Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 23 octombrie 2016

Jurnal

aniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 23.10.2016
Afara: e mohorat, ploua
 Ma gandesc: ca imediat e noiembrie, apoi decembrie, inca un an trece...incerc sa fac liste cu cadouri pentru Craciun (chiar si eu sunt pe lista, ce surpriza:)) - pentru Craciun pot fi generoasa si cu mine si da banii pe prostii care-mi fac mare placere, dar fara de care pot trai foarte bine 
Spersa-mi pot lua concediu cand are Ilinca vacanta, de cand o am pe Ilinca urasc vacantele scolare, presupun ca atunci cand va mai creste si va sta singura vor fi si pentru mine tot vacante
Citesc: nu stiu ce sa citesc...am cel putin doua carti care ma asteapta
In bucătărie: pilaf rosu facut ieri (am avut patru copii in grija, asa ca am facut o mancare care sa le placa :), (din pacate mie nu-mi plac mancarurile clasice prin familiile noastre (nu la noi, ca mama mea nu facea pilaf:)); asa ca da nu suport pilaful, tremuriciul, parjoalele, carnatii, macaroanele cu branza, mancaricile cu carne ceapa si rosii, crema de zahar ars  si mai sunt cateva;). 
Ce mai mesteresc:  tricotez un fular/esarfa in culorile curcubeului dintr-o lana minunata, care pur si simplu parca are viata proprie, e atat de placut sa o am in maini,culorile se amesteca minunat:), as putea impleti toata viata doar cu ea:). Am in plan un fular cadou de Craciun pentru cineva, am comandat fire:)
Ascult: 



În casa:e cald si bine
Azistam, citim, as face ceva bun (mi-am amintit ca am niste aluat de tarte si niste piersici taiate la congelator), asa ca l-am dezghetat, intins pe o foie de copt, aruncat piersicile, putin zahar si o nuca de unt si gata prajitura buna buna:)
Imi place: ceaiul de rodie (este cel mai bun ceai din lume -am adus o punga de ceai din Turcia, bucati grosiere uscate de rosie, este mi nu nat -pacat ca nu am luat mai mult), de fapt imi place totul la rodie (crud, e fructul meu preferat, sucul, siropul pentru salate), n-am gustat vinul inca:) 
Nu-mi plac: bijuteriile de duzina (mai bine o margica de plastic decat aur luat la kg)
Vreau: sa ma tund periuta (imi tot doresc par lung, dar adevarul este ca am o fata comuna cu par lung ), plus ca nu-mi place deloc sa mi-l aranjez, mi se pare o corvoada
Ieri: am avut in grija patru copii (cu tot cu a mea), ne-am descurcat foarte bine:), vom mai repeta experienta, apoi, dupa-amiaza am stat, am tricotat... Unul din baieti vede un covor rulat la noi si ma intreaba de ce nu-l pun pe jos, ii explic ca mai las cainele in bucatarie sa se incalzeasca si l-ar murdari, asa ca il pun doar ocazional. La care el " A, e pentru Craciun?":))-de la cinci ani stim ca sunt lucruri pentru Craciun si lucruri pentru fiecare zi;)
Saptamana care a trecut: a fost buna :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa nu facem nimic:)
Un citat: "In arta educatiei, masura este lucrul principal, cat si cel mai greu...Daca in familie sunt mai multi copii, ardoarea educationala a parintilor se va dizolva in mod corespunzator. Pe cand (in cazul unui copil unic) ea cade cu toata impulsivitatea anxietatii asupra unicului copil iubit, care poate fi pur si  simplu insuportabila"  Viata de familie
O imagine: challah (am inlocuit apa cu lapte, cele 7 linguri de miere au devenit 7linguri de miere+7 de zahar-are consistenta cozonacului adevarat, o voi repeta cu umplutura de cozonac neaparat:))-in sfarsit dupa atatea zeci de cozonaci groaznici)



12 comentarii:

  1. Cand am vazut Mandalay m-am gandit instant la Beautiful:)...azi mi-am potolit dorul de alte timpuri cu The Cure si Guano Apes.
    Poate ne arati fularul in postari viitoare:D
    Eu am par lung , si o fata comuna da:)) nu-mi place sa ies in evidenta.Zic sa mai astepti un timp si daca tot te gandesti la asta, fa-o.(asa fac cu parfumurile)
    Cozonacul tau seamana cu painea mea impletita, fara umplutura binenteles.
    O saptamana frumoasa va doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ei nici eu nu-s o frumusete, dar parca nu sunt asa de banala tunsa scurt, par mai draguta.
      Pai e paine:)), va fi cozonac cand voi avea umplutura, aceasta e o paine dulce:) A, The Cure, da:)
      Multumesc, la fel sa ai!

      Ștergere
    2. Oh, am citit eu gresit...scuze:D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este si foarte buna si culmea, singura cu textura de cozonac :), desi am incercat zeci de retete de cozonac, textura am gasit o la o ...paine:)

      Ștergere
  3. ce frumos e totul la voi....... ne dai si noua reteta painii,e evreiasca,stiu am avut o treteta de la o colega care e pe jumatate evreica dar am ratacit-o si mi e rusine sa i zic,caci mi a dat-o de vreo 2-3 ori pana acum..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://simplitaly.wordpress.com/2014/09/27/paine-challah/ primele doua ori am facut o dupa aceasta reteta. Acum am adaptat-o, am folosit toate cantitatile de jumatate inlocuind apa cu lapte, am pus doua oua, zaharul dublu:). De fiecare data a iesit minunata:), sa o faci ca si dupa cateva zile e foarte buna si pufoasa, asta daca mai ramane:)

      Ștergere
  4. Aveam parul mai lung decat acum cand impreuna cu o prietena mai mare ca mine (ea la facultate, eu inca la scoala) ca mi-ar sta bine tunsa periuta. Desteapta a crezut ca poate face asta cu foarfeca. Bineinteles ca am sfarsit rasa in cap cu... bicuri caci eram la bunica la tara si operatiunea s-a petrecut noaptea. Mama era sa faca infarct cand mi-a vazut capul alb si chel. Mie imi sta bine tunsa scurt, dar de fiecare data cand m-am tuns mi-a parut foarte, foarte rau si in plus nici sotul meu nu vrea sa imi scurtez parul deloc. Nu-i asa ca vei pune poze daca te hotarasti? Recunosc... sunt curioasa. :D
    Multumesc pentru reteta! Poate o fac dupa ce trece un pic sevrajul dupa dulciuri :))
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vine frigul acusi, sigur vrei sa te tunzi periuta acum? :))
    Mie-mi place cum iti sta cu parul mai lung, insa important e sa te simti tu bine asa. In orice caz, pentru mine nu mai e posibil sa te vad vreodata banala (nici daca ai vrea) - personalitatea si chipul s-au contopit in mintea mea si nu le mai pot desparti, nu le mai pot privi separat. Ar fi si nedrept. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat e de frumos si relaxant la voi,cred ca am mai zis-o ,dar e chiar ca in poveste. Sper sa am timp maine sa fac si eu ,challah.Va pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...