Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 13 iulie 2016

Bloguri pe care le citesc

pinterest
Irina are un link party - in care ne invita sa impartasim blogurile pe care le citim. Absolut aleatoriu am sa precizez alte bloguri dragi fata de ea, desi cele precizate de ea intra si in topul meu:), ca sa nu le repet.
M-am gandit mult daca sa particip cu link, deoarece nu doresc ca scopul acestei postari sa para macar a fi de a ne lauda unele pe altele. Cred ca e bine sa aflam despre bloguri frumoase pe care nu le-am citit, sau nu am avut timp sa le savuram:)
Dulce casa , Irina este unul din motivele pentru care multe din noi avem blog, una din normalele la care ne raportam. E mereu surprinzator de noua si de bine organizata, mereu ne provoaca sa ne depasim in multe aspecte
Daruri de zi cu zi, e blogul meu de suflet, pentru ca, nu stiu de ce si cum, mereu pe Claudia am perceput-o ca pe o sora
Loredana Ionescu Loredana scrie minunat, are o lume cu multe intrebari si rasuciri, cu poticniri, cu urcusuri si cu actiune, uneori de pustoaica, alteori de inteleapta si de mama . Cand citesti blogul ei iti da speranta ca uite si la 30-40 poti fi tanar, incredibil de tanar, nepermis de tanar si in miscare
Prima zi - Corina scrie despre o lume autentica, despre traditii, despre cum poti trai simplu intr-o lume nebuna, simplu autentic, nu simplu cum fac eu cu o multime de lucruri inutile cumparate:)
Un ingeras de fata , alta Loredana plina de vise si culoare si putere si o lume minunata cu doua fete de poveste
Jurnal cu flori, Ioana are un jurnal ca o cana de flori de camp in bataia unui soare care apune, pe o fata de masa alba in fata unei ferestre cu perdea brodata de borangic
Femeie-sotie-mama , Anca scrie despre ce inseamna sa fii femeie si sotie si mama printe o multime de alte roluri, despre lumea plina de miracole mici a mamicilor
Ina, are un blog de mama foarte talentata care hand-made-uieste absolut minunat
Mai este Gabita si Cristina si alta Cristina cu un umor spumos, Ana, si Ingrid si Alina si muuulte fete minunate.Toate blogurile din blog-roll imi sunt tare tare dragi, de asta le si iau cu mine oriunde ma duc:), fiecare aduce o parte din sufletul celei care scrie, de aceea, va invit sa le urmariti:)
Si doua bloguri in engleza foarte dragi:
Posiegetscozy , un blog plin de frumusete cu niste poze absolut minunate
Small Things , un blog cu o lume de basm, cu copii, animale, lana, carti

Doamnelor va multumesc. Celor pe care va citesc si cele care ma cititi.

15 comentarii:

  1. Si eu te citesc, draga mea, cu mare, mare drag si cu nesaţ aş zice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, nu e fain? e ca si cum am vorbi des:)

      Ștergere
  2. Cu mare bucurie poposesc in casuta din poveste din ziua in care am descoperit-o. Pentru mine e simplu: Inspiratie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ioana, eu initial am crezut despre blogul tau ca e al unei florarii sau al unei firme ca prea era profi

      Ștergere
  3. Casuta din poveste e locul meu cel mai drag din lumea virtuala. Ai un blog magic, Ancuta!
    Ma bucur sa descopar si alte bloguri frumoase la tine. Pe unele le stiam deja, pe altele le descopar acum. Imbratisari, fata cu suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :***************************************************************************************************

      Ștergere
  4. Lista mea mai cuprinde,
    dupa Anca in cap de lista :-)
    si cele enumerate de ea:
    https://eroosje.blogspot.de/
    http://prayingwithmyfeet.blogspot.de/
    http://www.likemotherlikedaughter.org/
    http://www.charmingthebirdsfromthetrees.com/
    http://foxslane.blogspot.de/
    http://corcodusha.blogspot.de/
    http://iulianai.blogspot.de/

    va imbratisez cu mult drag,
    cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. mai este si
    http://urbansimplelife.blogspot.de/
    va pup,
    cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu iti multumesc!!! In casua ta de poveste ma simt mereu ACASA ! ... Te imbratisez cu mare drag , Anca !

    RăspundețiȘtergere
  7. Absolut superbe toate doamnele din spatele fiecarei pagini!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, ce bucurie sa regasesc casuta mea in aceasta postare! Ce e drept nu stiu daca merit, am cam tras chiulul in ultima vreme din blogosfera :(. Dar te citesc cu mare drag, chiar daca in tramvai in drum spre munca ( ca acum) esti doza mea de normalitate, bucurie si curaj in acelasi timp. Scrie, scrie, scrie! Chiar si cele mai simple si aparent neinsemnate sunt o sursa de inspiratie pentru mine. Te imbratisez,

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...