Am avut ocazia sa stau si sa ma joc cu unul...al unor prieteni dragi care m-au sfatuit sa ma mai gandesc daca il iau si vreau sa il tin in casa. Are vesnic probleme cu burtica si miroase ingrozitor destul de des...si crede-ma ca mirosul este foarte puternic...
    Am intrebat un medic veterinar si mi-a spus ca asta este meteahna lui..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un model foarte usor, dupa un filmulet pe youtube l-am inceput. Atunci nu e cazul:)) sa-mi iau un buldog francez:)), nu de alta dar pisicile miros minunat cand imi bag nasul in blana lor:). Plus ca am observat ca, pe masura ce trec anii is din ce in ce mai gretoasa:))

      Ștergere
  3. Ce dulce esti tu, Ancuta, cu toate ale tale! Si eu merg vineri la analize, eu am mai facut cand si cand... acum fac ca sa aflu daca am un streptococ, s-au reactivat niste probleme de sanatate cu care ma confruntam in copilarie, adica fac si eu infectii in gat. Legat de faza cu vinul, sa stii ca si mie imi place, dar evit sa beau tocmai din teama de a nu deveni alcoolica. Ma gandesc ca un pic cu un pic... :)) eu am facut o pasiune pentru proseco si lambrusco, alea acidulate :)).

    E minunat salul! si ce cromatica superba e in fotografia aceea cu castane, iarba, vinul si salul.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie proseco imi place cu aperol:)) si pastrez aceasta combinatie asa mai pentru ocazii, pentru week-end:)). Ce e drept si eu ma gandec ca se paote ajunge alcoolic, mai ales ca am mai avut iubitori de alcool in familie:).
      Vii saptamana viitoare? Ca daca da, primesti bonus si un ghem de lana:))

      Ștergere
    2. Pai de aici si teama mea cu alcoolismul... de la ceva antecedente in familie :)). Offf... as vrea sa vin... sa vad daca imi pot lua liber si daca voi avea pe cineva coleg de drum... Pentru un ghem de lana ce nu fac eu? :))))) (glumesc, am alte motive sa vin ;)

      Ștergere
  4. Salul e minunaaaaaaaaaat!!!
    Su eu vreau un buldogel, dar tata nostru nu ne lasa cu "covoare de sters pe picioare". Asa numeste el cainii mici.
    Mie imi place doar vinul extraordinar de dulce asa ca Nectar e preferatul meu. Am o sticla de o vesnicie ca nu pot bea mai mult de doua degete fara sa ma abtiguiesc. :)) Cred ca mai mult imi place gestul de a bea vinul din pahar cu picior.
    Zilele acestea am ajuns la zi cu cititul blogului tau si ies de pe silent. ;)
    Cu gandul am fost mereu cu voi. Va pupacesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place vinul...in genere:)), catel eu il am pe cooper care este fabulos, e perfect, de asta ma si uitam la buldogi ca sa fie la fel de linistit, dar daca are probleme digestive iese din discutie:). Bine ai revenit;)

      Ștergere
  5. E superb salul! si eu tot imi zic sa incerc sa fac un sal impletit, dar inca nu mi-ai gasit curajul, sau poate o schema/tutorial care sa ma atraga. Poate ne dezvalui tu tutorialul de la acest sal sa vad daca ma prinde! tare e frumoasa toamna la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il caut si il pun in postare:), e simplu, iar mie imi plac cel mai mulg modelele simple:))(complicate nici nu stiu sa fac)

      Ștergere
    2. https://www.youtube.com/watch?v=SXtILYR17ao acesta e modelul

      Ștergere
  6. Mie imi plac sampania de Bucium Iasi (de fapt e vin spumant) si vinul natural fiert cu mirodenii. Beau rar cate o gura de vin sau bere, de pofta. Daca as putea fi la fel de retinuta si la dulciuri ar fi minunat. :))
    E foarte frumos salul, are culori calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))pai cine poate la dulciuri? Te imbratisez💟

      Ștergere
  7. Felicitări pentru sal și pentru ca ești o harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei de unde atata harnica?:), sa tricotez e ceva ce ma relaxeaza:)

      Ștergere
  8. e superb salul! culorile sunt minunate iar pozele sunt de vis.

    Cu vinul: si eu de cateva luni am inceput sa beau cate un pic de vin. Am un dop ermetic ( primit cadou :D) si reinchid sticla si asa beau cate o sticla de rozé in 2-3 saptamani, singurica. Eu incepui la recomandarea medicului de la centrul de donare sange ca imi creste tensiunea putin si aduce si fier. Donatorii musai sa faca si ceva eforturi :D asa ca fac :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce minunat ca poti dona! Eu am donat o singura data si m-a descusut doamna doctor si a aflat ca sunt alergica la intepaturi de albine asa ca a scris interdictie in dreptul meu (am mai incercat si a doua oara:). Mie pur si simplu imi place vinul:)), dar nici efectele terapeutice nu sunt de neglijat:)

      Ștergere
  9. E foarte frumos salul, imi plac mult culorile :)
    Ca tot zici de muraturi, mi-a trimis soacra vreo 6 borcane de conopida murata, din care mai raman 2, pentru ca ne place foarte mult. Eu nu mancasem (cred ca) niciodata. Acum sunt preferatele mele :D
    Zile frumoase, Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am mancat conopida murata spre 30 ani:)).

      Ștergere
  10. Foarte frumos salul tau! Exact la faza asta sunt si eu, tricotat saluri, in special pentru a fi daruite. Nu sunt insa prea mulțumită de forma finala, ies cam ascuțite dupa gustul meu. La tine e perfect, cum ai crescut? Pe margini si pe mijloc? Am cautat si tutoriale dar acelea cu model sunt inca orea grele pentru mine, mai "stationez" un pic, pana capat un pic de experienta, la adtea simple.
    Ilinca e o simpatica... cu cainele care nu pricepe daca nu ii vorbesti in franceza ☺ Poate asa se aouca ea de invatat franceza...
    Toamna frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, la fel:), da am inmultit 2 pe mijloc (am pescuit ochii nu i-am inmultit dand firul dupa andrea doar pe fata, si 2 pe margine inmultind clasic si pe o parte si pe alta a lucrului. La capete am inmultit si pe fata si pe dos, pe mijloc doar pe fata (nu le am cu explicatiile:)).

      Ștergere
    2. Am inteles, multumesc! Cred ca si la mine iesea mai bine daca cresteam la margini si pe fata si pe dos. Eu am crezcut numai pe fata. Dar urmatorul o sa iada mai bine, presimt. ☺

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...