Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 31 august 2016

Miercurea fara cuvinte/yarn along

E miercuri, e yarn-along 
Sunt tare incantata ca am reusit sa termin pulloverul tricotat pentru mine. Mi-a luat fix o luna:)), dar nu tricotez uneori nici un ochi pe zi. Desi nu-mi place mov-ul deloc (nu doar aceasta nuanta ci orice fel de mov), firul de alpaca din care este imi place foarte tare:), e calduros si moale si va pastra in el parfumul, asa cum face orice lana.
Ilinca a invatat sa impleteasca cu degetele:)
Asta-noapte am terminat Laur. Am cotat-o la 4 stele pentru final, pentru ultimele pagini, desi cartea este extraordinar scrisa. Imi inchipui ca in limba rusa suna si mai bine. Daca este vreo limba de poveste pentru mine, aceasta este rusa:) (poate la pensie o voi invata). O recomand!, cred ca necesita destul de multe cunostinte teologice, sau doar asa mi s-a parut mie.
"caci pe greceste cainta se spune metanoia, ceea ce tocmai asta inseamna, schimbarea gandurilor"
Sfintii "ne dau iluzia vietii. Nu, obiecta tot in soapta Arseni. Ei dezmint iluzia mortii."
"cred ca timpul ne este dat din mila Domnului, ca sa nu ne incurcam, caci nu poate constiinta omului sa primeasca in ea toate evenimentele odata. Noi suntem inchisi in timp din cauza slabiciunii noastre. .. Exista doar moartea fiecarui om in parte-oare acesta nu este un sfarsit particular al lumii?...Timpul este mai degraba un blestem, caci in rai n-a existat...de timp are nevoie numai lumea materiala.
Tu socoti ca aici timpul nu e un cerc, ci o figura deschisa...Exact, raspunse staretul. Iubind geometria, aseman miscarea timpului unei spirle. E o repetare, dar la un nivel nou, mai inalt. Sau, daca vrei, o retraire a noului, dar nu de la zero."
Dintre reperele  temporale ii venea tot mai des in minte cuvantul "odata". Cuvantul acesta ii placea pentru ca biruia blestemul timpului. Si confirma unicitatea si irepetabilitatea celor ce fusesera - odata."



nu stiu daca v-am aratat pana acum oitele cu gheme de la Ina:), le am de ceva vreme si le-am tot purtat (am curaj sa port piercenguri, tatuaje, blugi rupti, dar...margele nu. Mereu margelele mi s-au parut de cucoane, ma bucur ca sunt si pentru mine:))

Laur, o carte profunda, minunat scrisa
culorile vacantei
colier tricotat de purtatoare:) pentru bunica-sa

11 comentarii:

  1. Ce hărnicuță... ai terminat intr-o luna pulloverul mov... E simpatic si cred ca e si practic. Eu una ador movul in toate nuantele lui ☺. Felicitari pentru Ilinca, mare lucru daca ii place sa mestereasca lucruri cu manutele ei.
    Ma bucur ca a inceput sa iti placa sa porti margele. ☺
    Va imbratisez, fete frumoase si harnice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu margele ci margelele;). Ilinca ar tot mesteri dar n_are inca indemanarea necesara sa faca lucruri mai complicate:). Ma bucur c a terminat cu decupajul ca aveam hartiute peste tot...imbratisari

      Ștergere
  2. Ce minunăție ti-a ieșit! Cum poți spune ca nu iti place culoarea?:)) e de vis! Îmi imaginez ca arăți superb în el! Sa îl porti sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, mie.imi plac putine culori:)), n_am nimic mov, nimic rosu, nimic albastru in afata de geaca de blugi:)).Daca ma gandesc bine am o garderoba destul de anosta:)

      Ștergere
  3. Foarte frumos totul! Felicitari pentru pulover. Eu am inceput o vesta pentru Matei de vre-un an...inca nu am terminat-o. Oricum ii va fi mica...va ramane pentru Luca. ;) Adevarul e ca intre timp am inceput si terminat o gramada de proiecte mai mici. Iar vara nu prea am timp de crosetat.
    Spor in toate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am si eu multe incepute si abandonate, dar am zis ca de acum ce incep si termin:)).E a mia oara cand zic:))

      Ștergere
  4. foarte frumos lucrat! felicitari pt plover!. Mi-ai adus aminte ca nu am mai lucrat nimic pt mine de 2 ani, si o noua jacheta mi-ar prinde bine.
    Si fiica mea tot imi cere andrele, cred ca la iarna o invat sa tricoteze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, este primul pullover tricotat:), Irina de la dulcecasa a zis ca raglan-ul se lucreaza la fel pe andrele ca si cu crosetul. Cu crosetul ma descurc, dar nu-mi place sa crosetez:)), asa ca am incercat sa tricotez, mi-a iesit:), am sa-l port:). Ilinca nu poate tine ata infasurata pe deget, chiar ma gandeam sa ma uit la un filmulet cu metoda englezeasca de tricotat sa o invat...

      Ștergere
    2. eu am incercat sa invat metoda englezeasca si tot la cea pe deget m-am intors...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...