Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 13 iulie 2016

Recomandare carti minunate copii; carte despre adoptie

     Sunt putine carti despre adoptie in Romania, multi parinti se folosesc de Cartea junglei sau Ratusca cea urata spre a familiariza copiii cu tema adoptiei.
    Toti copiii au nevoie de dragoste - prezinta povestea a doi pui de broasca ramasi singuri. Desi cateva personaje le plang de mila, in acelasi timp se scuza ca nu pot avea grija de ei, deoarece niste broscute nu pot trai intr-un cuib de pasare sau intr-un tunel de cartita, pana cand, apare o soricioaica cu cei cinci soricei ai ei, care ii adopta pe brotacei :).
    Limbajul e simplu de tot, prinde tare la copii, are si CD cu textul citit si niste desene foarte simple.     Desi Ilinca o auzise de pe CD-ul de mai multe ori, i-am citit-o eu de vreo doua ori, abia cand a citit-o singura a zis ca vai, sa-i luam noi pe puisorii de broasca :). Varsta:3-7ani.



Si o carte pe care, cel putin eu mi-o doream de mult, e o carte care ma incanta in mare masura pe mine (:)) si adultilor le plac cartile de copii), dar si pe Ilinca si se pare ca si pe Shuba: Aventurile lui Peter Iepurasul de Beatrix Potter (am vazut cand eram copil-adolescenta un film despre ea si de atunci mi-am zis ca o sa-i cumpar cartile). Textul e minunat si simplu, cu repetitii si cuvinte si momente firesti, nu are nicio expresie idioata care mai scapa in cartile moderne pentru copii, sau cuvinte nefiresti. Totul e asa ca o vacanta la bunici, niste bunici in munti, unde miroase a fan cosit, unde dimineata bei lapte proaspat muls si mananci paine cu dulceata de cirese amare si seara bunicul iti spune povesti la lumina stelelor.
Desenele sunt superbe, hartia foarte buna si cartea e si cartonata:)
am sau n-am o pisica intelectuala?



dupa atata citit te prinde somnul

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :)da, chiar sunt faine:), cel putin cea de Beatrix Poter, absolut minunata, cea mai faina carte de copii:)din punctul meu de vedere:)

      Ștergere
  2. Beatrix in lb. romana?!!vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase cartile, ai dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha. Pisoiul tau trebuia băgat in cărți, pare de acolo. :)) mulțumim pentru lista.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...