Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 iulie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  10.07.2016
Afara: nu e foarte cald, numai bine, e vara ca in copilaria mea
 Ma gandesc: la saptamana de vacanta de la sfarsitul lunii :) -am cateva treburi administrative de rezolvat, am de recuperat relatii cu oameni pe care i-am cam ignorat de cand ne-am mutat la casa (adevarul e ca ne e atat de bine aici incat nu prea mai iesim) si as vrea sa mergem poate undeva la mare sau munte pentru 4 zile
Invat: sa mi fac bucurii mici fara sa ma simt vinovata (la cele mari n-am nicio problema:))
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare zi
Vreau: sa cumpar piscina pentru copil si otet ca sa vopsesc niste lana:). Cand vor fi la toamna reduceri, un set cu masa si scaune din lemn pentru terasa.
Citesc: Departe de trunchi mult spus citesc, e pe telefon si mai citesc cate o pagina din cand in cand
In bucătărie:bors din niste bucati de gaina de tara, pate de ficat (copilului meu ii place mult pateul, noi nu cumparam, asa ca i-am facut unul de casa, din ficat cumparat din pacate), briose cu ciocolata facute exclusiv de Ilinca, harbuz si pepene galben, si dupa-amiaza iesim in oras
Ce mai mesteresc:  impletesc un pulover pentru mine, sunt aproape de a finaliza corpul, iar pentru maneci trebuie sa ma uit pe youtube, n-am idee cum se fac, apoi as vrea sa tricotez o paturica pentru un baietel care se va naste in decembrie :)
Ascult: linistea
În casa: e bine:)
Azi: stam acasa, pe seara vom iesi putin
Imi plac: diminetile, diminetile, diminetile. Saptamana asta am descoperit inghetata unt a copilariei "Drag de Romania"- e mult mai apropiata ca Polar-ul de acel gust - mie nu-mi prea mai place inghetata, a devenit ceva atat de elaborat, de fin, incat nu se mai simte gustul de inghetata, din pacate si ciocolata la fel, are gust de zahar.
Nu-mi plac: tuberculozele, pardon tuberozele si zmeura in creme si inghetate, ambele sunt aproape vulgare, unele miros atat de tare, iar celelalte au un gust atat de puternic, incat pare artificial
Ma gandesc: sa continui cu bullet jurnaluldupa ce am luat o pauza, pentru mine a fost foarte productiv si linistitior, cumva punand task-urile pe hartie mi le scoteam din minte, plus ca imi era jena de cele care se tot repetau...
Saptamana care a trecut: a fost cu nebunie la serviciu, cu bucuria de a vedea progrese uimitoare la finul meu si de a o aprecia pe mamica lui; copilul meu a mers cu motocicleta si acum visul ei e sa ne luam o moticicleta numai a noastra :)), am facut o Pavlova cu fructe pentru un prieten (a fost o intreaga epopee - am facut bezeaua - dupa savoriurbane (a iesit perfect), dar s-a lipit de hartia de copt si am sfarmat-o, apoi am presarat amidon alimentar pe hartie si am facut alta. Am cumparat 3 cutii de smantana pentru frisca de la Lidl - primele 2 s-au facut unt, una a ramas lapte orice i-as  fi facut. Am facut apoi o crema de vanilie, mi se parea ca prea e budinca, asa ca am facut alta cu suc si coaja de limeta, am fost sa cumpar fructe pentru decor dar era piata inchisa pentru deratizare:)), asa ca am folosit ce am gasit prin casa si visine din gradina. Cand in sfarsit i-am dus-o, copilul lui intreaba daca e bezea cu frisca:))- pavlova ramane o prajitura de savurat in oras si de nerepetat acasa:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam acasa:) si sa iesim in oras pe seara. De cand stam la casa, parca imi e greu sa stau departe de curtea noastra:), cum spune  prietena de-a mea, o sa ne salbaticim:)
Un citat:

O imagine pentru astazi: 
incepe sa prinda forma:)
o Pavlova uratica dar muncita peste poate:)
o fereastra catre copilarie (buna de tot)
firmituri pentru soricei (bucatele de desert pe care mi le pastreaza zilnic Ilinca la dulapior:)), iar eu trebuie sa le mananc:)
pentru ca avem terasa, copilul poate prajituri singur:)
Zile cu bucurii!

