Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 1 iulie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  02.07.2016
Afara: e racoare si bine, soare, miros de tei, se aud pasarele din copaci si pasari din curtile oamenilor, toaca de la Biserica
 Ma gandesc: sa ma organizez
Invat: sa vad, sa ascult
Sunt recunoscătoare pentru: terapia eficienta a andrelelor
Vreau: sa invat sa tac, sa ma rog, sa-mi golesc mintea de toti si de toate
In bucătărie: cafea, tiramisu (altul, care contine si nitel alcool;), cirese care se vor transforma intr-un clafoutis, lapte care se va face orez cu lapte pentru Ilinca si carne pentru gratar si pentru un gulas - de cand e cald simt nevoia sa mananc si mai condimentat decat o fac in mod obisnuit, sa mananc si sa plang
Ceea ce astept (sper): sa gasesc starea de liniste, dar nu linistea celui blazat si autosuficient ci o liniste care vede si aude, care e empatica, care e prezenta
Ce mai mesteresc:  impletesc un pulover,vreau sa modific doua bluze pentru ca nu le pot purta cum sunt si i-as face Ilincai pentru patutul ei o lenjerie dintr-un material frumos pe care mi l-a cumparat mama

Ascult: ...
În casa: cine sta in casa?:))
Azi: momentan eu imi beau cafeaua, Ilinca deseneaza cu creta pe o tabla, Pepsi o asista, mai tarziu vom face orez cu lapte si eu voi coase la masina
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile, diminetile, diminetile
Ma gandesc: sa continui cu bullet jurnalul, dupa ce am luat o pauza, pentru mine a fost foarte productiv si linistitior, cumva punand task-urile pe hartie mi le scoteam din minte, plus ca imi era jena de cele care se tot repetau...
Saptamana care a trecut: a fost cu nebunie la serviciu, cu bucuria de a vedea progrese uimitoare la finul meu si de a o aprecia pe mamica lui
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam acasa:), ce poate fi mai frumos de atat? De cand stam la casa, parca imi e greu sa stau departe de curtea noastra:)
Un citat:"la fel cum credinta poate duce la actiune, si actiunea poate duce la credinta...Multi dintre militantii pe care i-am intalnit erau hotarati sa-i ajute pe altii pentru ca nu se puteau ajuta pe ei insisi."
O imagine pentru astazi: 
buna dimineata, din balconul de la drum:)
 Sa aveti o zi cu bucurii :), ma duc sa scot masina de cusut din cutie:) (n-am facut-o de cand ne-am mutat)

 

3 comentarii:

  1. E foarte frumoasa dimineata voastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma tot organizez, si... acum mi-am luat si ceva carti... sa vedem ce o sa iasa! :)) O saptamana minunata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. incerc sa-mi dau seama unde stai, dar nu sunt sigura. Am plecat din Barnova acum ceva ani, dar din poza de la balconul tau as tinde sa zic ca stai aproape de casa parintilor mei. Nu, nu te voi cauta cand voi trece prin sat, cred ca te simti ciudat cand te cauta cititorii sa te vada

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...