Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 28 august 2016

Vacanta:)

Mi-as dori sa vad marea la Mamaia-Navodari :), macar pentru cateva ore:), sa beau o cafea pe plaja si sa-mi var picioarele in apa, sa astept inserarea in zgomotul valurilor, dar in vacanta aceasta cred ca vom sta acasa. Asa ca...incep sa caut ce poti face in Iasi:) in vacanta, asta asa pentru Ilinca, ca daca ar fi dupa mine, as sta bine mersi in curte si as citi/tricota:)). Ma intreb ce poti face intr-un oras fara iesire la mare/munte?
Pana una alta avem program de voie, cu cafele, carti, plaja, spa (acasa, avem propriul centru), ne-am dat cu oja (inclusiv Ilinca, are voie o saptamana pe an:)), in vacanta - mie nu prea-mi plac copiii dati cu oja, de fapt nu-mi plac deloc degetelele schimonosite cu oja, dar o saptamana pe an ne putem prosti:)
Ilinca e foarte incantata ca vom merge la piscina:), acum rascoleste casa in cautarea colacului de salvare:), vreau sa meargem undeva sa calareasca, sa facem un picnic adevarat (are o pasiune pentru cai si picnicuri:), poate la niste muzee cel putin in Turnul Goliei:) sa vedem Iasul de sus:) si la cinema:). Daca as avea curaj as imprumuta un cort si am dormi in el (Dar am vazut vara asta atatea ganganii, cate n-am vazut in viata mea, asa ca as zice ca da doar daca il facem in sufragerie:))
Cooper este cel mai perfect catel din lume, jucaus, cuminte, iubitor, ascultator, linistit, parca incepe si sa auda:)), Shuba are ambii ochi:)) (ii intrase un spic intr-unul si a trebuit anesteziat ca sa i-l scoata, are oaresce putere pe kg:)), Boris nu deranjeaza pe nimeni, veveritele care se zbenguie prin copacii nostri sunt doar negre si scot niste sunete ciudate:)
ce poate fi mai linistitor decat sa-ti ridici ochii din cartea pe care o citesti si un caine cuminte sa stea la picioarele tale:)
the beauty
mowgli
the beast

cafele savurate in tihna:)
loc de citit:)

1. Ce frumos este la voi!!! Sa va bucurati de fiecare zi de vacanta! Sunt convinsa ca veți alege doar activități frumoase, care sa devina amintiri minunate!!!
    Asemănarea dintre tine și fetita ta îmi confirma ideea ca pe lumea asta nu e nimic întâmplător! E un copil bun și frumos, iar tu știi deja asta!

2. Și eu mi-am dorit până la un moment dat să ajung în vara asta la mare...dar acum nu mai vreau asta. Mi-aș dori totuși să facem o excursie pe Valea Arieșului.
    Pupici pe nasucul lui Mowgli!

1. :* e minunat acolo:), sper sa ajungeti:), dar daca nu, vacanta e buna oriunde pentru copii, mai ales la curte:)

3. Ce frumoasa fetita, si ce sprancene dragute are! Va citesc de mult dar nu am indraznit sa fac vreun comentariu. Esti curajoasa si cu un suflet bun, Dumnezeu sa vegheze asupra voastra in continuare!

4. Offff , motanul ala scump !! Mi se pare cel mai frumos din lume . Sigur e cel mai frumos din rasa lui . Ma gandesc ca daca o sa-mi iau si eu unul din aceiasi rasa ,tot al tau o sa mi se para mai frumos. :D

1. Sunt sigura ca va fi macar la fel de frumos;)

5. O vacanta de vacanta sa aveti, lenea (!)e un sfetnic bun. Am citit si eu Laur. Inca ma mai gandesc la ea...Ana Ghinea

1. :)), mie nu mi-a placut cum s-a finalizat, cred ca asteptam ceva mai spectaculos...nu stiu...am ramas cu un gust asa, ca si cum mai urmeaza:)

6. Suna bine planurile voastre de vacanta, relaxare placuta! Si pupici pentru un copil frumos.

Shuba si-o fi varit boticul prin miriste dupa vreun soricel, ma bucur ca e bine acum. E tare simpatic noul catel,desi mie imi pare rau dupa Pepsi.

1. :) si mie, dar...Cooper se potriveste foarte bine la noi in familie, e...cuminte si dragastos si linistit:)), multumim:*

7. Ce copil frumos, tare frumos si ce mama esti tu ca ai ales-o pe ea! te imbratisez! Vacanta placutaaa!!!!:)
    Ar fi fain sa vizitati si cateva manastiri sa va inchinati pe la sfinti. Poate ca mintea nu poate intelege dar sufletul sigur iti va multumi. Sauuuu sa cititi viata Sfintei Teodora de la Sihla si sa o duci pe Ilinca la pestera Sfintei. Stiu ca pe mine m-a impresionat extraordinar cand am mers prima data si ma gandeam: oare cum a trait femeia aceasta singura,pe vremea rece,fara surse de mancare( la un moment dat nu mai stia nimeni de ea). Si ce imi aduc aminte e ca am fost in timpul saptamanii si nu era oameni in pestera( un loc micut cat o camara, deloc infricosator)si am citit viata ei apoi era acolo o maturita si am maturat putin si prietenul meu spunea: uite, ii ca si cum am fi ucenicii Sfintei:) apoi ne-am catarat sus pe o piatra si am vazut locul de unde lua sfanta apa......ce mult au contat acele gesturi pentru mine. A fost prima sfanta despre care am aflat asa, in mod direct si mi-a schimbat total perceptia despre sfinti si sfintele moaste.O poti duce si pe Ilinca acolo, nu e nimic prea greu pentru copii. Ar fi tare frumos!

1. De ales n am ales eu ci un soft informatic:), ceea ce e minunat, Domnul lucreaza prin tot felul de instrumente. La manastiri noi mergem des, im weekenduri, duminca de ex facem excursii scurte de.o zi. Si in saptamana de vacanta din iulie, am fost in maramures numai la manastiri:), asta as vrea sa fie o altfel de vacanta, cu distractie pentru ca ilinca e un copil care totusi merge la gradinita 12luni...Desi la Sihla si Secu mergem foarte des, n_am urcat niciodata la pestera sfintei nu pentru ca ar fi greu drumul, ci n am considerat ca sunt eu pregatita... E o idee minunata pentru o duminica:) si putem face si un picnic pe malul apei intre cele doua manastiri:)
      Oricum ideea este minunata si pentru ca intr-o dupa-amiaza as vrea sa mergem la Hadimbu pentru ca au si parc si animale (asa imbinam mai multe forme de bucurie:)-uitasem :) de posibilitatea asta, dar uite ca mi-ai amintit:)

8. Ce poze frumoase faci! esti talentata -sper ca o stii!

Cat despre vacanta la mare, nici vara asta nu vazuram marea (macar un weekend) dar nu e bai. Am fost cu cortul cateva zile in 2 runde si tare bine o fost! (adecvat la buget, e anul cand am cumparat aprt.)

1. Frumusetea e in ochii privitorului, dar si modelul (Shuba) e fain. EU nu am fost niciodata intr-un cort, cu un cort...ma gandesc chiar sa imprumutam unul si sa mergem sa incercam intr-un camping aproape:), este chiar la noi in sat un loc de campare foarte apreciat:)), sa vad daca rezistam o noapte si apoi... Felicitari pentru apartament, sa fiti sanatosi si fericiti in el, sa se aseze si linisteasca toate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...