Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 21 august 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 21.08.2016
Afara: e soare, e foarte placut :), chiar e o vara ca de demult
 Ma gandesc: sa tin un tratament naturist pentru gastrita (cu argila si ceaiuri), pe langa regim
Vreau sa invat: sa nu ma mai panichez din orice, sa nu ma mai enervez
Sunt recunoscătoare pentru: oamenii faini pe care mi-i trimite Domnul inainte:) si pentru ca nu ma mai afecteaza asa de tare cei nasoi
Sper: la liniste
Citesc: Laur  de fapt n-am mai citit niciun rand, am fost foarte ocupata, probabil ca voi citi maine
In bucătărie: covrigei, ceai de galbenele, voi face supa de legume, telemea, rosii, oua, lapte cu orez, iaurt, compot, carne la dezghetat
Ce mai mesteresc:  crosetez o esarfa dintr-o lana in niste culori tare frumoase
Ascult: sunetele satului duminica, mai inainte se auzea slujba de la Biserica
În casa: e bine, racoare si liniste: Ilinca e in camera ei, Shuba dorme langa mine, Boris e pe sus, Cooper (catelul nou) doarme pe terasa afara:)
Azi: n-am facut si nu fac nimic deosebit:), stau in sezlong, citesc si beau compot
Imi place: pielea (obiectele din piele), textura-senzatia tactila, mirosul
Nu-mi plac: lucrurile prea serioase: coafurile, hainele, casele, masinile...
Ma gandesc:ca ar trebui sa fac eforturi sa fiu mai buna

Saptamana care a trecut: a fost o saptamana linistita de vara
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa nu facem nimic
Un citat:"Bucuria este unul din putinele druri pe care le putem face semenilor nostri, mai ales copiilor nostri" Departe de trunchi
O imagine pentru astazi:

everybody meet Cooper, Coop meet everybody :)  (e inca sub multe tratamente, dar are o forta de a se reface incredibila), n-am vocatie de salvatoare de caini, cand imi arata veterinarul cum sa-i curat urechile ochii pielea imi venea sa vomit. Cu ajutorul manusilor chirurgicale si al lui (e un caine pe care poti sa-l intorci pe dos, sta si sufera si are rabdare sa-i aplici toate tratamentele), incep sa se vada rezultate:). Cel mai tare ma bucura faptul ca i se schimba fizionomia, din trist si abandonat intr-un catel vesel si jucaus

75%lana, 25 plastic

8 comentarii:

  1. Vaaai, Cooper, incantata de cunostinta! Sper sa te vedem mai des, din ce in ce mai bine si mai vesel. Esti tare frumusel. Tare-tare! Cu siguranta Doamne-Doamne te-a trimis la fetele astea simpatice si de treaba, sa le inveselesti si sa ai grija de ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ne inveseleste instant, este destul de batranel si stie niste trucuri tare simpatice:)

      Ștergere
  2. Waw, ce frumoase culori are firul! Mi se face asa o pofta sa crosetez:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac culorile si modelul este foarte simplu, sunt niste picioruse duble care se tot repeta:)

      Ștergere
  3. Imi pare rau sa aud de gastrita. Si eu am avut, dar nu m-a mai suparat de ani buni. Se pare ca totusi am reusit sa fac ceva bine :) si sa o tin sub control.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), ei nu e ceva grav:), dar momentan e dureoras:)

      Ștergere
  4. sanatate multa! lucrul e super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dl Cooper pare un terrier, e un caine f jucaus, chiar si la varste inaintate, sa fie sanatos si sa va bucure muuulti ani. Cati ani a spus medicul ca are ? In alta ordine de idei, tare frumos la tine, cu lucrul, cu gradina, cu pisoii, cu linistea. Eu am avut o vara agitata, am renovat niste camere, tare tanjesc dupa putina asezare in toate. Dar o sa vina !Deocamdata ma hranesc putin din tihna ta. Sa va fie bine, in suflet si-n trup. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...