Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 23 august 2016

De azi

Ilinca: bomboanele astea sunt foarte rele.
Eu:si stunci de ce tot mananci?
Ilinca: ca sa se termine.
Eu:dar poti sa le arunci
Ilinca:dar ar fi pacat ;)

Astazi doamnele de la gradinita au interogat_o pe Ilinca daca doarme singura, ea le_a zis ca da, dar ca uneori ii e frica si mai doarme cu mami. La care doamnele au vrut sa stie cu cine doarme mami ;) (interesant)
Nu le_am spus la aceasta  gradinita ca Ilinca e adoptata, nu simt  nevoia sa ne explicam viata, sunt atatea alte mame singure:),  dar am observat ca mutatul la casa "singura" contrariaza mai tare decat a avea un copil singura si cred ca isi inchipuie ca sigur am un as in maneca tradus printr_un domn in pat;)

16 comentarii:

  1. buna, ANCA, draga mea:)

    si eu mi-am adoptat fetita, la doua luni, acum are 9 ani si jumatate. nu am spus nici la gradinita, nici la scoala, de ce sa dau explicatii inutile si curs la barfe? am constatat ca lumea, atat maturii cat si cei mici, sunt extrem de rai. invidiosi si bagareti, judeca aiurea, fara a se analiza pe ei insisi mai intai. in afara de asta, daca la straini este aproape un cult sa mai infiezi un copil, chiar daca il ai pe al tau propriu si personal:), la noi este motiv de aratat cu degetul. asa ca te sfatuiesc, din experienta mea, sa fii cat mai discreta la scoala pe care o va frecventa fetita, sau in alte locuri unde face diverse activitati. cat despre "singuratatea" ta, nici aici nu ai motive sa dai vreo explicatie. si...nici nu esti singura:), suntem foate multe care te indragim tare si te apreciem, fara ca macar sa ne fi intalnit vreodata:).
    va imbratisez cu drag, o noapte linistita sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc:), eu ce e drept nu am facut un secret din asta, dar nici nu am spus-o in plen :), nu mi s-a parut una spect important. La gradinita doamnele au stiut, pentru ca avea alt nume de familie. Cat despre singuratatea mea...n-am nicio problema:), dar mi se pare cu totul deplasat sa-mi descoase cineva copilul in legatura cu asta:)

      Ștergere
    2. fara nici o discutie, ai perfecta dreptate. si, am uitat sa iti mai spun ceva: seamana perfect cu tine mica ta, si a mea ne seamana picatura, dar si la caracter si ....altele:).
      va pup pe amandoua.

      Ștergere
  2. Anca, conteaza sa fii echilibrata si fericita. Cu sau fara dormit cu cineva, cu sau fara adoptie, cu sau fara loz castigator, cuvinte sa va ridice si cuvinte sa va darame vor fi peste tot. Asa cum frumos zice si Silvia, discretia e in avantajul vostru.
    Va pup si va doresc numai fericire in calea voastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumim, noi suntem fericite si ii multumim zilnic Domnului pentru viata noastra:), care in acest moment e cea mai buna viata din cate as putea avea:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :), nu, doar intrigant:)

      Ștergere
    2. Trist...pentru ca niste femei cultivate au curiozitati din astea!

      Ștergere
    3. Ce femei cultivate? de pe ce planeta sunteti? nu știți nimic despre „educatoarele” de grădiniță? Of, e bine totuși că nu a amenințat-o nimeni pe Ilinca să o bage în mașina de spălat sau s-o lase în beci dacă mai povestește prostii acasă. Mai sunt cazuri... Eu o sfătuiesc pe Anca să fie foarte precaută. Pot fi doar niște femei frustrate și bârfitoare, dar pot fi și în stare să facă rău copilului. Cine a fost în stare de asta ... ar putea fi în stare și de crime mai mari. Urmăresc acest blog de câțiva anișori, n-am intervenit niciodată, dar acum m-am enervat!

      Ștergere
  4. Greţos de-a dreptul sa intrebi copilul asa ceva.
    Eu le-as spune ca stiu despre discutia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc si eu daca sa le spun, dar mereu am renuntat de a atrage atentia educatorilor cand m-a deranjat ceva nu cumva sa se reflecte asupra ei:)

      Ștergere
    2. Si eu cred ca ai putea s-o rogi sa nu poarte astfel de discutii cu copilul tau. Daca fiecare om si-ar vedea de treaba, lumea ar fi un loc mai bun si mai frumos.

      Ștergere
  5. Draga Anca, in perioada actuala sunt multe femei care isi pot indeplini vise materiale fara a beneficia de ajutor din partea unui barbat. Mi se pare insa inadmisibil sa-si permita educatoarea sa intrebe copilul cu cine doarme mami. Ar trebui sa-i atragi atentia pt ca nu este problema ei.
    MS

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)stiu, ma gandesc daca sa le atrag atentia sau nu. In Romania oamenii descoasa si barfesc uneori din plictis nu neaparat din rautate:)

      Ștergere
  6. ce obraznicie!!! ce tupeu! foarte urat, si astea tre'sa faca educatie! Saraca tara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu una nu mi-as bate capul cu ele, asa-s de cand lumea si pamantul, e un fel de defect profesional :)) Si pe vremea cand mergea baiatul meu la gradinita, adica acum 20 de ani, doamnele erau la fel de curioase. Odata l-au descusut cu privire la o chestie dar n-au inteles prea bine de la el ce si cum si cand m-am dus sa-l iau acasa atat de mare le era curiozitatea, incat nu s-au putut abtine si mi-au cerut lamuriri suplimentare :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...