Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 6 septembrie 2016

Miercurea fara cuvinte/Yarn along

Imi place toamna. La nebunie. Pentru culorile padurii prin care trecem in fiecare zi inspre/dinspre oras si celei care se vede de la noi din curte, pentru gutuile copte si struguri buni buni,
 pentru serile racoroase, pentru mirosul de pamant si de ploaie, pentru cel de fraga-neagra dogorita in soare. Pentru frunzele sfarmate sub picioare, pentru castanele cu care jucam fotbal, pentru sosetele simpatice pe care le purtam prin case, pentru ceai, pentru compotul de prune, pentru...cafeaua cu dovleac de la Starbucks, pentru apusurile si rasariturile spectaculoase, pentru senzatia de inceput pe care o da mereu toamna:)
Azi e miercuri, e Yarn along gazduit de Ginny cu o multime de bloguri domestice  din care sa ne inspiram unele de la altele -  cu ce avem pe andrele/croset si ce carte citim:)

Sincer abia asteptam sa va arat ce am eu pe andrele..., m-am apucat pe 1 septembrie, cu un fir in ton cu toamna, de un sal numai bun de purtat la geaca de blugi)

De citit citesc, Parenting neconditionat inca, nu prea merge, are niste
 idei bune, dar nu le duce pana la capat. Cred ca am dat prea mutli bani pe ea, la ce ofera...inca o carte de parenting care lasa de dorit:)














the best dog in the world
Boris:)
padurea vazuta de pe terasa incepe sa-si schimbe culorile:)
Sa aveti o toamna frumoasa si blanda ca o lingura de miere intr-o cana de ceai :)

19 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele! Si mie imi place toamna!
    Salul e deosebit! Iar culorile sunt superbe! Ce fir e? Si eu vroiam sa crosetez un sal pentru mine din firul de la tine, dar pana apuc sa-l port la anu...acum port doar negru...am inceput sa urasc culoarea asta...
    Iti doresc o toamna memorabila! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. E un fir identic cu cel de la tine ca si grosime/compozitie, doar are alte culori. Folosesc andrele nr. 3. cred ca 2.5 ar fi si mai bune:). Incearca sa porti negrul ca pe un aliat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa fac. Doar ca am inceput sa urasc situatia in sine...
      Dar asta e! Trebuie sa mergem inainte.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Toamna e anotimpul meu preferat datorita culorilor din natura, strugurilor, merelor, prunelor, gogosarilor, dar mai ales pentru ca o percep fiind aproape de sufletul meu pentru ca e si ea tacuta si oarecum retrasa, un pic melancolica.
    De doua saptamani tot mananc prune :)); am primit mai multe si tot nu se termina, bine ca rezista in frigider. Am facut si dulceata cu o parte din ele, ca sa nu le pierd si tot mai am de dovedit. As putea face si o prajitura, dar poate reusesc sa le termin asa, crude, ca e mai sanatos.
    Catelul e asa de dragut, ma bucur ca l-ai salvat si ca acum e fericit si va rasplateste dragostea si fapta buna cum stie el mai bine (nici eu nu am obiceiul de a lua animalute de pe strada si de a le salva, din pacate).
    Spor la tricotat, salul are culori foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catelul e mortal, sunt topita dupa el:). Dar n as face_o din nou, n as lua un animal de pe strada, el pur si simplu mi a placut din prima clipa. Si mie imi plac prunele in orice forma, da o pranitura ar fi bestiala, dar eu nu mai mananc pranituri:). Si mie imi place toamna ca e melancolica dar si exuberanta:)

      Ștergere
  4. Gorgeous photos! And what fun colors you chose for your shawl - so so perfect for fall!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love the colours of the shawl,I have the yarn for a long time, and I waited for the first of september to start knitting:)

      Ștergere
  5. Cute shawl :)
    I love autumn too, my favourite time of the year!
    x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mine is seccomd, after december, december is a season itself;)

      Ștergere
  6. Beautiful photos! Your dog is such a cutie! I love the colorful striped shawl. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks, the dog rocks! He brings such joy;)

      Ștergere
  7. ce liniste si frumos e la voi! salul- superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ei sunt zile si zile:), si mie imi place cum se aseaza culorile:)

      Ștergere
  8. Buna. Citesc cu drag si bucurie de aproape un an povestile tale si imi face tare bine. Imi place simplitatea si profunzimea ta si cel mai mult...faptul ca iti asumi...(tot...viata, oameni, urat, frumos....tot). Sunt din acelasi film...doar ca mie nu-mi ies impletiturile asa frumoase si perfecte...dar ma straduiesc. Vreau sa te rog sa-mi spui de unde cumperi tu materialele? Mi-as dori sa-i fac fetei mele un fular - guler cumva sa-i placa sa-l poarte ca nu prea are obiceiul si mie nu-mi prea place asta...
    Multumesc pentru scris, pentru imagini, multumesc pentru frumos, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase:). Eu fire cumpar de pe facebook d ela Nicoleta Dena, de la Ramona Rumpel si dintr_un centru comercial sau de pe net. Pentru cineva mai pretentios eu as incerca cotton gold care se gaseste la orice mercerie:).

      Ștergere
  9. Buna seara Anca!Iti citesc blogul de ceva timp dar n am indrazit sa ti las nici un comentariu pana acum.Eu locuiesc departe de Romania iar postarile tale imi bucura zilele si ma aduc mai aproape de casa.Ai o fetita nemaipomenita, sper din suflet sa fiti fericite si linistite in noua voastra casuta .Iti ador pisicile!Pozele din gradina imi aduc aminte de casa bunicii si de copilaria mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. minunate poze. Ti-am mai zis ca stii sa surprinzi minunea vietii prin poze, aici ai imortalizat minunat lumina toamnei si exploziile de culoare.
    Spor la lucrul salului!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...