15 comentarii:

  1. Ce linistita e viata voastra, linistea asta se simte si in jurnalul tau, Anca... Nu cred ca aveti sanse sa va salbaticiti, nu :).
    Si eu ma gandeam zilele astea ca e o vara ca in copilarie, cu vant, cu soare, dar si cu nori, exact asa cum trebuie. Sper sa ramana asa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Câtă dragoste e in firimitura aia, Amca...Un gest de-a dreptul induiosator! Iar Ilincuta prajiturind e o imagine de pus la rana...Si eu sunt nostalgica dupa inghetata Polar, evident, cea alba, de vanilie. Au aparut acum multe copii, dar parca niciuna nu se apropie de original. Am sa iau si eu „Drag de Romania” (nume frumos, dar care dovedeste iscusinta echipei de marketing :) O duminica frumoasa iti doresc si o saptamana linistita... Catalina R.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu locuiesc de 5 ani intr.o localitate din apropiere de Bucuresti si ies extrem de rar in oras in weekend; dupa cum spui si tu, imi este f greu sa parasesc casa si animalele....chiar si la mare mergem maxim 2 zile....:) Dupa ce o sa apara copilul voi fi fortata sa.mi reiau putin viata sociala, asta dc nu o voi delega pe mama care locuieste in oras. M.S.

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de postarea ta cu moartea blogurilor...mi-am propus sa comentez mai des...caci,chiar daca te urmaresc cu maaaaare drag, rar las si cate un comentariu.
    Imi sunteti asa de dragi...cat nu pot spune.Ma umplu de bucurie si de liniste din toate cate imparasiti cu noi.Va imbratisez cu drag.Mihaela Mihaila

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mihaela, in moartea blogurilor ma refeream la linsitea de pe blogul meu si de pe altele, nu de comentariile pe care le priemsc,c are ma bucura, dar nu le vanez:*************

      Ștergere
  5. Frumoase zile aveti! Sa aveti parte de cat mai multe!
    Si Matei al meu face singur clatite...poate reusesc sa scriu si despre asta...multe s-au petrecut in viata mea in ultima perioada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpul:*, stiu, te imbratisez draga mea

      Ștergere
  6. Ca sa te simti mai bine, sa stii ca nici mie nu mi-a iesit niciodata frisca, exact asa patesc si eu, se face ca un lapte, desi am luat din cea cu mai multa grasime, pentru frisca (nu vreau sa pun intaritor). Si ce torturi simple si bune as putea face acum vara, cu pandispan si fructe. Mama facea frisca din smanatana de ţară si-i iesea mereu, desi pe atunci nu exista intaritor.
    Maioneza e floare la ureche, usor de facut si de reparat, dar frisca ... rocket science. :))
    E tare frumos pulovarasul.
    Si ... deja ai fetita mare, ca sa vezi, te poti baza pe ea sa faca briose.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) primul lucru pe care l-am facut am cautat pe google cum pot repara frisca:))

      Ștergere
  7. ce-mi place puloverul, iti iese super

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, nu prea-mi place movul, dar imi place firul:))

      Ștergere
  8. Foarte frumos. Zile simple si frumoase. Multi va invidiaza si multi ar vrea sa scape de ''zilele nebune'' de oras ,cu stres si forfota. Apropo ,unde ai gasit inghetata ? Am o pofta si caut de ceva timp o inghetata autentica,oarecum. Cred ca pana la urma o sa o fac acasa dupa o reteta veche. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...