Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 23 septembrie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 24.09.2016
Afara: e rece, seara si dimineata e un aer rece, minunat
 Ma gandesc: ca...noi parintii avem asteptari foarte mari pe care trebuie sa ni le adaptam mereu. Nu-mi inchipui ce inseamna adaptarea in cazul unui copil cu nevoi speciale, sa-ti ajustezi atat de mult asteptarile si sa-l iubesti pe el, sa-l descoperi pe el, sa-i pretuiesti unicitatea si minunea copilului real, cel din viata si din fata ta. Intr-o zi veneam de la scoala si Ilinca imi spune ca ea e cea mai desteapta impreuna cu E si inca cineva. Si cumva mi-am dat seama ca E e prima la scoala (ce-o insemna asta in clasa 0), sau ca macar se rotesc... Daca la gradinita copilul meu conducea detasat, acum s-ar putea sa nu mai fie primul. Si sufeream cu adevarat, ma durea inima cu adevarat in timp ce vorbeam cu ea. Pentru ca...pentru ca nu sunt pregatita sa am un copil care nu e primul din clasa. Ce aberatie, nu? Si totusi asta simteam. Inainte sa vina Ilinca spuneam ca sa fie sanatoasa si sa poata face o meserie...ca toti oamenii au locul lor, drumul lor in viata, bla, bla, bla. Cred astea dar asa...teoretic. Dar practic, m-am simtit ranita numai la gandul ca al meu copil ar putea fi al doilea:)). Lucrez la asta, dar ce neputinte idioate mai sunt in noi, ce ipocrita sunt, cand sfatuiesc pe altii dar eu gandesc altfel despre noi, ca si cum lucrurile acestea se aplica altora si nu noua...
Sper: sa ploua. Nu a plouat deloc si cred ca se usuca copacii, copaci care au supravietuit ani de zile, parca ud in van...
Citesc: nimic, am o viata mondena atat de plina incat nu apuc sa mai citesc nimic:)) (glumesc, pur si simplu am avut dupa-amiezele pline cu diverse treburi)
In bucătărie: un fel de friptura de vita fiarta in muult vin (cu ocazia asta am reciclat niste vin sec ), struguri muscat de hamburg, pumpkin cake si pumpkin latte (e identic la gust cu cel de la starbucks, dar mai fain la textura)
Ce mai mesteresc:  tricotez salul de toamna(am reusit sa fac un singur rand toata saptamana, jumatate intr-o seara  uitandu-ma la o bucata din Bidget Johnes, pe care n-am apucat sa-l vad pana la sfarsit ca am adormit (personajul imi aminteste de prietena mea din copilarie). Astazi trebuie sa trag la masina o fata de masa (am cumparat una uriasa impreuna cu o colega si trebuie sa fac doua si sa cos un elastic si niste panglici pernei de scaun a copilului de la scoala (mi se par niste aberatii fara rost..., dar ma supun zambind majoritatii. Nu, nu cred ca noi trebuie sa fim provideri pentru ei si ei tot ce trebuie sa faca este sa invete. Nu trebuie sa faca doar asta, ci asta sa o faca pe langa altele cum ar fi sa fie oameni, sa fie saritori, sa fie modesti, sa fie buni, sa doreasca sa ajute si sa doreasca sa afle cat mai multe si apoi asta). Cumva copiii nostri devin niste asistati din prea multa protectie.
Ascult: linistea 
În casa:e bine
Azi: aveam planuri mari:))) (voiam sa pun muraturi, dar aman aceasta operatiune pana week-end-ul viitor:)
Imi place: lumina de dimineata intre 06:50 si 7:20. E asa...nu stiu cum...glorious (cred ca lumina primei zile a inceput cu lumina de dimineata). Urc la aceasta ora dealul Sarariei si casele vechi, copacii, strada stralucesc fara niciun defect
Ieri:am avut o zi banala de vineri, dar fara iesitul in oras, job si piata si acasa
Saptamana care a trecut: a fost cam abramburita. Marti am avut sedinta cu parintii, miercuri o aniversare, joi am vazut un curcubeu perfect, am pus branza framantata in borcane pentru iarna, am cumparat carne de vita de la cineva care taiase un vitel (desi imi place vita, mi se pare greu de inghitit carnea unui animal asa bland si...nu stiu, poate din supermarket e mai impersonala, la porc si la oi n-am aceasta problema; puii nu se pun ca nu prea am de unde cumpara carne de gaina si asta din comert mi se pare gretoasa.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: astazi mergem la food festival si maine la o cununie

Un citat:"Daca simti recunostinta, e absolut imposibil sa simti furie. Putem exerimenta emotiile numai una cate una. Si avem de ales: ce emotie vrem sa simtim?"O mie de daruri

