Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 22 iulie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  22.07.2016
Afara: e cald, cu vant, minunat, o vara perfecta
 Ma gandesc: ca incepe vacanta-saptamana viitoare am concediu
Invat: ca viata mereu iti ofera compensatii, niciodata Dumnezeu nu-ti ramane dator, mereu iti umple bratele de daruri
Sunt recunoscătoare pentru:oamenii care sunt in jurul meu, stelutele si cetosii, si unii si altii au rolul lor si de la unii si de la atii invat ceva despre mine
Vreau: sa avem o saptamana linistita linistita, linistita
Citesc: Departe de trunchi , e foarte tare, am invatat atat de multe despre dizabilitate...Are multe pagini de asta merge atat de greu:)), are multe informatii de fapt
In bucătărie: harbuz, muschi afumat, rosii si paine, ardei umpluti pe foc
Ce mai mesteresc:  impletesc un pulover pentru mine, sunt in acelasi punct
Ascult: sunetele satului :), cat mi-am dorit asta:) si cat imi plac
În casa: e bine, vom face si curat dar azi pur si simplu n am chef
Azi: am fost la o inmormantare la un om bun, dar care si-a pierdut speranta. ..Ce ciudata e viata, are o forta de fiara salbatica, o dorinta ca un vulcan de a razbate...fiecare s-a intors la treburile lui marunte...
Imi place: sa dorm in cersafuri proaspat luate de pe sarma:)-de cand e vara le spal sambata dimineata si pana seara sunt uscate:), le intind bine si sunt si calcate:))

Nu-mi plac: pozele cu unghii de pe facebook
Ma gandesc: sa-mi fac un tatuaj...

Saptamana care a trecut:a fost destul de incarcata, de trista, de ciudata
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa nu facem nimic:) , ce poate fi mai fain de atat? nu asta e luxul? sa ai timp berechet incat sa te plictisesti?
Un citat: "Luxul nu e opusul saraciei, ci al vulgaritatii" C. Chanel
O imagine pentru astazi: 
pisica pe "cuptior":)-de mult nu vi l-am mai aratat pe Boris
picnic ad hoc:)-cand nu este mancare gatita
Ilinca si Pepsi:) (ce minunat e sa ai un catel:)-eu nu sunt o cat person- aproape ca nu le suport, cu exceptia lui Shuba care e superpisica :)-cu un comportament atipic; Boris e un tolerat:)

10 comentarii:

  1. Multa liniste, calitate si firesc in căsuța voastră.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe pozicile cu Ilincuta si Pepsi !!! ! Imi si inchipui dialogurile dintre cei doi !!! ....Imbratisari si pupici ! Concediu placut cu mult soare !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e soare si frumos de tot, de muuult n-a mai fost asa o vara:)

      Ștergere
  3. Ce minunat e la voi, iar secretul e....inima voastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar frumos in curte si din cauza energiei pozitive din natura parca si noi suntem mai luminoase:)

      Ștergere
  4. Sa aveti un weekend linistit atunci :)
    Ce frumos e acolo pe la voi, mi-e dor si mie de un picnic..
    Eu prefer pisicile, le ador, asa independente cum sunt ele :))
    Ma gandesc si eu la un tattoo.. de ani de zile. Greu ma decid.
    Te-am pus pe blogroll ca imi place ce gasesc la tine, deci ne mai vedem pe aici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie nu-mi plac pisicile care se freaca de picioarele oamenilor, au ceva scarbos si prefacut, in rest, cele care nu fac asta imi plac tare:).
      Tatuajul meu e un citat si e cam lung:)), nu stiu daca imi incape pe brat:)

      Ștergere
  5. Picnicul vostru este cat se poate de frumooos.Nu stiu,te simt mai...fericita,implinita..de cand locuiesti la casa..Ma bucur pentru momentele voastre...
    Imbratisari..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai fericita:), sunt intr-o stare de uimire si fericire si incantare in fiecare zi, pana si drumul spre casa mi se pare minunat :) (de cum iesim din oras)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...