Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 25 septembrie 2016

Cele mai bune briose cu dovleac

Stiti reclama de la Mercedes? The best or nothing:). Acum cativa ani am condus un Mercedes nou, iesit in ziua aceea de pe poarta reprezentantei. Si pana atunci si de atunci am condus...carute:)) in comparatie cu el. Ei bine, astazi am facut briose cu dovleac si cand le-am gustat mi-am amintit de reclama. Sunt cele mai bune briose, cu cel mai fain gust de dovleac, perfecte. Nu am mancat ceva mai bun cu dovleac pana acum. De facut si refacut:))
Ingrediente:
Vas1: 270 grame faina+170grame zahar+jumatate plic praf copt (5g)+sare. Se amesteca
Vas2: 2 oua+250ml smantana+80ml ulei+100g dovleac ras. Se amesteca.
Vasul 1 se toarna in vasul 2 si se amesteca doar cat sa se omogenizeze. Se pune compozitia in gauricile imbracate in hartiute din tava de briose.
Cuptorul preincalzit 180 grade. Se lasa fix 30minute, pe ceas. Niciun minut in plus, ca isi pierd din umiditate.  Sunt bune, foarte foarte bune pentru cei ce iubesc dovleacul;)

un ceai/cafea, o briosa, o carte buna:), o duminica perfecta
a plouat:)

22 de comentarii:

  1. uau! ce pofta mi-ai facut!
    si la noi a plouat...si inca mai ploua. e toamna in toata regula...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le faci ca sunt tare bune si se fac foaarte usor:)

      Ștergere
  2. am sa le incerc si eu neaparat, numai sa reusesc sa-mi mai iau vre-o cativa dovleci. Multumesc. Foarte frumoasa atmosfera de la masa ta. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pentru poza:)). Imbratisari💟. Sunt foarte bune si usor de facut chiar si de catre un copil:)

      Ștergere
  3. Unde gasesti atatea lucrusoare frumoase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele cu gaini sunt de la o prietena, cana din Turcia:)(toata lumea stie ca mi plac gainile bifnitele vulpitele si bulinele, asa ca tot primesc la toate ocaziile;)

      Ștergere
  4. cateva chestii nu le avem in comun: mie nu-mi place dovleacul, dar imi plac mult crizantemele si tuberozele :D, hihi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))ce bine, mai multi dovleci pentru mine si crizanteme pentru tine;), trebuie sa ne si deosebim prin ceva;)

      Ștergere
  5. Imi pare rau ca nici mie nu-mi plac dovlecii, as fi testat reteta de care esti asa de incantata.
    Partea buna e ca, fiind amandoua din Iasi, chiar ca vor fi mai multi dovleci pentru tine in piata, nu-ti fac concurenta, deci tre' sa te bucuri. :))
    Dar imi plac mult: setul tau cu gaini, formatul tip calendar de birou al caietului de retete si, cel mai mult, fotografia cu picaturile de apa pe crengutele verzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Retetarul este suuper de la Libraria Humanitas din palas, 21 lei. Pentru mine e util, il pot frunzari cu mana plina de aluat:))

      Ștergere
  6. Foarte frumos d ecorata la masa ta! la mine e mereu plina de pixuri, foi decupate, chei si memory stick de la sot, etc. iar briosele iti arata perfect! ale mele cresc si crapa, se lasa pe o parte etc :D
    In rest, am niste extra dovleac copt (am copt un ditamai dovleacul mare! ) si congelat excesul (cateva cutii) asa ca...o sa incerc cu el. Voi completa cu o aroma ce o adoram: nucsoara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca se crapa pentru ca e aluatul moale, mi-au iesit si mie asa cu alte retete, acesta este destul de dens...

      Ștergere
    2. da, era lichid, ok, o sa il fac mai dens :)

      Ștergere
  7. Setul e minunat!! Cu ocazia toamnei am cumparat doua boluri (marisoare, sa mancam cereale cu lapte, ciorba, creme..) albe, cu bufnite colorate (portocaliu, maro, verde..) ca de toamna. Imi plac mult mult acest tip de vase.
    E plin de dovleci peste tot dar inca nu am cumparat. Mie imi place mult sa fac supa-crema cu ei. Nu am incercat niciodata sa fac briose, dar sunt curioasa :) Multumim de reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain:), nu m-am gandit la vesela de toamna-iarna:)), am o cuvertura oribila mostenita din blana artificiala pe care am scos-o saptamana trecuta:) pentru ca...a venit frigul:) . Si mie imi place supa crema de dovleac foarte tare:)

      Ștergere
  8. Imi pare rau, dovlecii va trebui sa ii imparti cu mine, pentru ca si eu sunt mare amatoare de tot ce e cu dovleac :)
    Setul cu gaini l-am vazut la noi in mall la...o florarie :)) Imi place la nebunie, dar e cam scump, nu ma indur sa iau toate piesele. Ma tot uit la el de cate ori merg in mall si ma bucur in sinea mea ca inca nu l-a cumparat nimeni. Cine stie, poate mi-l face si mie cineva cadou :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iupii, tre sa ne vedem toamna inseamna:). Cred ca au fost 25lei bucata pe vivre, ceva de genul acesta, eu ma tot uitam la ele si nu ma hotaram :)

      Ștergere
  9. Am facut briosele pentru ziua de nastere a baiatului meu de 4 ani si au fost tare apreciate de copilasii prezenti.Multumiri! Si checul de cioco l.am incercat! Yamiii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca, am facut aseara brioșele cu dovleac. Ne-au plăcut foarte mult și sigur vom repeta rețeta. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Delicioase briosele! am facut si cu dovleac, am facut si altele cu morcov ras in loc de dovleac. Imi plac tare mult, multumim pentru reteta postata! Claudia H.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...