Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 13 septembrie 2016

Doar un vot

Loredana ne cere...un vot:). Eu in fata asta am incredere ca in mine, mi_am luat glicemia si mi s_a parut deranjant, dar sa mi_o iau de n ori pe zi...
Asa ca, daca nu ati citit articolul ei si nu ati votat, va rog sa o faceti;). Votati Aici
în josul paginii dacă intri de pe telefon sau în stânga paginii dacă dacă intri de desktop și la categoria Inovația în sprijinul pacienților (ultima din listă) votați vă rog Telemedicina pentru copilul insulinodependent – Asociația Sprijin pentru Diabet. 
Va multumesc:)

5 comentarii:

  1. doamna draga, nu stiu unde sa votez! nu gasesc pagina/linkul !

    RăspundețiȘtergere
  2. gata, am gasit:
    -click aici http://gala2016.copac.ro/
    -cautare dupa: "Telemedicina pentru copilul insulinodependent – Asociația Sprijin pentru Diabet"
    -votat.

    Au acum 27%, 1,301 voturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. De asta te ador eu pe tine!
    Sa stii ca data viitoare cand voi merge la Iasi, ma voi stradui din toate puterile sa aung si pe dealul tau de poveste!
    toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...