O imagine: 
pe cat imi displac crizantemele, pe atat imi plac dumitritele si mi se pare ca au un nume asa de frumos:)
serile cu bullet journal adaptat bine de tot:))- ideea de a avea toate informatiile intr-un singur caiet a ramas, dar in rest totul a fost adaptat nevoilor mele
pumpkin cake (e bun si are o textura foarte faina, repetam: 150 g faina, jumatate de plic praf de copt, sare, 150g zahar, 3 oua, 120ml ulei, 160g dovleac crud ras prin razatoare. Se mixeaza incepand de la oua+zahar+ulei+faina+sare+praf copt+dovleac). Se coace in cuptorul preincalzit la 175 grade pentru 40 minute. Se poate pune scortisoara dupa gust in compozitie:). Eu sunt amre fana, Ilincai nu-i prea palce, asa ca am sarit peste:)
pumpkin latte (3 linguri de dovleac copt se paseaza cu blenderul vertical, apoi se adauga 200-250ml lapte (in functie de cat de gros vreti sa fie latte-ul si o lingurita de scortisoara). Se pune peste o cafea tare (1/3cafea,2/3lapte cu dovleac), scortisoara+zahar/miere dupa gust si e la fel de bun ca cel de la brandurile cunoscute, doar ca are o consistenta mai faina
sfarsitul unei zile banale
 

10 comentarii:

  1. Ce frumos, ești mămică de școlărița! Stiu ca în sinea ta vrei sa fie prima, dar caută să nu ii transmiți asta si ei! Cred că e mai bine să fie relaxată și veselă și sunt convinsă că în felul ăsta vine si performanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma abtin:))'si chiar stiu canu conteaza sa fii primul, ca n are importanta, asta o stiu cu mintea, dar tot am avut o strangere de inima:), de transmis ii transmit ceea ce trebuie:)

      Ștergere
  2. Despre prăjitura si cafeaua cu dovleac, m-ai făcut curioasă. Am încercat mai demult checul tău asemănător prajiturii casei si am rămas fani, așa că le vom încerca și pe acestea. Sa aveți un weekend plăcut, fete dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeaua e faina, punpkin cake e un chec cu dovleac. Banana cake e mai bun. Am sa incerc si alte retete cu dovleac in cautarea celei ideale:)

      Ștergere
  3. Ca de fiecare dată, a fost placut in "vizita" la tine. Si mi-ai facut pofta cu prajitura cu dovleac sa știi, mi-ai dat de lucru, ca tot aveam un dovleac imens in cămară ☺
    Weekend placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa:), ma gandesc sa incerc mai multe retete de pumpkin cake si de briose cu dovleac. De latte sunt tare incantata:)

      Ștergere
  4. Acum, fiecare are de dus lupta lui,important mi se pare sa constientizezi ce nu e in regula si sa te lupti! Nu e in regula sa te doara inima ca nu e prima,sunt insa convinsa ca nu esti ipocrita si te lupti. Imi vine acum un gand, ce te faceai daca aveai gemeni si nu puteau fi amandoi pe locul unu?!! N am avut lupta asta, nu stiu cum e, am avut desigur altele!
    Imi place extraordinar de mult la tine ca faci de toate, nu trisezi, ca sa zic asa, deloc,iti asumi o viata plina cu tot ce face o viata sa fie plina!Sa te odihnesti, Ancuta, sa nu neglijezi asta... Si da, aerul e bun si lumina blanda si tare i frumoasa toamna! Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am venit de la Hamburg fascinata de cafeaua de la Starbucks cu pumpkin spice si cum noi nu avem Starbucks in Galati a trebuit sa imi inventez cumva o cafea cu dovleac ca sa nu mor de pofta. Am inventat-o fix ca a ta :)))))
    Cunosc durerea aia a copilului imperfect in perfectiunea lui care nu e mereu pe primul loc. Sa fim sincere, nu cred ca e mama sa nu fi simtit cutitul asta in inima macar o data. Dar se educa, se estompeaza, la un moment dat chiar nu mai conteaza, ai sa vezi. Copilul meu n-a fost primul la nimic care are de-a face cu sistemul educational. Nici macar al doilea, poate nici al treilea. Ar fi costat prea mult din copilaria lui sa fie primul. Dar a fost un copil cu o copilarie frumoasa, liber (pe cat poti lasa un copil) si fericit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, crede-ma, sunt destui parinti cu alta ierarhie de valori, foarte sincer! Taica-meu intra in camera mea si-mi zicea "las-o-ncolo de invatatura si culca-te ca-ti ruinezi sanatatea!"- eram la facultate si invatam noaptea, cand era liniste. Nici eu ca parinte n-am avut chiar niciodata dorinta ca fiu-meu sa fie primul indiferent la ce. Da, am dorit sa fie sanatos, sa fie cinstit, sa-si faca datoria, sa nu minta, multe, dar sa fie primul?! De ce?! Pe bune acum, de ce?!

      Ștergere
  6. Apetisant rau checul...nu prea ma omor cu dovleacul,dar avand experienta checului stil prajitura casei care a fost nemaipomenit de bun, parca m-as incumeta sa-l fac si pe acesta, daca tu spui ca e asa bun!
    In rest...ma bine dispune atmosfera din casuta voastra.Zile linistite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...