Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 15 iulie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  16.07.2016
Afara: e cald, astazi bate vantul, la noi in casa e racoare :), dupa-amiaza mergem la o nunta, sper sa nu-mi curga machiajul
 Ma gandesc: la vacanta care vine;) - desi initial am zis ca vom sta acasa, pana la urma cred ca vom merge la munte, prea am vazut niste poze de-ti taie rasuflarea;)
Invat: din cartea pe care o citesc Departe de trunchi, cred ca ar trebui promovata si citita de multi oameni, de cei ce vor sa inteleaga mai profund, de cei ce au un copil cu dizabilitate, de educatori, invatatori, de psihologi...pur si simplu prezinta o imagine 360 despre dizabilitate, despre iubire, despre acceptare, dar intr-un mod realist si profund, fara indulcitor, fara sperante desarte si totusi fara drame, fara inversunare...
Sunt recunoscătoare pentru: cafeaua de 2 lei din fiecare dimineata+covrigul fiert (sunt o bucurie importanta a diminetelor mele - cafeaua se macina in fata mea si face la un espresor :)
Vreau: sa scap de burta fara sa fac nimic. Oare nu se poate? Daca reusesc scriu o carte despre asta:)), ar fi best-seller
Citesc: Departe de trunchi , e foarte interesanta, studiile facute,  vad multe cu alti ochi, mult mai multi ochi...daca ma apuc de citit nu pot sa ma opresc, problema e ca nu ma prea apuc, ca mereu am altceva de facut. Plus ca imi si trebuie timp sa diger informatiile, fiecare caz are cate o informatie noua - intr-un fel e comod ca o citesc de pe telefon, o am tot timpul cu mine, in altul...nu pot citi exclusiv de pe telefon,a sa ca alternez cu carti pe hartie:)
In bucătărie: harbuz, rosii si urda, niste carne la dezghetat, pepene galben, acum cafea cu lapte
Ce mai mesteresc:  impletesc un pulover pentru mine, am ajuns la maneci:)
Ascult: linistea
În casa: racoare si bine:), chiar prea racoare ca am picioarele inghetate, e o lumina asa pozitiva in casa la noi, avem geamuri spre est si vest si mereu intra raze prin ele
Azi: :)
Imi place: mirosul de pepene galben, de cimbru,  de galbenele, asa de amar si de aspru, de cafea macinata, cafeaua la ibric si cea la espresor
Nu-mi place: cafeaua la filtru
Ma gandesc: ca imbatranesc si culmea imi si place, ma accept mai mult cu defectele pe care le am, incerc sa disimulez mai putin, incerc sa par altcineva mai putin, pur si simplu ma bucur mai mult de tot
Saptamana care a trecut:a fost una oarecare din miile ale vietii
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: dupa-amiaza nunta, maine o petrecere pentru copii si pentru parinti :)
Un citat: "Dumnezeu, in care spui ca nu crezi, crede El in tine".-N Steinhardt
O imagine pentru astazi: 
dimineti cu planificari, carti, cafea si clafoutis (oare exista prajitura mai buna? si mai simpla?)
cafea in care se oglindesc copacii

un gand de lemn:) materializat :)
cimbru pus la uscat :)

11 comentarii:

  1. Gospodaria voastra seamana cu o pensiune. E liniste, e frumos la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) seamana da:), e multa padure in satul acesta, suntem inconjurati de ea, dealurile sunt inalte si e placut:)

      Ștergere
  2. Si eu te citesc acum de pe terasa! :) e racoare si miroase a menta. :) urda cu rosii, ce bine suna!!!! interesanta cartea despre care povestesti!!!! Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie ca e tare frumos pe terasa la voi, imi plac mult oraselemgermane, curate, ordonate:) Cartea este superba pentru experienta noastra ca oameni:)

      Ștergere
  3. NUUU , nu imbatranesti , e a doua tinerete draga Anca ! Tot pe-aici ma invart si eu .... parca ma redefinesc ! ...Mmmmm , urdaaaa !!!! Nu cred ca mai apuc sa mananc anul asta !! ... Bucatica ta de rai e minunata ! ! Te imbratisez ! Distractie frumoasa la nunta !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca urda sarata (framantata cu sare) e mai buna ca urda proaspata;). Da cred ca faptul ca ma accept maa face mai autentica

      Ștergere
  4. Imi place citatul tare mult. Salutari cu veselie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...tot steinhardt este un citat, sunt fascinata de el:)

      Ștergere
  5. Planificarile imi plac si mie,am observat ca tot ce e planificat se rezolva mai repede.Distractie placuta la nunta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare mie sau cineva mănâncă cu șapte guri la picnicului vostru ad-hoc? Așa e la țară, aerul curat și mișcarea îți dau pofta de mâncare, și noi vedem asta de cate ori mergem la casa mea părintească. De pofta de somn nici nu mai amintesc, se subînțelege ☺
    Numai bine, fete frumoase ce sunteți, sa fiți mereu vesele și mulțumite!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...