Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 octombrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 01.10.2016, am laptopica:)) asa ca pot blogui
Afara: e cald si minunat, ieri curatam niste ardei si m-am oprit, ma uitam pe dealuri, temperatura, fara nicio adiere, ca o catifea se simtea pe piele, lumina de miere, toamna era perfecta,  sa stai intr-un sezlong cu sosete calde, o paturica, o cafea cu lapte cu dovleac si scortisoara, o carte si soare. Octombrie trecut ma bucuram de franturi de soare, acum e tot al meu:). Multumesc Doamne. Imi trebuie atat de putin ca sa fiu fericita, sa pot gandi, sa n-am nicio durere, sa nu-mi fie frig, sa nu-mi fie foame, sa stau in soare
 Ma gandesc: ieri am auzit la radioul din masina despre o secta inventata de un tip, care, racola eleve si studente, le spala creierul, abuza sexual de ele, le dadea mancare de doua ori pe zi macaroane cu branza si paine cu gem...un tip din Romania, o secta din Romania, fete din Romania. Credeam ca doar prin state sunt asemenea chestii, ca la noi oamenii au mai mult creier in cap si ca o fata nu poate fi atat de usor prostita, dar iata ca se poate, doar sa apara un "guru". Fetele acestea trebuie sa o ia de la capat de maine, cum oare? Cum pot functiona? Cum se pot duce acasa, cum pot sa mearga la scoala, sa aiba un prieten, sa fie femei normale?
Sper: sa stiu care e calea de mijloc in majoritatea situatiilor din viata:)
Citesc: Sotia tacuta 
In bucătărie: ardei umpluti fierti jumatate aseara, jumatate astazi, bors cu fasole, carne pentru gratarul de diseara (atat cat mai e cald sa facem cate un gratar, salvam mancarea gatita pentru zilele in care n-am timp si chef sa gatesc:).  Noi facem parte din grupul de oameni care mananca trei-patru zile aceeasi mancare gatita:), avantajul afetrschool-ului, ca si al gradinitei cu program prelungit inseamna, din punct de vedere culinar mancare diversificata la pranz zilnic:). Un cozonac dupa o noua reteta pus la dospit (culmea nu creste, cred ca nu e buna drojdia-e prima oara cand nu-mi creste un aluat, de obicei creste prea mult si e un burete prea aerat, nu are consistenta umeda si densa de cozonac). Am cumparat gogonele si borcan ca sa pun la murat, luni cumpar sare si aduc apa de la izvor, cica este unul pe langa noi la care vin si cei din oras sa ia apa, dar eu nu l-am identificat;).
Ce mai mesteresc: nimic, sunt intre doua mestereli, trebuie sa vad de ce ma apuc, am terminat salul de toamna, as face niste manusi 
Ascult: The Cranberies-Zombie (uitasem de ea:)  
În casa:e bine, am spalat pe jos dimineata
Azi: ne odihnim, citim:)
Imi place: cozonacul, l-as alege in locul oricarui desert simandicos. Dar cozonacul adevarat, de care, n-am mai mancat de cativa ani
Nu-mi plac: prejudecatile de niciun fel, si din pacate, ma lupt zilnic cu ale mele
Ieri: am fost la job, la piata, apoi am gatit
Saptamana care a trecut: a fost destul de linistita, miercuri am fost si am vorbit in fata unui grup de parinti tineri si frumosi (ce copii norocosi vor avea). Ieri am vorbit cu bunica unui baietel care nu reuseste sa se adapteze la scoala si mi-am dat seama cat e de importanta pregatirea copilului...sa poata anticipa totul, sa-i placa de invatator inainte de a-l cunoaste, sa stie ca parintele are deplina incredere in el si ca, dintre toti invatatorii din toata lumea l-a ales pe acesta ca sa-i invete copilul. 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa ne bucuram de vremea perfecta

Un citat:"...stiind totusi ca devenise o alta versiune a mamei ei. Desi facuse alte alegeri, desi traia alte timpuri, desi fusese avertizata de pregatirea ei in psihologie, care o invatase ca tarele trec de la o generatie la alta, situatia in care ajunsese era exact cea pe care intentiona sa o evite" Sotia tacuta

O imagine: 

aburi



10 comentarii:

  1. Ce liniste e la tine! Si ce stare de bine imi dai! Citind randurile scrise de tine am speranta ca va fi bine si la noi...candva...
    Speram sa ne arati si o poza cu salul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi cu siguranta:). L_am spalat si pus la uscat:)si apoi ii voi face poze:)

      Ștergere
  2. Ne-ar fi de folos sa ne gandim la cat de multe motive de recunostinta avem: copii sanatosi, case confortabile, mancare din belsug si pe Domnul gata sa ne asculte rugaciunile!Dar ne ia valul nemultumirii si al cartirii cateodata!Frumos la voi...liniste si bine ca de fiecare data!Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca uitam sa privim peste ale noastre...mai degraba privim peste gard, la vecini:)

      Ștergere
  3. Traim aceeasi toamna, si totusi la bloc alta-i perspectiva...colac peste pupaza, stau mai la munte, iar zilele astea din cauza cetii dense prea putin am prins razele blande ale soarelui...:(
    Ah ce dor mi-era de vocea lui Dolores..ascult Linger:DZombie era preferata mea in gimnaziu...
    Dupa-amiaza insorita si linistita va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si ceata are avantajele ei, e asa...ca dintr o poveste romantica si te obliga sa te imbraci colorat:)

      Ștergere
  4. Ce caldura e aici, a tine... iti doresc o toamna frumoasa in continuare :)
    Din grupul de oameni care mananca trei-patru zile aceeasi mancare fac parte si eu. Atat de greu a ajuns sa imi fac de mancare in anumite perioade. Mai combin salate cu ingrediente pregatite, dar o oala de bors cu multe legume ma linisteste ca am ceva in frigider.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), mi s ar parea si o pierdere de vreme sa gatesc zilnic:). Si o oala de bors sau ardei umpluti se fac neaparat in oale mari:). Da salatele sunt minunate acum:)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. :), e asa frumos totul dar nu stiu eu sa surprind, la cele mai de finete nu ma ajuta nici cameruta:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...