Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 25 iulie 2016

Cel mai frumos om

Ilinca:Nu cred ca exista om mai frumos ca tine
eu: ca mine?
il: da
eu: de ce crezi asta?
il: ca te porti minunat cu oamenii si cand ii certi tot te porti minunat
Sa fii cel mai frumos om din lume in ochii copilului tau, chiar si pentru o clipa e magie:). Acum...daca ma gandesc bine, mama mea  e intr-adevar cel mai frumos om din lume :).
Daca si noi ne-am vedea frumoase macar jumatate cat ne vad copiii nostri...(chiar si cand ii certam:)) si daca noi i-am vedea pe ceilalti frumosi macar un sfert din cat sunt...
https://ro.pinterest.com/pin/157626055683875296/

9 comentarii:

  1. Ce draguta Ilinca spunandu-ti asta.. :)
    Cred si eu ca trebuie sa ne concentram sa vedem frumusetea din oamenii din jur, in loc de defecte si greselile lor.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce minune de copil!!!!!!!!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Zici ca e conversatie de oameni maturi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul e ca intr-adevar esti frumoasa! Numai ca modestia te face sa vezi altfel lucrurile. Dar copiii sunt cei mai sinceri!

    RăspundețiȘtergere
  5. oooooooooooooo, m-am topit!!!! o dulceata!!! si cat adevar!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai o fetita minunata! Imaginea cu vulpitele e perfecta pentru cuvintele Ilincutei.
    Am o alta parere: noi insene sa nu ne vedem frumoase, ci sa reusim sa ne vedem asa cum suntem (e greu!), ca sa nu ajungem la o parere de sine prea buna care inchide ochii constiintei. Dar sa-i vedem mereu pe ceilalti mai frumosi chiar si decat sunt (si asta e greu) pentru ca astfel vom judeca din ce in ce mai putin si vom iubi tot mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce simpatica e Ilinca, cum observa ea totul... Copiii, chiar dacă par a nu ști sau înțelege multe, au de fapt niște idei foarte clare despre frumusețe și normalitate. Și pe mine m-a uimit zilele trecute copilu' mic, care nu mai e asa mic. Într-o discuție mama-fiica despre băieți/bărbați, în care ii ziceam ca nu frumusețea contează, s-a uitat în ochii mei, incruntandu-se și mi-a zis : "dar tati pentru tine e foarte frumos, nu-i așa? " Mi-am dat seama că nu ar fi accepta alt răspuns. M-a uimit chestia asta pentru ca nu credeam sa ii pese de asa ceva.
    Deci, ca sa nu mai lungim vorba, amândouă sunteți frumoase iar relația pe care o construiți voi acum e ieșit din comun de frumoasă. Va îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...