Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 30 iulie 2016

Vacanta la munte

Initial am spus ca nu plecam nicaieri, imi doream sa stam acasa, dar in acelasi timp imi doream sa merg la manastirea mea dinspre Pietrosu. Apoi imi doream sa urc pe Ceahlau...n-am urcat decat pana la Fantanele pentru ca simteam ca Ilinca nu poate mai mult si nu voiam sa o fortez(poate macar ea va fi o alpinista), si nici pe mine, n-am chiar cea mai buna conditie fizica, dar probabil ca as fi rezistat :), nu-s eu cine stie ce vitezomana, dar rezistenta am. La anul sigur urcam pana in varf :)
Asa ca am avut o vacanta domestica la munte:). La hotelul din Durau am primit o sticla de vin de Purcari din partea casei...nu stiu daca e traditia lor, sau fata mea spunea ca am nevoie de vin, cert este ca a batut chelnerul la usa cu sticla de vin si pahare de cristal.
La Borsa nu erau hoteluri libere (nu sunt o mare fana a pensiunilor din mai multe motive, cel mai important este ca trebuie sa ma conversez cu proprietarul, si eu ma imprastii si fac eforturi in tot timpul anului, incat macar in vacanta am nevoie sa fiu eu cu gandurile mele, fara small talk si doi, pentru ca majoritatea nu au balcoane la toate camerele. Pentru mine, vederea e minim 50%, ma sufoc in camere fara balcon, chiar daca doar dorm am nevoie sa am usa la balcon deschisa. Proprietarii de la pensiunea unde am stat, aveau o fetita de varsta Ilincai, asa ca a fost o bucurie foarte mare pe ele, care s-au jucat pana noaptea in curtea mare, cred ca Ilinca incepe sa ma domesticeasca.
Anul acesta, poate si pentru ca am fost la sfarsitul lui mai la mare, sau poate ca nu de asta, nu-mi doresc mare, imi doresc munte si racoare si miros intepator de brad si nopti in care sa te invelesti bine si poteci pe care sa te pierzi si flori de camp si liniste si Dumnezeu. Poate ca imbatranesc sau poate ca e vremea muntelui..., a tot ceea ce purifica el, ce triaza el, cum iti intinde muschii, cum iti duce respiratia pana la capat, a ceea ce iti intinde in fata ochilor.
simti muzica?
Manastirea Durau
asta e Romania mea:)

flori cum numai la manastiri sunt



coronite pentru ingeri
as putea sta aici zilnic
dimineti tricotate cu cafea la pachet (e un fetis cu pozatul picioarelor, me included)
impletind flori

atata verde, atata liniste, atata bine
acum multi ani, a fost o vara ploioasa fara prea multe flori, bunica Nina n-a avut din ce sa-i faca o coronita de premiant fratelui meu, asa ca a impletit flori de trifoi - pentru  bunica:)





cel mai frumos buchet
fetita asta m-a facut sa plang, un copil atat de simplu si de pur. Ne plimbam pe un deal si a aparut de nicaieri. Pe copilul meu o piscase o furnica de degetele de la picioare si se cam smiorcaia, ea s-a aplecat asa de firesc sa o incalte cu sandaua...sa te apleci sa incalti un necunoscut... Apoi, a chiuit de bucurie ca a vazut o floare rosie de fasola, a luat-o in palma, a mirosit-o, i-a zambit, a trecut mai departe, apoi a chiuit din nou ca a gasit doua papadii in care sa sufle amandoua odata. Un copil de oras probabil ar face asta la o tableta Aple... cum e oare sa te bucuri de o floare rosie de fasole incat sa chiui...

17 comentarii:

  1. Vacanță la munte cu de toate. Bag seamă că a fost chiar și cu balcon, sau mi se pare? ☺ Relaxare plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va fie de bine! supeerbe poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Valea cu margarete mi-a atins sufletul ! Fix asa e in amintirile mele ! SUPERBE IMAGINI si cu siguranta o vacanta de neuitat !!! Ma bucur pentru voi ! Va imbratisez , dragele mele dragi!!

    RăspundețiȘtergere
  4. o minunata postare! superbe imagini ai prins!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci n-a durat prea mult si te-ai si intors la "Sambata de Sus a ta" Ce ma bucur pentru tine!
    Acum ca ai zis tu, imi dau seama ca si eu sunt client de hotel exact din aceleasi motive. Am parte de small talks si amabilitati zilnic, in vacanta vreau sa stau cat mai linistita si sa vorbesc cat mai putin "din politete".
    A fost si la mine o varsta de cotitura cand nu mi-am mai dorit sa merg la mare, ci doar la munte. Nu stiu daca e semn de batranete, as vrea sa cred ca e semn de linistire a mintii si a sufletului :)
    Superbe pozele tale, ca de obicei! Ilinca e asa de mare si de frumoasa! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. De multa vreme imi doresc si eu o vacanta de macar 2-3 zile la munte, sa vizitez manastiri, sa ma plimb prin iarba cruda in liniste. Dar la noi e mai greu cu 3 copii mici...inca nu am gasit locul potrivit pentru ei, in care sa cred ca se vor simti bine.
    Si oricum...vara asta au fost altele...
    Frumos concediu ati avut! Il meritati din plin!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce poze frumoase si ce poveste minunata! Multumim de relatare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mare s-a facut Ilinca! Fotografiile foarte relaxante, iar povestea parca am traito aievea!☺

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce stare frumoasa transmit pozele tale!!!!! Iar florile, coronita si buchetelele sunt pe gustul meu!!!! Ai o fetita de poveste!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. E un adevarat paradis acolo.As vrea sa ajung si eu anul asta la munte ,macar doua zile .:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara. Unde ati fost cazate??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Durau la H Bistrita si in Borsa la Pens Bradet

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...