Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 26 august 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 27.08.2016
Afara: e soare si putin racoare ca dimineata
 Ma gandesc: ca urmeaza vacanta:)
Vreau sa ma organizez pentru saptamana viitoare sa fac niste lucruri pe langa casa : sa curat buruienile din bucatica din fata casei (nu stam deloc acolo si nu m-au deranjat niciodata:)) si poate sa dau cu ceva lemnaria de la terasa pentru ca incepe sa crape
Sunt recunoscătoare pentruterasa pe care dupa amiezele vin si tricotez (asta mi-am dorit, asta am primit;), doar ca am primit si copaci la pachet si priveliste
Sperla liniste 
Citesc: Laur  si Parenting neconditionat , imi inchipuiam ca e o alta carte de parenting, dar simt nevoia sa subliniez la fiecare paragraf. Ma provoaca si desi nu-mi place sa o recunosc, are dreptate:)
In bucătărie: carne la dezghetat (pentru mine voi face gratar, pentru Ilinca si P voi face crispy), lapte, cafea, paine... 
Ce mai mesteresc:  crosetez aceeasi esarfa dintr-o lana in niste culori tare frumoase
Ascult: sunetele satului dimineata
În casa: bine, racoare si linisteIlinca e in camera ei joaca singura Scrable:))
Azivine P in vizita, vom sta la povesti :)
Imi plac: rechizitele:)), as cumpara tone, dar ma abtin pentru ca in genere nu apuc sa le folosesc:)
Nu-mi plac: negativistii
Ma gandesc: sa ne facem vacanta frumoasa :), tre sa ma gandesc la un plan de vacanta acasa, cu bani putini:)

Saptamana care a trecut: a fost o saptamana linistita de vara
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa ne odihnim:)
Un citat: ...

 rechizitele sunt cred una din cele doua reminiscente ale lipsurilor copilariei, cealalta sunt pijamalele frumoase:) si poate atele si firele:)) ale jucariilor?

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ihim:), de asta nici nu ma indur sa incep sa-l mazgalesc:))

      Ștergere
    2. Nici eu nu m-as atinge de el. :)

      Ștergere
  2. Ce draga imi esti de cum iti amintesti tu de lucruri pe care le iubeai sau care ti-au lipsit in copilaria ta! Ai o memorie foarte profunda a emotiilor din trecut. Te imbratisez! Sfarsit de saptamana cu liniste, soare, carti bune si cafea aburinda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* ei, acum nu stiu daca chiar m-au afectat sau e doar o scuza ca sa-mi explic lucrurile pe care le tot cumpar:)). Imbratisari:*

      Ștergere
  3. Minunat organizatorul tău! Tare frumusel! Îmi place și mie sa țin fițuici pe frigider cu organizarea zilei. În decembrie am una cu organizarea lunii pe care o folosesc în fiecare an:)) curățenia detaliata, cumpărăturile, când facem bradul, când cumpărăm cadourile!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place organizatorul, dar si pixul

    RăspundețiȘtergere
  5. Parenting neconditionat a citit si Bogdan. I-a folosit pentru lucrarea de licenta. Mi-a recomandat si mie cartea. Cand voi avea timp...o voi citi si eu.
    Treburi cu spor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...