Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 7 august 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  07.08.2016
Afara: e racoare
 Ma gandesc: ca ar trebui sa fac ceva cu gradina macar la anul...sa pun niste gazon printre trandafiri, sa plantam niste flori care sa reziste secetei, sa dau cu lac lemnul la terasa si garaj (sa chem pe cineva sa faca asta), arata putin dezolant acum gradina, toata pare uscata, iar lemnul cred ca va incepe sa se crape
Vreau sa invat: sa gestionez stresul, sa iau lucrurile in mai putin tragic
Sunt recunoscătoare pentru: ca am o religie
Vreau: sa vina Pepsi inapoi (e a doua oara cand il pierdem, prima oara a venit un vecin si ni l-a adus, acum cred ca l-a oprit cineva de tot...a reusit sa iasa pe sub gard pe undeva)
Citesc: Departe de trunchi , inca pot spune ca o citesc, chiar daca citesc intre trei si patru pagini pa saptamana. Ieri voiam sa cumpar alta carte, dar m-am oprit, o termin pe asta, apoi am alta pe telefon care ma asteapta, dar una in format kindle nu pdf
In bucătărie: harbuz, carne de gratar, ardei copti cu smantana, salata de vinete, voi face un tiramisu
Ce mai mesteresc:  impletesc o paturica pentru un baietel
Ascult: vantul prin copaci ( mai devreme se auzea in surdina slujba de la Biserica, ce poate fi mai frumos de atat)
În casa: e bine
Azi: stam acasa si lenevim, am pus pietre la uscat pe care vom picta
Imi plac: rufele puse la uscat pe sarma in bataia vantului :). Cand stateam la bloc, imparteam uscatorul cu vecinii de pe palier. M-a intrebat o vecina de ce nu pun carlige la rufele puse la uscat:) (i-am zis ca se botesc) - adevarul e ca mi-era lene sa le pun si cum uscatorul era un balcon cu trei pereti, nu s-a intamplat vreodata sa bata vantul atat de tare incat sa zboare vreuna. In timp:) nici ea nu a mai pus carlige, nici ceilalti :)-asa am invatat un bloc sa fie lenes:)) si eficient

Nu-mi plac: fustele pantalon lungi, am vazut ca reapar in moda
Ma gandesc: sa cumpar patrunjel, leustean si marar sa le pun la uscat, apoi sa le sfarm si sa le pun in borcane

Saptamana care a trecut: a fost linistita si senina
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: absolut nimic
Un citat: "Atunci cand iubesti, îti doresti sa faci ceva in numele iubirii. Iti doresti sa te sacrifici. Vrei sa slujesti." E. Hemingway
O imagine pentru astazi: 

18 comentarii:

  1. Pupici! Ma tot gandesc la o excursie in Iasi prin toamna, poate reusim sa ne cunoastem :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu prea pun carlige. Nu mi ajung mereu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu prea pun carlige. Nu mi ajung mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si cam tot ce e mai jos de fund...e binevenit. Am văzut multi fesieri vara asta...eu, copiii, bătrânii. Pe bărbații in floarea vârstei nu ii pun, ei nu prea se plâng. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu pun verdeturile la congelator, legatura. cand am nevoie, scot legaturica, pun pe fundul de lemn, toc cat trebuie, asa inghetata, pun la loc. isi pastreaza perfect culoarea si aroma, fata de cele uscate, care se decoloreaza si parca nu mai au gust..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai deptate cu eexceptia mararului uscat care in ardeii umpluti de post este acel ingredient magic;)

      Ștergere
  6. Florile de piatra sunt f rezistente si frumoase si nu le prea trebuie apa.:) Cred ca apar si singure de la an la an, odata plantate. Nici eu nu pun carlige la rufe, cumva (o parte din) cei 5 copii au facut "ceva" cu ele si nu am nici un carlig. Mai gasesc rar prin casa cate unul dar in principiu au zburat afara :)) deci nu mai folosesc de mult carlige si e bine asa, daca o sa ajung sa stau la casa, sarmele in curte pt rufe vor fi prioritare, tare-mi plac carpele-n vant. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tare de asta le am intins printre copaci. Cand le strang miros minunat

      Ștergere
    2. Am sa ma uit dupa flori de piatra, pana acum doar portolacul a rezistat...

      Ștergere
  7. ha ce faina poza! tre sa o arat vecinei mele care nu poate trai fara uscatorul electric!!!!
    sper ca s-a intors plimbaretul! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E comod uscatorul atunci cand iti trebuie rapid hainele uacate, dar nu se compara mirosul, plus ca nu se consuma energie deloc:)

      Ștergere
  8. Ar trebui sa pun si eu la uscat ierburi, de obicei le cumpar. Am observat ca s-au decolorat :( Ma gandesc sa le mut, poate sunt prea la lumina, nu stiu. Mie imi plac fustele pantalon :)) Nu am inca, dar mi-as lua. Parca sunt mai comode decat fustele, nu trebuie sa fiu atat de atenta sa nu bata vantul prea tare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele paana laa geenunchi sau scurte da, dar cele lungi nu m i plac, eu le faramitez si pun in borcane sii borcanele in dulapuri si isi pastreaza de obicei culoarea:)

      Ștergere
  9. imi plac cearsafurile tale, toate cu trandafiri

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...