Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 24 iunie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 24.06.2016
Afara: o caldura infernala, parca traim deasupra unui ibric cu ceai care fierbe, dar in afara de marti cand a fost si umezeala, e ok:)
 Ma gandesc: sa ne planuim vara ca sa nu treaca neobservata pe langa noi
Invat: sa iubesc muntele;)
Sunt recunoscătoare pentru:  casa mea, la parter e rece si bineeee, minunat, sus e cald, serile miros a tei 
Vreau:  sa ma adun, sa ma invart, sa ma imbunatatesc, sa traiesc constient
Citesc: Departe de trunchi, franturi, m-am apucat de impletit, asa ca nu prea am timp de citit:)
In bucătărie:  chiselita de cirese, tocmai am scos un cozonac din cuptor (:))am primit o reteta noua asa ca am zis sa o incerc, arata bine, dar toti arata la mine bine, dar au acelasi gust si...ne invartim pe langa frigider asteptand sa se aseze un tiramisu, facut acum doua ore...
Ceea ce astept (sper): sa stiu sa discern in fiecare moment
Ce mai mesteresc: impletesc o bluza pentru mine, raglan, e pentru prima oara, sper sa reusesc:)
În casa: e minunat de racoare si bine, necesita smotru, gradina necesita un cosit:)
Azi: am fost la job, apoi la gradinita si acasa, nu prea e de plimbare
Unul dintre lucrurile mele preferate: sunetele care se aud noaptea: pasarele, broscute, greieri, cocosi
Imi doresc: sa-mi fac plan, sa stam cateva zile la munte:) in vacanta, dar la un anumit munte, intr un anumit loc;)
Ieri: am fost si am probat vreo 20rochii pentru un eveniment de luna viitoare, cat de obositor este:)
Saptamana care a trecut: la inceput am avut 3 zile de munte si de frumos si de bine
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: a trecut:)
Un gand: "In masura in care copiii ne seamana, sunt cei mai dragi admiratori ai nostri, iar in masura in care nu ne seamana se pot dovedi cei mai vehementi critici ai nostri. De la inceput, ii indemnam sa ne imite si tanjim dupa ceea ce ar putea fi cel mai amre compliment in viata: ca ei sa aleaga sa traiasca conform sistemului nostru de valori. Desi multi dintre noi ne mandrim cu cat suntem de diferiti fata de parintii nostri, ne intristeaza nespus cat de diferiti sunt copiii nostri fata de noi insine"-Departe de trunchi
 Imagini pentru astazi:

100%alpaca




5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da...nu? Toti credem ca suntem primii copii perfecti ai unor parinti imperfecti :))

      Ștergere
  2. De unde este cumpărat firul? Este fir natural alpaca? Pepsi e mai mic decât coșulețul din imagine. :) dar creste el. Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firul de pe facebook Nicoleta Dena:), e 100%alpaca, nu stiu daca e vopsit de mana dar arata si se simte foarte bine:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...